eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.2هزار عکس
42.5هزار ویدیو
626 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴در آخرالزمان مومنان همان مجرمانند! 🔹افراد ، نزد خداوند بهترین مقام را دارند؛ در قرآن مجید، همواره از ارزش و گرامی بودن آنها در نزد خداوند، تعریف و توصیف بسیاری شده است. 🔹پیامبر گرامی اسلام در مورد حالات افراد با ایمان در دوره آخرالزمان می‌فرمایند: «… در آن وقت، قلب مومن در درونش آب می‌شود، مانند حل شدن نمک در آب؛ زیرا منکرات را می‌بیند، ولی قدرت جلوگیری و تغییر آن را ندارد. مومن در میان آن ها با ترس و لرز راه می‌رود، که اگر حرف بزند، او را می‌خورند، و اگر ساکت شود، دق مرگ می‌شود.» 📚الزام الناصب، ص ١٨٢ – روزگار رهایی، ص ٣۵۵ در آخرالزمان، الگوهای رایج مردم عوض می‌شود. اگر با حجاب و عفیف باشی، دیگران تو را فردی قدیمی، بی‌کلاس و عقب افتاده می‌دانند؛ ولی اگر اخلاق و حجاب را رعایت نکنی، آنوقت باکلاس و امروزی به حساب می‌آیی. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم، در آخرالزمان از بین می‌رود و به جای آن رواج می‌یابد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴بچه باید در کنار پدر مادرش و با همراهی و نظارت اونها هیجان چهارشنبه سوری رو تجربه کنه⁉️ جواب : به هیچ وجه‼️ چرا ⁉️: این رسوم رو صهیونیست ها برای ما آوردند و هزاران هدف از اونها داشتند اینها جزو آداب و رسوم ملی ما نبوده اسناد تاریخی هم اینو تایید میکنه چرا ما باید هیجان و شادی بچه مون رو با فرهنگی که صهیونیست ها درست کردند ، ارضا کنیم این خودش کمک به تثبیت اونه ما میتونیم در این شب برای فرزندمون یه کیک یا شیرینی یا غذای مورد علاقه اش یا مهمانی و بازی هایی که دوست داره ترتیب بدیم و بهش بگیم این شادی و هیجان برای اینه که به فرهنگی که دشمن برامون اورده نه بگیم و پوزه شو به خاک بمالیم و فرهنگ زیبای خودمون رو جایگزینش کنیم! اینطوری کودک از همون ابتدا میفهمه هر هیجانی خوب نیست! شما که نمیتونید تمام هیجانات دنیای وارونه امروز رو بهش بدید تا تخلیه هیجانی و انرژی بشه! مثلا یکی از هیجانات منفی و کثیف امروز بعضی نوجوانان و جوانان تماشای فیلمهای نامناسب در اینترنته ایا شما میتونید این فیلمها رو با کنترل و همراهی خودتون در اختیار فرزندتون بذارید تا تخلیه بشه؟! مسلما نه! پس بسیاری از هیجانات هستند که باید از همون کودکی و نوجوانی نه گفتن به اونها آموزش داده بشه ، با دیدن فتوای علما مطمئن شدم هیجان کاذب چهارشنبه سوری هم جزء همون دسته است! از همون ابتدا بچه باید بفهمه چیزی که غرب ، و لشکر رسانه ها و سلبریتی های غربی سعی دارند خوب جلوه بدن ، تبلیغ کنن ، و لذتش رو به ما تعارف کنند ، حتما مضره شاید سالها بعد بچه ای که الآن با نظارت پدرمادرش این لذت و هیجان رو تجربه میکرد ، به خودش مجوز بده بیشتر لذت و هیجان رو تجربه کنه ! ولی اگه از همین الآن براش نهادینه بشه که این سنت غلطه ، باعث آزار دیگرانه ، خواسته دشمنانه، فرهنگ ما نیست ، شاید باعث نفرین پیرها و یا اذیت بیماران و زنان باردار و حق الناس بشه و هزاران مشکل دیگه از جمله خارج کردن ارز برای وسایل محترقه چینی که ضرر ملی هست ، و.... این بچه وقتی بزرگ شد خودش رو مجاز ندونه به هر قیمتی لذت و هیجان رو تجربه کنه! از نظر اسلام وقتی کاری هیچ ضرر یا منفهتی نداره اسمش کار بیهوده و لهو هست چه برسه به کاری که کمک به اشاعه بیشترش باعث خسران و نفرین و ناله خلق الله باشه... در شهرهای بزرگ گاهی یک خانم باردار برای مراجعه اورژانسی به پزشک در این شب دچار مشکل میشه! بسیاری از رهگذران مورد شوخی و اذیت قرار میگیرند و حتی دچار نقص عضو میشن ! بدون اینکه خودشون دست به این وسایل زده باشند! کمک به تحکیم این فرهنگ وارداتی یعنی دخیل شدن در تمام این نفرین و ناله ها... خدا خودش بهمون رحم کنه از عواقب اعمال مون....