eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ کارت واکسن برای خدمات اجتماعی و خطر افزایش شکاف و تعارض اجتماعی/ مصادیق سرکوب مردم با مردم ✍ پیش‌تر در واحد سلامت مصاف در رد مخالفت علمی و عملی با واکسیناسیون سخن گفتیم و همچنین تاکید کردیم نگرانی موجود نگرانی در خصوص بحث امنیت زیستی این واکسن‌ها به خصوص واکسن‌های ژنتیکی است. 🔹 همچنین از نگرانی در مورد سو استفاده از ابزار قدرت و خدمات اجتماعی برای اعمال زور و فشار بر مردم سخن گفتیم. 💡 در واقع بر این باوریم که پیوند زدن واکسیناسیون اجباری با ارائه خدمات اجتماعی موجب لطمات خسارت باری بر قضاوت عمومی افراد از جامعه می‌شود و به تنش روانی و بین‌فردی در جامعه خواهد افزود که اصرار بر تحقق این امر در کنار سایر فشارهای اجتماعی موجود چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد. ❗️ همچنین باید توجه داشت که دانش بشری مطلق نبوده و قضاوت در مورد میزان ریسک و کارآمدی واکسن‌های موجود با آرای مختلفی در جامعه علمی مواجه است، لذا به نظر نمی‌رسد عقل عقلای عالم منبای نسبی را زمینه قضاوتی قطعی قرار دهد، به زبان ساده منطقی نیست واکسن‌هایی را که در وضعیت اورژانسی و آزمایشی قرار دارند و قطعیتی در مورد بی عارضه بودنشان نداریم، معیار تقسیم بندی جامعه به عنوان آدم خوب ها(واکسن زده‌ها) و آدم بدها(واکسن نزده‌ها) قرار دهیم، و این قضاوتی است که درخواست کارت واکسن برای خدمات اجتماعی به شکل گیری آن دامن خواهد زد. ذکر این نکته در پایان ضروریست که بگوئیم اکثر متخصصان آزاد دنیا واکسن زده ها را خطرناک و باعث انتشار ویروس جهش یافته با واکسن های ژنتیکی در جامعه میدانند که تجربه این چند ماه اخیر و بالا رفتن آمار کرونا در تمام کشورهایی که واکسیناسیون عمومی انجام داده‌اند میتواند این ادعا را اثبات کند ! سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
⭕️ وزیر بهداشت: تا آخر بهمن، پایان کرونا در کشور اعلام می شود! 🔸 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: تا قبل از دهه فجر دو دز واکسن کرونا و دز یادآور به هموطنان تزریق خواهد شد. 🔹 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار امیدواری کرد که زودتر از دهه فجر واکسیناسیون سراسری در کشور پایان یابد. ✍ امیدواریم که ان شالله موفق باشند لیکن اگر پاندمی با این اوضاع مدیریت، توضیع و تایید واکسن تمام نشد فصل جدیدی در حکمرانی سلامت بر مسئولان گشوده خواهد شد، پشت کردن به جهانی‌شدن و توجه به بومی‌سازی علم و پروتکل‌های درمانی، چیزی که اکنون به آن بی‌توجهی می‌شود. سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
⭕️ سندرم گیلن‌باره، عارضه جانبی تایید شده واکسن انگلیسی آسترازنکا 🔹به نقل از فانا: آژانس داروهای اروپا (EMA) روز چهارشنبه اعلام کرد که یک اختلال بسیار نادر به نام سندرم گیلن باره (GBS) را به فهرست عوارض جانبی احتمالی واکسن کرونای استرازنکا افزود 🔹این آژانس اعلام کرد که بین GBS و واکسن استرازنکا ارتباط وجود دارد. از مجموع 592 میلیون دوز واکسن استرازنکای تزریق شده در جهان تا 31 جولای، فقط 833 مورد بروز GBS گزارش شده است که بروز آنها احتمالا با تزریق واکسن در ارتباط بوده است. ✍ سندروم گیلن‌باره