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا واکسن های صد در صد ایرانی ، واقعا 100% ایرانی هستند؟! ❌ فخرا آمد پته برکت را ریخت روی آب. بنر زد اولین واکسن صددرصد ایرانی. یعنی اون ایرانی نبود . باشه میدونیم اون ایرانی نبود، حالا تو خودت ثابت کن ایرانی هستی یا نه ایروژل را تو از کجا آوردی؟
مراقب خواب‌‌های خود باشید خواب هلاکت: خوابیدن در هنگام غروب آفتاب و از نگاه اسلام و طب سنتی خواب هلاکت نام گرفته است. خوابیدن در هنگام غروب از دیدگاه اسلام و متخصصان طب سنتی مرگ آورترین خواب نام گرفته تا حدی که فرد وقتی از خواب بیدار می شود احساس می کند در دنیای دیگری است و برای مدتی ذهنش پاک شده است و اتفاقات روز را به خاطر نمی آورد. خواب در هنگام غروب سودا را در بدن افزایش میدهد و موجب بدخلقی میشود خواب غفلت: خواب در مجالس پند و اندرز و خوابی که تمام زمان شب را در برمیگیرد. خواب حسرت: خواب شب جمعه است که تمام ملائکه در زمین جمع میشوند تا حوائج زمینیان را بالا ببرند. خواب شقاوت: خواب در وقت نماز صبح و ظهر و مغرب خواب عقوبت: خواب بعد از نماز صبح (قبل از طلوع آفتاب) خواب کسالت: خواب اول روز ( زمانی که برای کار و فعالیت است) خواب راحت: (قیلوله) قیلوله( یک ساعت قبل از اذان ظهر) خواب نعمت: خواب هنگام صبح ( بعد از طلوع آفتاب نیم ساعت تا یک ساعت ) خواب رخصت : بعد از نماز عشا تا یک ساعت قبل از اذان صبح که یک ثلث شب را شامل میشود. خواب لعنت: بین الطلوعین ( از سپیده اول صبح تا طلوع آفتاب) آثار و برکات بیداری بین الطلوعین: بین الطلوعین فاصله زمانی از طلوع فجر و اذان صبح تا طلوع آفتاب است که حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد. در روایات از این زمان به ساعتی از ساعات بهشت یاد شده و آثار و برکاتی برای آن بیان شده که انسان به این نتیجه می‌رسد که اگر می‌خواهد خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت را داشته باشد و از بدبختی‌ها رهایی یابد می‌بایست در این ساعات بهشتی بیدار بماند؛ چرا که فرشتگان در حال تقسیم روزی هستند و اگر خواب بمانی از همه چیز باز ماندی. زیان‌های مالی: اگر کسی در این ساعات بخوابد نمی‌تواند از خود دفع شر کند و خسارتی که به اصل سرمایه او می‌رسد را برطرف کند. 📚 خصال، ج2، ص622
💢 چه کسی کارشکنی کرد؟ مذاکرات وین معطل کیست؟ ✍ محمد ایمانی 🔻 غربگرایان ادعا می کنند کارشکنی روسیه بوده که موجب وقفه در مذاکرات وین و مانع از حصول توافق شده است. ادعای مقابل این است که کارشکنی آمریکا، مانع توافق است. کدام ادعا درست است و چگونه می شود کرد؟ 🔻 ایران به اعتبار خُدعه و عهدشکنی واشنگتن در برجام می گوید، آمریکا این بار باید هم تضمین معتبر بدهد، هم تحریم ها را به شکل واقعی و پایدار بردارد و هم باید تعهداتش در ظرف زمانی لازم راستی آزمایی شود. 🔻 طرف این دعوا که به اعتبار سابقه خراب خود، باید تعهدات محکم بدهد اما طفره می رود، آمریکاست، نه روسیه. آمریکاست که ایران را تحریم کرده و بر خلاف برجام، تحریم ها را دو برابر کرده است. با این وجود، غربگرا ها نمی توانند نازک تر از گل به آمریکا بگویند. 