نوعی اختلال نادر است که در آن سیستم ایمنی بدن به اشتباه به اعصاب بدن حمله می کند، معمولا اولین علامتی که این سندروم در بدن ایجاد می کند گزگز و ضعف عضلات و اندام‌ها است، این بیماری می تواند به سرعت در بدن بیمار مبتلا گسترش یافته و در نهایت فلجی گسترده در بدن ایجاد کند. در موارد شدید یک بیماری اورژانس محسوب شده و بیماران این دسته باید در بیمارستان بستری شوند. منبع خبر : رویترز سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حداقل کار غلط را با روش درست انجام دهید! ✍ هیجان زدگی دولت و وزارت در بکارگیری واکسن‌های با مجوز اضطراری به ضرر سلامت عمومی تمام خواهد شد، این را گفتیم برای قضاوت در آینده. 🔸 به ادبیات وزیر دقت کنید، انگار در مورد قطره فلج اطفال صحبت می‌کند نه واکسن‌هایی که فقط تایید اضطراری دارند. 🔹 کسی که یکبار در عمرش سرنگ در دست نگرفته، شبکه ای که هنوز توان مدیریت فرآورده بیولوژیک در این سطح را ندارد، و زنجیره سردی که ممکن است با خطای انتقال و نگهداری مواجه شود چطور یک شبه میخواهد ارتقا پیدا کند؟ سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خواستیم یک متن مناسب برای این ویدئو بنویسیم، دیدیم هیچی به اندازه خود ویدئو گویا نیست! وقتی به وزیر خائن روحانی که با جنگ زرگری خودش را مظلوم در دولت سراسر خیانت روحانی جا زده بود ، میگن شهید زنده و پسرش رو مشاور خودشون میکنن عمق نفوذ صهیونیزم در دولت جدید آشکار خواهد شد. واکسن و کرونا آخرین برگ برنده گلوبالیست ها برای مهار اسلام‌گرائی و ظهور است ! کاش دیر نفهمیم ! محاکمه_مسئولان_ناکارآمد سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
برگزاری اعتراضات ضد کرونایی در فرانسه برای هشتمین هفته متوالی روز شنبه برای هشتمین هفته متوالی دوباره صدها هزار نفر علیه تشدید محدودیت های کرونایی در کشورشان اعتراض کردند. بر اساس اطلاعات وزارت کشور فرانسه در روز شنبه در سراسر این کشور بیش از 140 هزار نفر به خیابان ها آمدند و در پاریس تعداد شرکت کنندگان در این اعتراضات حدود 18 هزار نفر بود. معترضان به طرح دولت برای واکسیناسیون اجباری کادر درمان و همچنین قانون ارائه گواهی سلامت از طرف افراد برای بازدید از بسیاری اماکن عمومی اعتراض داشتند. سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
⭕️ توئیت یکی از کاربران فضای مجازی در مورد تطهیر بنیاد گیتس و نقش آن در کاهش جمعیت ✍ سوال: چرا مردم اروپا و سایر کشور‌ها علیه سیاست‌های جهانی موسسات بین المللی مثل بنیاد بیل و ملیندا گیتس و بنیاد راکیفلر دست به تظاهرات می‌زنند؟ چرا در ایران به اکثر پدیده‌های بین المللی خوشبینی وجود دارد؟ ❓ خود‌شیرینی سیستماتیک در نظام سلامت و سایر حیطه‌های حکمرانی برای نهادهای بین المللی که منجر به فجایع شده است(مانند کاهش جمعیت) چرا دیده نمی‌شود؟ به آقای دارابی و دوستانشان بگوئید اینکه با پول پاشی و تبلیغات پرهزینه معروف شده‌اید و فالوور دارید ، دلیل نمیشود فکر کنید عقل کلید و انگلیسی را از مردم انگلیسی زبان هم بهتر ترجمه میکنید ! (وقتی وزارت بهداشت مقلد محض غرب و بی‌دروپیکر است ،غورباقه هم ابوعطا میخواند!) سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
⭕️ از اسم مردم نان خوردن و با مردم درشتی کردن/ ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم! 🔹 نماینده مجلس: تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت را در دستور کار داریم. 🔸 رمدسیویر روی دست ما مانده و مردم دوست دارند در بازار دنبال دارو بگردند، ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم! 🗣 خاتمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: ❗️ مردم عوام هستند یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم می‌روند بازار و البته دوست دارند در بازار بگردند. ❗️ اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به‌مردم بدهند اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم. 💡 مقدار زیادی رمدسیویر روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم، احتمالا رمدسیور را صادر کنیم./ایلنا ✍ امیدواریم این نماینده بی‌ادب، بابت ادبیات تندشان در مورد مردم عذرخواهی کنند، فقط اجالتا عرض کنیم که این ادبیات نتیجه پزشک سالاری اجتماعی و انتخاب نابجای ما مردم است، به قولی از ماست که بر ماست ... وقتی سکوت کنیم فتنه کرونا پیچیده‌تر خواهد شد ... از ما گفتن بود... کرونا فتنه ایست که میتواند با جادوی رسانه مردم را خواهان داروی فاسد و مرگباری مثل رمدسیویر جلوه دهد تا مافیا با دست بازتر وارد کنند ! کرونا میتواند مسئولین را بجای پاسخگو بودن به مردم از انها طلبکار هم بکند ! پروتکل های کرونا دکمه های کنترل و ساکت کردن مردمند ! هر صدای مخالف حتی نظرات متخصصین آزاد در رسانه‌ملی سانسور میشود ! سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تهدید به مرگ؛ دردسر جدید کادر درمان در فرانسه؛ 🎥مردم فرانسه چرا تزریق کنندگان واکسن را در حد قاتل می پندارند؟!! چرا آنها حق اعتراض به واکسیناسیون را دارند ولی ما نداشته باشیم ؟! چرا صدای مخالفان واکسن های ژنتیکی و اضطراری کرونا که یقینا برای مقاصد بزرگی ساخته شده‌اند بسیار مشکوکند و حتی حریرچی ناخواسته به این واقعیات اشاره کرده(اعتراف کرد که ساخت واکسن و گذراندن مراحل تست واقعی آن پنج تا هفت سال زمان نیاز دارد) مردم را مجبور به تزریق این‌واکسن‌ها میکنند و حتی تهدید به محرومیت از بسیاری خدمات ! دوستان بدانید نفوذ صهیونیزم جهانی و چرخانندگان پروژه کرونا در ایران قطعیست و بسیاری از افرادی که واکسن زده‌اند فوت کرده‌اند و در مظلومیت کامل به نام کرونا و یا ایست قلبی و سکته ثبت شده‌اند و اکثر مردم با دیدن این واقعیات در نزدیکانشان از واکسن گریزانند و تنها به خاطر اجبار کارفرمایان و روئسا در مشاغل مختلف و نیز اجبار کادر درمان و معلمین و اساتید و طلاب و دانشجویان واکسن زده‌اند نه به اختیار خود ! ترس از دست دادن شغل در این وانفسای اقتصادی باعث شده قید خطر جانی را بزنند و این البته حاصل دروغ رسانه‌ها از جمله صداوسیماست که یقین مردم را با رگبار تبلیغ واکسن به شک و دودلی مبدل میکنند و باعث میشوند منافع مالی و شغلی و تحصیلی پررنگ تر از خطر جانی به نظر بیاید ! تنها راه شکستن این رسانه‌ای و بایکوت حقایق و اجبار غیرقانونی تجمعات آرام است ... و دشمن کاسب‌کرونا از همین وحشت دارند ! چه بسا مردم دنیا را سرکوب میکنند تاصدایشان به ایران نرسد! کرونا سلاح ترور !