🔻 آمریکا، حسن نیت ندارد و به همین دلیل هم تضمین مراعات حداقل حقوق ایران را نمی پذیرد؛ ضمنا، تقصیر خود را گردن روسیه می اندازد. روسیه ادعا می کند چرا باید با توافق بی ضمانتی همراهی کند که در صورت اجرا، آمریکا می تواند او را به خاطر پایبندی به همان توافق تحریم کند؟ 🔻 روس ها می گویند اگر آمریکا صادق است و مجازات های تحریمی را بر نمی گرداند، ضمانت بدهد که در صورت همکاری اقتصادی با ایران، مورد تحریم قرار نمی گیرد؛ چنان که توتال و ایرباس و بوئینگ و زیمنس و دیگران پس از برجام تهدید شدند. آمریکا اگر صادق است چرا (ولو برای خراب کردن رقیب روس خود) تضمین معتبر نمی دهد؟ 🔻 هر ساعت که آمریکا مطالبات مشروع ایران را بپذیرد، ایران آماده است همان ساعت ( و نه حتی یک ساعت دیرتر) توافق کند؛ فارغ از این که موضع روسیه چه باشد. اما آمریکا، نه می خواهد مطالبات ایران را بپذیرد و نه مسئولیت "نه" گفتن خود را. این خلاصه ماجراست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ «من خائنم؟» 👤 استاد رائفی پور ⁉️ هدف اصلی انقلاب اسلامی چیه، چه کسانی دارن به این انقلاب و ظهور خیانت می‌کنن؟ 📥 دانلود با کیفیت بالا https://aparat.com/v/GrfNX اللّهمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّڪَ‌الفَرَج 🤲 
🔆دو نکته درباره مطالب دو سال پیش: 1⃣ نکته اول: 🔸متاسفانه با وجود گذشت دو سال از کرونا، سیاست های کاملا غلط و مغرضانه ستاد ملی کرونا با همان روش سابق در دولت روحانی ادامه دارد و عوض شدن دولت و با روی کار آمدن رییسی، هیچ چیز را عوض نکرده بلکه ستاد جری تر از قبل شده در حال اعمال محدودیت های بیشتر و سنگین تر بر ملت است! آیا با آمدن رییسی نمی بایست اوضاع فرق می کرد و بهتر می شد؟! چرا نشد؟! 🔹اینجاست که می گوییم اصلا و ابدا نباید فریب عناوین و اشخاص را خورد و نامیدن دولت رییسی به دولت انقلابی، صرفا پوششی برای پیش برد اهداف با همان سیاست های شکست خورده و نابوده کننده سابق است... ⁉️سوال اینجاست، عده ای کی می خواهند بیدار شوند و بخود بیایند؟! 2⃣ نکته دوم: 🔸آن زمان که چنین افشاگرهایی علیه دستورات مغرضانه ی ستاد کرونا می نوشتیم، مخالفت های بسیار جدی صورت می گرفت و واقعا فضای سنگینی وجود داشت و کمتر کسی می پذیرفت؛ حتی موضع خصمانه می گرفتند و ناسزا و تهدید و ... می کردند، چون تصور آن ها این بود که ستاد کرونا هدفش فقط مبارزه با بیماری است و اصلا مغرض نیست و از طرفی هم کرونا موقت است و با شروع فصل گرما کرونا تمام می شود و بسته شدن چند وقته حرم ها اهمیتی ندارد بلکه نشان دهنده عقلانیت است!!!! 🔸آن زمان هر چه فریاد می زدیم که این داستان ادامه دارد و مغرضانه است، بسیاری کاملا منکر می شدند تا اینکه الحمدلله آهسته آهسته تناقض ها و دروغ های ستاد را به عینه مشاهده نمودنده.... ⚠️کم کم ستاد کرونا داشت رسوای عام و خاص می شد که دولت رییسی سر کار آمد! اینجا بود که اوضاع کاملا متفاوت بلکه بدتر از قبل شد!! ❌چون برخی از منتقدان شخص پرست که تا قبل از رییسی، مخالف جدی واکسن و ستاد کرونا بودند؛ با چرخش صد و هشتاد درجه ای به دلیل رییس جمهور شدن هم خطی، ناگهان تبدیل به طرفداران ستاد کرونا و واکسن شدند!! 📢 مصداق عینی و کاملا آشکار ، این ها هستند... 🚨 در دوران جاهلیت مدرن، امان از تعصب قبیله ای... جهت ظهور حضرت عجل الله فرجه صلوات.
⭕️ جنگ روانی بیولوژیکی ✡☠ جهان از یک مرکز به نام فراماسونری جهانی کنترل می‌شود آنها از شاه جهان یهود فارس که در مثلث برمودا است جایی که هیچ انسانی نیست و دور از دسترس است و آنقدر تجهیزات الکترومغناطیسی کار گذاشته اند که هر هواپیمایی می‌رود سقوط می‌کنند و کلیپ هایی که می‌سازند میگویند مثلث برمودا عجیبترین جای زمین است برای فریب اذهان عمومی است که ندانند اصل قضیه چیست ▪️شاه جهان یهود فارس هر روز با ابلیس جلسات دارند و از شیطان می‌گیرد به فراماسونرها منتقل می‌کنند و آنها همه به پادوهای خود در سرتاسر جهان ارسال می‌کنند که چگونه مردم را تحت تسلط خود قرار دهند ! ❗️ایران تحت کنترل کامل یهودیان فراماسونری هاست! برای همین ۴۴سال از انقلاب میگذرد اما هنوز این مردم روی خوش ندیدند! ❗️در حدود ۱۰میلیون یهودی مخفی در ایران زندگی میکنند آنها ثروتمندان و دلالان اقتصادی ایران هستند و ثروت این کشور را غارت کرده و صاحبان اصلی این کشور را در فقر و رنج نگه داشته اند! ❗️تنها راه نجات ایران، بیرون کردن یهودیان است!
♨️ سه مرجع تقلیدی که پس از تزریق واکسن کرونا فوت کردند : 1️⃣ آیت الله حکیم حدود 70 روز پس از دوز دوم 2️⃣ آیت الله صافی گلپایگانی حدود 55 روز پس از تزریق دوز سوم 3️⃣ آیت الله حدود 40 روز پس از تزریق دوز سوم 🔴 البته فوت ایشان هم همچون آیت الله صافی گلپایگانی ، آیت الله حکیم در عراق ، علامه حسن زاده و... که همگی به دلیل ایست قلبی بوده و خیلی خیلی اتفاقی همه شان واکسن کرونا تزریق کرده بودند ، به گفته ی واکسن پرستان فوت این عزیزان هییییییچ ارتباط منطقی و غیر و منطقی با واکسن کرونا ندارد و این حرف ها توهم ضد واکسن است و ضد واکسن ها یک عده مردم مریض و بیکار هستند که زندگی شان را گذاشته اند که مردم را از واکسن بترسانند . 😊 واکسن پرستان عزیز اگر برایتان درس عبرت نمی شود بروید باقی واکسن هایتان را هم بزنید و گرنه زمان فوت شما به تاخیر میافتد . والسلام .