مصاحبه_حیاتی_با_دکتر_حمید_سجادی_واکسن_های_کم_خطر_و_پر_خطر_و_فتوای(1).mp3
19.94M
♨️ فایل صوتی بسیار مهم استاد وزیر بهداشت کنونی 👈مصاحبه با دکتر ساکن آمریکا، استاد آقای 🔸واکسن های کم خطر و پر خطر و فتوای رهبری بر منع واکسن اجباری ❌خطرات واکسنهای ژنی ( ) 1️⃣ احتمال قابل توجه ، ، با واکسنهای وجود دارد . 2️⃣ من معتقدم 20 درصد کسانی که واکسنهای ژنی دریافت میکنند به مبتلا میشوند ، و... خطر دفع اعضای پیوندی... 3️⃣ تزریق زیاد واکسن در ویروسهای حیوانی مثل کرونا باعث ایجاد میشود ، بیش از 20% ایمونولوژیستهای آمریکایی معتقدند که واریانت دلتا بخاطر تزریق زیاد واکسیناسیون صورت گرفت 4️⃣ کسانی که واکسنهای ژنی زدند برای واکسن نزده ها زیرا تا 32 روز جهش یافته را پخش میکنند 5️⃣ یک حالت چسباندن فوتیها قبل از آمدن واکسن به کرونا وجود داشت و بعد از آمدن واکسن یک حالت انکار عوارض واکسن وجود دارد. 5️⃣ واکسنهای ژنی کاری میکنند که گلبولهای سفید با سلولهای بدن بیگانه شوند و به آنها کنند، و این موجب انواع بروز بیماریهای میشود . 6️⃣ ریشه کنی ویروسهایی که منشأ حیوانی دارند است، با آمدن واریانتهای جدید بخاطر واکسیناسیون و تزریقهای جدید به کجا میخواهید برسید ؟! 7️⃣ در واکسنهای سینوفارم و برکت نیز بخاطر وجود دهها ادجوانت نیز احتمال بروز کوتاه مدت و بروز برخی بیماریها مانند وجود دارد
واکسن نزنیم همراهی رهبر چی ؟.m4a
14.32M
❌واکسن نزنیم همراهی رهبر چی⁉️ ❌ چه توجیهی برای شرکت در تجمعات ضد واکسن دارید ⁉️ مریم جباری ❌چرا صدای مخالفان واکسن های ژنتیکی و اضطراری کرونا که یقینا برای مقاصد بزرگی ساخته شده‌اند بسیار مشکوکند و حتی حریرچی ناخواسته به این واقعیات اشاره کرده(اعتراف کرد که ساخت واکسن و گذراندن مراحل تست واقعی آن پنج تا هفت سال زمان نیاز دارد) مردم را مجبور به تزریق این‌واکسن‌ها میکنند و حتی تهدید به محرومیت از بسیاری خدمات ! دوستان بدانید نفوذ صهیونیزم جهانی و چرخانندگان پروژه کرونا در ایران قطعیست و بسیاری از افرادی که واکسن زده‌اند فوت کرده‌اند و در مظلومیت کامل به نام کرونا و یا ایست قلبی و سکته ثبت شده‌اند و اکثر مردم با دیدن این واقعیات در نزدیکانشان از واکسن گریزانند و تنها به خاطر اجبار کارفرمایان و روئسا در مشاغل مختلف و نیز اجبار کادر درمان و معلمین و اساتید و طلاب و دانشجویان واکسن زده‌اند نه به اختیار خود ! ترس از دست دادن شغل در این وانفسای اقتصادی باعث شده قید خطر جانی را بزنند و این البته حاصل دروغ رسانه‌ها از جمله صداوسیماست که یقین مردم را با رگبار تبلیغ واکسن به شک و دودلی مبدل میکنند و باعث میشوند منافع مالی و شغلی و تحصیلی پررنگ تر از خطر جانی به نظر بیاید ! تنها راه شکستن این رسانه‌ای و بایکوت حقایق و اجبار غیرقانونی تجمعات آرام است ... و دشمن کاسب‌کرونا از همین وحشت دارند ! چه بسا مردم دنیا را سرکوب میکنند تاصدایشان به ایران نرسد! کرونا سلاح ترور !