40.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مگر نمی‌گفتیم وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد؟! این هم 🔰 برشی از سخنرانی در شب هشتم محرم۱۴۰۰ با موضوع جهاد فکری و تبیینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👆پست دکتر حلیمی در مورد وجود اکسید گرافن در واکسن آسترازنکای اهدایی آلمان‼️ ❌عمرا اگه اینکارو بکنن! 😏 مزدوران WHO بدون اجازه ارباب آب نمیخورن‼️با اینکار که خائنین رسوا میشن و مردم خونخواه عزیزانشون میشن که بعد از آسترازنکا پرپر شدن‼️جیب مافیا و کاسبان کرونا چی⁉️ادامه فازهای کرونا چی که لنگ میمونه و واکسنها به حدنصاب لازم برای شروع نظم نوین و اسارت مغزها با 5G نمیرسه😏 ➖➖➖➖➖➖ کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد ‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی هستند سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست وبقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند و فکر میکنند کروناست... 🔴این چرخه تا بیداری کامل مردم ادامه خواهد داشت.... نائب خطاب به پرستاران: حقایق لانه جاسوسی WHO یهود و مزدورانش را افشا کنید؛ پس یاران کجا هستند⁉️ آیا نمیبینید دشمن مخالفان واکسن را هم مانند سردار مبارزه با صهیونیزم حذف میکند⁉️ جبهه خودی مشخص نیست⁉️
💥 خیانت یا غفلت شاید هم جهالت یا منفعت طلبی ⁉️ 👆 خودتان قضاوت کنید : 1⃣ امام خامنه ای حفظه الله : نکته‌ی دوّم در مورد کرونا این است که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. این را من به مسئولین هم گفته‌ام، الان هم به طور عمومی میگویم.(۱۳۹۹/۱۰/۱۹) 2⃣ توقف تزریق واکسن آسترازنکا در چندین کشور اروپایی به دلیل عوارض بسیار زیاد و خطرناک : 🔺 اداره دارویی اروپا نظر می‌دهد فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا امروز اعلام کردند که واکسیناسیون با این واکسن را به طور موقت متوقف خواهند کرد. ایرلند و هلند نیز روز گذشته اعلام کرده بودند که در پی گزارش چند مورد جدی لختگی خون پس از تزریق این واکسن، استفاده از آن را متوقف می‌کنند و .... ❌ خبر امروز : ورود ۲.۲ میلیون دوز واکسن آسترازنکا(اهدایی آلمان😳🧐) 💥 شاید هم آمریکا و انگلیس و آلمان و....که ایران را حتی نسبت به ضروری ترین داروهای سایر بیماران تحریم کرده اند ، در مورد واکسن کرونا خیر خواه مردم ایران شده اند . 🛑 جناب آقای رئیسی ، این اتفاقات توسط وزیر انتخابی شما اتفاق می افتد و روز قیامت در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید ، شما نسبت به تمامی عوارض واکسن مسئول هستید . ✍ علی فاطمی تبار ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ✍ این واکسن به دلیل نازایی و ایدز و لخته خون در مغز و ایست قلبی چندی پیش از سوی ممنوع شده بود ولی همچنان تزریق میشه‼️😡 آیا به واکسن های ایرانی که این وزارتخانه و این سیستم فاسد ساخته اعتماد میکنید⁉️ خیانت به دستور واضح و صریح رهبری و واردات واکسن های انگلیس خبیث یعنی نفوذ جریانی مزدوران صهیونیزم جهانی در تمام ساختار بهداشت و درمان کشور‼️ ➖➖➖➖➖➖ چقدر آدم باید احمق باشه که معنای هدیه آلمان را نفهمه، آلمانی که رزمندگان دفاع مقدس ما را شیمیایی کرد آلمانی که همیشه پادوی آمریکا بوده و در همه شرارتهای آن شرکت داشته،و حالا اینهمه واکسن هدیه میکند‼️ کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد نظم نوین جهانی‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی و ترس مردم شده‼️ سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست ولی در نهایت واکسن زده ها را میکشد هرچند بقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند... را با شکست پروژه یهودیانWHO و مزدورانشان یاری کنید✌️ دشمن هم و هم مخالفان واکسن و کروناهراسی را حذف میکند؛ جبهه خودی مشخص نیست⁉️