❌چرا صدای مخالفان واکسن های ژنتیکی و اضطراری کرونا که یقینا برای مقاصد بزرگی ساخته شده‌اند بسیار مشکوکند و حتی حریرچی ناخواسته به این واقعیات اشاره کرده(اعتراف کرد که ساخت واکسن و گذراندن مراحل تست واقعی آن پنج تا هفت سال زمان نیاز دارد) مردم را مجبور به تزریق این‌واکسن‌ها میکنند و حتی تهدید به محرومیت از بسیاری خدمات ! دوستان بدانید نفوذ صهیونیزم جهانی و چرخانندگان پروژه کرونا در ایران قطعیست و بسیاری از افرادی که واکسن زده‌اند فوت کرده‌اند و در مظلومیت کامل به نام کرونا و یا ایست قلبی و سکته ثبت شده‌اند و اکثر مردم با دیدن این واقعیات در نزدیکانشان از واکسن گریزانند و تنها به خاطر اجبار کارفرمایان و روئسا در مشاغل مختلف و نیز اجبار کادر درمان و معلمین و اساتید و طلاب و دانشجویان واکسن زده‌اند نه به اختیار خود ! ترس از دست دادن شغل در این وانفسای اقتصادی باعث شده قید خطر جانی را بزنند و این البته حاصل دروغ رسانه‌ها از جمله صداوسیماست که یقین مردم را با رگبار تبلیغ واکسن به شک و دودلی مبدل میکنند و باعث میشوند منافع مالی و شغلی و تحصیلی پررنگ تر از خطر جانی به نظر بیاید ! تنها راه شکستن این رسانه‌ای و بایکوت حقایق و اجبار غیرقانونی تجمعات آرام است ... و دشمن کاسب‌کرونا از همین وحشت دارند ! چه بسا مردم دنیا را سرکوب میکنند تاصدایشان به ایران نرسد! کرونا سلاح ترور !
دوستان امروز روز سرنوشته ... روز شنیده شدن و دیده شدن حرفهای دل مخالفان واکسن که حق اظهار نظر ندارند ! حتی در صداوسیما ! کسانی که به راحتی و با بدن سالم و تقویت سیستم ایمنی و داروهای منتسب به اسلام از جمله طبیعی و داروی امام کاظم و عسل و سیاهدانه و گلاب و... کرونا را تحقیر کرده‌اند و به راحتی مهار کرده‌اند اما مجبورند به خاطر دیکتاتوری شغلی ، رسانه‌ای ، بهداشتی ،تحصیلی و جبر ناشی از ستاد کرونای غیر علمی و مشکوکی که در دولت جدید هم تغییر نکرده و با سیاستهای دولت روحانی خائن کاملا هماهنگ است ، باید های مورد تأیید دشمنان ما را که سرمایه گذارش بیل گیتس صهیونیست است بزنند ! پس با تجمع آرام اعتراض و سرنوشت خود را خودمان اصلاح کنیم ! استاد پناهیان : علیه مافیای دارو و واکسن و وزارت بهداشت سرتاپا تقلیدی غربی ...✌️✌️✌️
نگران نباشید 😔تجمع امروز در وزارت کشور برای حرکت به سمت ارمنستان هست، هیچ مشکل امنیتی وجود نخواهد داشت!😬 ضمنا موکب ها هم برای سفر به ترکیه و آنتالیا هستند!😏 سلاح ترور باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تجمع مسالمت آمیز با اجازه وزارت کشور و قانونیه خیلی هم راه خوبیه تجمع و تحسن کاریه که علما انجام میدادن و برای مطالبه به حق است نه فتنه ست نه نقشه دشمن ولی فقیه هم مطالبه گری را تحسین و حمایت می کنن وقتی کار به اجبار واکسن رسیده و سیل واکسنهای کواکس به کشور سرازیر شده نوع مطالبه باید عوض بشه همیشه که نباید فقط در جبهه مجازی مطالبه گر باشیم اگر وضع روز به روز بدتر شد قطعا تاکتیک و نوع انتقاد و مطالبات هم باید عوض بشه... خدا با ماست .... ان شاءالله به حق حضرت رقیه سلام الله علیها که روز شهادتشه فرجی بشه و اهل‌بیت نظر کنند و مردم و مسئولین بیدار بشن ... دستمون رو بگیر🤲