🔹🔸🔹 🔺 سنگر بگیرید 💢 این روزها سازمان های بهداشت و درمان دارند چهره ی واقعی خودشان را نشان میدهند و مردم جهان حقیقت این دشمن پنهان شده را درک می کنند، هر چند لباس سفید به تن داشته باشند اما ذات و باطن سیاه و تاریکی دارند. ⚠️ با تعبیر دقیقتر حقیقت این دشمن دارد بر ملا میشود علیرغم سعی بر پنهان کردن و مخفی کاری حرفه ای ، ولی خدا خواسته که چهره واقعی این دشمنان به ظاهر دوست نشان داده شود . 〽️ البته این تغییر ماهیت مدتها قبل و با اهداف مادی صورت گرفته، ولی امروز علاوه بر اهداف مادی اهداف سیاسی نیز وجود دارد، قصد دارند انسان ها را به بردگی نوین اجبار کنند و در حقیقت به دنبال به صلابه کشیدن آزادی و بشرند . ♨️ روزی به مردم عزیز عرض کردیم هدف پزشکی نوین این است که دارائی شما مردم را به روش های گوناگون مصادره کنند و در مرحله بعد با تجویز داروهای پر از عوارض، سلامتی شما را بگیرند و در نهایت با نقشه های زیرکانه به وسیله واکسن، غربالگری و... جان شما وفرزندانتان را بگیرند. 🔺 این مساله این بار به شکل کلان در تمامی جهان در حال اجرا است. 💠 ضرورت دارد که مردم در تمامی کشورها حالت تدافعی بگیرند و برای محفوظ ماندن از تیرهای قاتل این جماعت سنگر بگیرند. 🔺 شاید مهمترین و واجبترین کار تحریم پزشکی شیمیائی توسط مردم است تا از انحرافات و نقشه های شوم آن‌ها در امان بمانند. 🔹🔸🔹 کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد ‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی هستند سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست وبقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند و فکر میکنند کروناست... 🔴این چرخه تا بیداری کامل مردم ادامه خواهد داشت.... نائب خطاب به پرستاران: حقایق لانه جاسوسی WHO یهود و مزدورانش را افشا کنید؛ پس یاران کجا هستند⁉️ آیا نمیبینید دشمن مخالفان واکسن را هم مانند سردار مبارزه با صهیونیزم حذف میکند⁉️ جبهه خودی مشخص نیست⁉️
پلمپ شده ولی پلمپ نشده... کرونا یک دروغ بزرگ است برای ایجاد ‼️ واکسن ها باعث ایجاد آنفولانزای جهش یافته و وحشی هستند سویه های جدید همان عوارض واکسنهاست وبقیه هم درگیر عوارض جهش های ویروسی از اطرافیان واکسن زده میشوند و فکر میکنند کروناست... 🔴این چرخه تا بیداری کامل مردم ادامه خواهد داشت.... نائب خطاب به پرستاران: حقایق لانه جاسوسی WHO یهود و مزدورانش را افشا کنید؛ پس یاران کجا هستند⁉️ آیا نمیبینید دشمن مخالفان واکسن را هم مانند سردار مبارزه با صهیونیزم حذف میکند⁉️ جبهه خودی مشخص نیست⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم های متفاوت مخصوص بیدار شدگان عالم و رسواکنندگان فتنه صهیونیستی کرونا و جهادگران عرصه تبیین✌️😉 خیلی جالبه بعضی افراد رو هم داریم که میگن ماسک نمیزنم چون تحقیق کردم فهمیدم برای ریه و سلامتی بده ، یا هر وقت میزنم نفسم میگیره و... ولی واکسن میزنم چون رهبر گفته بزنید‼️ بنده خدا با خودت چند چندی⁉️ رهبر اتفاقا ماسک رو گفت بزنید ولی واکسن رو ابدا نگفت بزنید با اینکه میدونست گفتن این جمله چقدر آرزوی مرندی خائن و اربابانشه😉😏 آخرش هم آب پاکی رو ریخت رو دست همه و گفت :«اصرار دارن ماسک بزنم ، اصرار دارن واکسن بزنم » من میزنم چون رهبرم و باید از مسئولین رسمی حمایت کنم و فتنه صهیونیستی شون رو بخوابونم؛ ولی شما به حرف متخصص گوش کنید😉😏✌️ منم متخصص آزاده ای انتخاب کردم که تحت نفوذ یهودیان WHO نیست!✌️👍😁😉 نائب خطاب به پرستاران: حقایق لانه جاسوسی WHO یهود و مزدورانش را افشا کنید؛ پس یاران کجا هستند⁉️ آیا نمیبینید دشمن مخالفان واکسن را هم مانند سردار مبارزه با صهیونیزم حذف میکند⁉️ جبهه خودی مشخص نیست⁉️
خیلی عالیه👇👇👇 ‼️چه چیزی گواراتر از این می تواند برای دشمن باشد که جریان انقلابی را بجای جهاد تبیین با اهداف استعماری دشمن، مشغول خودزنی و تفرقه درونی و دشمنی با خودیها نموده است؟ آیا خود این،نفوذ جریانی همانند ماجرای ضدولایت نامیدن علامه تهرانی یا تکرار توطئه انگلیسی ضدمشروطه نامیدن شیخ فضل‌الله و ایجاد تقابل بین آخوند خراسانی و نایینی با ایشان تا مرحله اعدام این فقیه بیدار و آگاه علیه استعمار نیست؟! آیا این زنگ خطر نفوذ أجانب در حوزه های علمیه به نفع جریان سکولار علیه انقلابیونی که پرچمدار مبارزه با سکولارهای حوزوی هستند، نیست؟ آیا با این روش دست خود را از یاران ولایت، برای جنگهای پیش رو، تهی نمی کنیم؟ 🔻بدتر از همه اینها، خواص و انقلابیونی هستند که شاهد این حملات و أنگ چسبانی های ناجوانمردانه هستند ولی ساکتند؛ آنها خوب می دانند این جمود و تحجر و أخباری گری و سطحی نگری و انحصارگرایی و دیکتاتوری در فهم از ولایت در حال رخ دادن است؛ اما فقط نظاره گرند؛ کسانی که در کانال های خود صرفاً به نبش قبر مرده های سیاسی و تاریخی می پردازند و گویا حواسشان نیست که اولویت در این خط مقدم،دفاع از تفکر ولایی عقلانی و اصولی و عالمانه در برابر أخباریگری عامیانه و تفرقه انگیزانه و فتنه گرانه، برای دفاع از کیان رهبری امت و ستون خیمه انقلاب است. 🔹شناخت دقیق عرصه جهاد تبیین،و نیاز لحظه، این واجب قطعی و فوری، زمان شناسی،دشمن شناسی و اولویت شناسی متناسب با نگاه جامع به مجموعه بیانات حکیمانه امام جامعه می طلبد نه نگاه سطحی خشک به یک عبارت! تا کی بجای پرداختن به عرصه‌های أهم در جهاد تبیین مجبور باشیم به شبهات متحجرین و انحصارگرایان در فهم از ولایت پاسخ دهیم؟! 🔹 آقایان خواص! آقایان علما! آقایان اساتید حوزه و دانشگاه! آقایان منبری‌ها! آقایان مشهور انقلابی! خواهران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی! نگذارید امامتان را با تحجرگرایی خشک مغزان از حجیت بيندازند! و در آینده پاسخگو و عذرخواهِ خطاهای پزشکی غربی نمایند، و قداست رهبری را از اعتبار و ارزش بیاندازند ، خرمشهرها‌ در پیش است! اگر مؤلفه اصلی قدرت شما را بزنند، دیگر «هیچ» ندارید. 🖌روح الله دشتی
♨️❌هشدار امام خامنه ای در دیدار اخیر ❌(( هدف دشمن اغوای مردم است و این ممکن نیست مگر با اغوای خَواص)) ♦️خَواص چرا نمی آیند بگویند بعد از ۴۳ سال انقلاب اسلامی خط خبری بیست و سی تهران و بی بی سی لندن در موضوع بهداشت کاملاً یکی شده و این حاکی از آبشخور واحد آن ها می باشد و این آغاز فاجعه است.
💢 سردار قاآنی: صهیونیست‌ها شب‌ها با ترس و لرز می‌خوابند 💬 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران: 🔻 دشمنان توجه نداشتند در فرهنگ الهی، شهید سلیمانی کارش خیلی بهتر از سردار سلیمانی پیش می‌رود. اگر امروز در اوکراین هم این حوادث در حال وقوع است، یکی از دلایل مهم و اساسی آن که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند، وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است. 🔻 رژیم جنایتکار صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، اکنون به قدری ذلیل شده است که شب ها با ترس و لرز می‌خوابند و نگران هستند که مبادا بیدار شوند و بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی را از دست داده باشند.