😬گیریم که حرف شما درست ! برکت بی عیب و نقصه ! گیریم با اینکه به اعتراف خود حریرچی بین پنج تا هفت سال زمان نیازه تا واکسنی تست‌ها و مراحل خودش را طی کند ، ولی واکسن های داخلی این مراحل را طی کرده ! گیریم که واکسن داخلی با وجود اینکه فخری زاده را کشتند بازهم درست پیش رفته و هیچ خیانتی درش نبوده ! گیریم که مینو محرز که مشکوک به بهائی است و سازنده آنهاست و اسم ایشان به طور رسمی بر تمام واکسنهای داخلی میدرخشد هم خائن و مهره صهیونیستی نیست ! گیریم که آقای مردانی ناخواسته در برنامه زنده به وجود جیوه در تمام واکسن های داخلی و خارجی اعتراف نکرده ! گیریم که مسئولین رسمی وزارت بهداشت اعتراف نکرده‌اند تمام واکسنهای داخلی هم موبه‌مو طبق پروتکل های سازمان جهانی بهداشت ساخته شده ! گیریم که هیچ مرگ و عارضه جدی بعد از واکسنهای داخلی گزارش نشده ! به فرض محال همه موارد بالا + هزاران دلیل علمی و واقعی دیگر که وقت نیست اشاره کنیم وجود نداشته است! حال چطور حاضرید مردم ساده و بی‌اطلاع را بمباران تبلیغاتی کنید تا هر روز حدود یک میلیون واکسن تزریق کنند در حالیکه اکثر این واکسنها خارجیست و واکسن داخلی به بهانه های مختلف بسیار کم تولید و توزیع شده است ؟! چطور به ستاد کرونائی که در دولت جدید تغییر نکرده و همان ترکیب دولت خائن روحانی است ، اعتماد میکنید ؟! آیا اگر نقشه کشتار و یا کنترل ما با نانوچیپ یا آنتی بادی به خصوصی مطرح باشد ، نمیتوانند واکسن های خود را با برچسب دروغین ایرانی به مردم غالب کنند ؟! آیا عجله و فشار برای تزریق واکسن هائی که اکثرا انگلیسی امریکائی هستند و از سازوکار کواکس تأمین شده‌اند ، خیانت به امر ولایت نیست ؟! چرا ولایت مداری اینقدر گزینشی شده ؟! چرا جبری که به خاطر نشنیدن ۲۲ دستور رهبری قبل از واکسن بر امور حاکم شده بود نمیبینید ؟! آیا ستاد کرونائی که طبق درخواست رهبری تغییر نکرد، صلاحیت ساخت و توزیع واکسن و اعلام نظر در خصوص مراسم و آداب و شعائر دینی و معنوی را دارد ؟! رهبر معظم انقلاب : همان گونه که گفتم نظر کارشناسی‌شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا را معتبر می‌دانم اما این بررسی را باید به کسانی سپرد که حقیقت و ضرورت دعا و توسل را درک می‌کنند آن وقت هر چه آن‌ها تصمیم بگیرند بنده و همه مردم به آن عمل خواهیم کرد. ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ 👇👇👇👇👇 وقتی شرط رهبر انقلاب محقق نمی شود و تعدادی از اعضای ستاد کرونا بهایی هستند تبعیت از این ستاد هم عملا منتفی است... ↗️↗️↗️ باهر توجیهی ! خیانت به امر ولایت عوارض دارد !
🔴 وقتی در کانال رسمی (خامنه ای.آی.آر) عبارت ممنوعیت ورود واکسنهای آمریکایی و انگلیسی از قول رهبری را به ممنوعیت واردات واکسن از مبدا آمریکا و انگلیس تغییر می دهند چرا که در این مغلوبه شده اند و میخواهند سرپوشی بگذارند بر نافرمانیها و خطای متولیان ورود واکسنهای ممنوعه تا عین اللهی ها بتوانند ، آسترازنکای انگلیسی و فایزر آمریکایی را کرور کرور وارد کشور کنند اما برادران: هر انسانی میداند اگر آش آبادان را در شهر تهران هم بپزند باز آش همان آش آبادان است. اما چه کنیم که: "تا جهالت در جهان هست مفلس در نماند"😏
طرف تو فتنه ی ۸۸ بانک آتش میزد حالا پست گذاشته نه به فتنه ای که از خارج اداره می شود!🤣 —————————— اندر عجائب آخرالزمان.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کنسرت ابی در ترکیه 🔹فقط به حجم تماشاچیان ایرانی نگاه کنید. پسفردا کرونا جهش‌ یافته‌ی "مو" که میگن واکسن گریزه از طریق همین احمق‌ها وارد کشور میشه و مملکت ما به فنا میره 🔹بعد خود همین جماعت شروع میکنن به فحش دادن به نظام که چرا عزیزان ما کرونا گرفتن
بیانیه اجتماع مخالفان واکسیناسیون اجباری بسم الله الرحمن الرحیم میهن عزیز ما ایران به همراه جامعه جهانی، 18 ماه هست که درگیر بحران ویروس کویید 19 است. در این مدت، زحمتهای زیادی از سوی مسئولین، خصوصا دست اندرکاران وزارت بهداشت و کادر درمان کشیده شده است که به مقام رفیع شهدای سلامت، ادای احترام می نماییم و خسته نباشید و خداقوت خدمت همه پزشکان و پرستاران عرض می نماییم. ضمن احترام به تصمیمات ستاد ملی کرونا برای حل مساله، به تبعیت از دستورات و پروتکل های اعلامی در 18 ماه گذشته خصوصا در محدود نمودن کسب و کار، سفرها و اجتماعات و موارد دیگر، علی رغم خسارات مادی و معنوی اذعان و تاکید می نماییم. اما اکنون، ما حاضران در این اجتماع، به محدود نمودن افراد در انتخاب نوع پیشگیری از بیماری و سلب اصل مسلم آزادی های فردی و اجتماعی خود، انتقاد داریم. ما، مستند به تحقیقات متقن علمی و مشاهدات عینی خود و نتایج بدست آمده، نمیخواهیم واکسن را به عنوان تنها راه پیشگیری از بیماری برای خود و خانواده و فرزندان خود، انتخاب کنیم. لذا توجه اعضای ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت را به نکات ذیل، جلب می نماییم: ۱. عموم واکسن های کرونا، بدون طی مراحل نهایی کارآزمایی بالینی و صرفا با تکیه بر مجوز اضطراری و با تاییدهای پر از ابهام، تزریق می شوند که این خلاف اصول مسلم علمی و نظر بسیاری از پزشکان و دانشمندان دلسوز است. و این امر در نامه دکتر نجفی معاون تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت به وزیر سابق، بیان شده است. همچنین مستند به نامه 2500 پزشک از جمله خود وزیر بهداشت فعلی به رییس جمهور سابق، واکسن های نوظهور ژنتیکی مثل آسترازنکا، کارایی لازم را در برابر جهش های ژنتیکی کرونا ندارند. پس به چه علت، این واکسن ها را روی جان مردم عزیزمان امتحان می نماییم؟! ۲. بنا بر گزارش رسمی مرکز آمار و فن آوری اطلاعات وزارت بهداشت، از هر یک میلیون نفری که واکسن دریافت کردند، 753 نفر فوت نمودند. یعنی بالای 22000 نفر از 100000 نفری که بر اثر کرونا فوت کردند، بدلیل عوارض بعد واکسن بوده است ضمن این که نمونه های منفی عوارض واکسن مثل آمبولی خون و حتی فوت، در جامعه زیاد اتفاق می افتد و این موجب تردید جدی نسبت به ایمنی بودن واکسیناسیون کروناست ۳. علی رغم تاکیدات زیاد مقام معظم رهبری مبنی بر عدم واردات واکسن های آمریکایی و انگلیسی، مع الاسف، همان واکسن ها با عناوین دیگر به شکل بسیار گسترده وارد کشور شد که رسوایی واکسن فایزر در ژاپن، یک نمونه از آن است. همان کشوری که دو میلیونو نهصد هزار دز به ایران هدیه داد. حتی بعضی کشورهای اروپایی که سابقه دشمنی آنها مشخص است، اکنون علاقه مند هستند، واکسن به ایران هدیه بدهند. لذا اکثر واکسن های تزریقی، غیرایمن هستند ۴. به چه علت، بدون تصویب مجلس، انواع و اقسام محدودیت ها را برای کسانی که واکسن نزدند، وضع کردند و اساسا به چه علت وزیر بهداشت، خارج از حدود اختیارات قانونی خود، هر روز بر طبل محدودیت حقوق شهروندی واکسن نزده ها، می کوبد؟ آیا اجبار افراد به واکسیناسیون، با محروم نمودن از تهیه بلیط اتوبوس و قطار و هواپیما و هتل و ... اقدامی اخلاقی و علمی می باشد؟ ۵. از اولین روز کشف ویروس کرونا در کشور تا کنون، با وحشت آفرینی رسانه ای و تزریق اضطراب و استرس به مردم، به اذعان بعضی از اعضای کمیته علمی ستاد کرونا، موجبات مرگ هوطنانمان فراهم شده است. از ستاد ملی کرونا و صدا و سیما می پرسیم تا کی می خواهید به این راهبرد اشتباه و وحشت آفرینی ادامه بدهید؟ آیا در زمان حمله دشمن، به جای تشجیع مردم به دفاع از موطن خود، باید رعب دشمن را در دل عزیزانمان بیافکنیم؟ سرآخر اعلام می داریم ضمن محترم شمردن حق همه انسان ها در انتخاب نوع پیشگیری از بیماری، با واکسن یا غیر آن، با اجباری شدن هرگونه واکسن و منوط نمودن ارائه خدمات اجتماعی، به تزریق واکسن و محدود نمودن حقوق شهروندی و آزادی های اجتماعی، مخالف هستیم و آن را محکوم می نماییم. ستاد اجتماع مخالفان واکسیناسیون اجباری
❌مزدوران انگلیسی و عربستانی در حال اغتشاش و شورش علیه نظام!!!! ☝️( این ادعای دیروزی کانالهای اونقلابی و ضد طب اسلامی بود ) ✅تجمع انقلابی و اتش به اختیار مومنین جهت رفع اجباری تزریق واکسن های نامعلوم ❌۶ اتوبوس قرار بود از قم بیان که مانع حرکتشون شدند و این مظلومیت حق را در تمام اعصار اثبات میکند ! صدائی که در رسانه ها حتی رسانه ملی سانسور میشود باید لاجرم شنیده شود ! سلاح بیوتروریسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارسالی یکی از اعضا تجمع اعتراضی با محوریت ❌❌ ✳️بصورت خودجوش و کاملا مردمی 🗓امروز21 شهریور 🕙ساعت 10 صبح 📬میدان جهاد رو به روی وزارت کشور نشرحداکثری با اینکه مانع حرکت اتوبوسهای مردم قم شدند ولی باز هم صدای مخالفان واکسن شنیده شد و این یک تودهنی بزرگ بود به کسانی که میگفتند مخالفان واکسن آشوبگرند ! خوارجند ! ضدانقلابند ! انگلیسی اند ! نفوذی اند ! صهیونیستند ! از کمپ آلبانی پیام میدهند ! و یا اصلا وجود خارجی ندارند! ما دیده شدیم !✌️✌️✌️ مطالبات ما دیده شد ! و این آغاز راه بود‌ برای یک مطالبه و بیداری عمومی ... سلاح بیوتروریسم
🛑همه چیز با زور حتی واکسن 😔متاسفانه با تهدید و زور توسط اطلاعات جلوی اتوبوس های قم گرفته شده وتا این لحظه اجازه خروج داده نمیشود 👈واقعا معلوم شد که سیاستهای واکسیناسیون چگونه است وا اسفااااه 6اتوبوس را که جمعیت کثیری از اقایون وبانوان بودند را ساعتها با تهدید نگه داشتن یعنی چه؟؟؟ مگر این جمعیت انقلاب وروحانی ومذهبی چه میخواستند؟؟؟ همه با کمال احترام ورعایت ضوابط نظام فقط پلاکارد (نه به واکسن اجباری ) به دست داشتند! حقایق_را_نشر_دهیم سلاح بیوتروریسم