eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.4هزار دنبال‌کننده
45.9هزار عکس
42.1هزار ویدیو
624 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اجرای سرود سلام فرمانده بر سر مزار فرمانده محور مقاومت ، شهید حاج قاسم سلیمانی ، با حضور ۵۰۰ تن از دهه نودیهای کشورهای هند پاکستان عراق افغانستان آذرباییجان اندونزی تاجیکستان مراکش مالاوی تانزانیا کنیا نیجریه ساحل عاج سودان مالی سنگال بنگلادش کومور بورکینافاسو بی‌جهت نیست که غرب تبلیغات شدید ضد این سرود رو در دستور کار گذاشته برای غرب شروع این اتحاد بین ملتها خصوصا نسل پاک و پای کار دهه ۸۰ و ۹۰ ، شروع نابودی کلیه ایسمهایی است که سالها مردمان دنیا رو با آن مشغول و چپاول کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝لطفا طومار شکایت از بانک مرکزی را امضا بفرمائید👇 https://www.karzar.net/gold-value 🎯اهداف : 1️⃣ تبیین حق قانونی ثابت ماندن ارزش پول 2️⃣ نشان دادن میزان خیانت بانکداران 3️⃣ پیگیری طومار در مجلس و قوه قضاییه 4⃣ سازماندهی مردمی انجمن پولطلای ایران 🏅تاکنون بیش از ۵۸۰۰ نفر از های فعال کشور، این طومار‌ را امضا کرده اند. @MataNevesht BinesheTamadoni.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 طوفان شن بار دیگر آسمان اردن، سوریه و عراق را فرا گرفت 🔹️طوفان شن و گردغبار بار دیگر وارد شهرهای اردن، عراق و سوریه شده و آسمان برخی شهرهای را به رنگ سرخ درآورده است. ➖ ➖ ➖ ➖ ➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
باز هم مرگ مشکوک یک نخبه دیگر ‏احتمال ترور بیولوژیک دکتر ‎ایوب انتظاری مهندسِ هوافضا پردیس علم و فناوری یزد. "فعال در حوزه ساخت قطعات پیشران موشک و هواپیما" علت فوت مسمومیت گزارش شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 هشدار حاوی صحنه دلخراش 🚨 🎥 چرا ادامه کشتار جوجه ها به رغم هشدارها😔 # قحطی_مصنوعی در دستور کار دنیاست !(برای توجیه کشتار با واکسن و امواج5G)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢امروز، وزیر عین‌اللهی، در خبری، اعلام کردند که فوتی های کرونا، پس از دو سال و 100 روز، به صفر رسیده است 🌀آقای وزیر! لطفاً پیش از صحبت دربارهء آمار صفر کرونا، کمی دربارهء آمار مرگ و میرهای قبل و چرایی آن صحبت بفرمایید. ❓دقیقاً در این 2 سال و 100 روز، چه بر سر ما آمد؟ ⬇️ابهامات، بسیار است: (بسیاری اثبات میکنند که اصلا کرونا وجود ندارد و انواع زکام های قبل را با دارو و پروتکل هایWHOتبدیل به بیماری های وحشی و تغییرژنتیک داده کردند) 🔴در صورت پذیرفتن وجود پاندمی کرونا این ابهامات را پاسخ دهید: 1️⃣ترایل وحدت، که ایران در آن، بالاترین نرخ مشارکت را در کل کشورها به خود اختصاص داده بود، منجر به مرگ 1253 نفر (از 3500 نفر شد)، صرفاً با آزمایش دارو بر روی ایشان شد. جان افراد اینقدر بی ارزش بود که به سادگی، برای آزمایش دارو، فدا شدند؟ آیا نمونهء این آزمایشات، بازهم در کشور انجام شده یا تنها این مورد رسانه ای شده؟ 2️⃣درخصوص پلی فارماسی توضیح بفرمایید. به ادعای همکار شما، جناب دکتر حریرچی، این موضوع، عامل مرگ بیماران کرونایی بوده است. 3️⃣درخصوص استفاده از دستگاه ونتیلاتور توضیح بفرمایید، تا چه حد استفاده از این دستگاه ضرورت داشت؟ 90% بیمارانی که در نیویورک، به زیر این دستگاه رفته بودند، زنده برنگشتند. این رقم، در ایران، چقدر بوده است؟ 4️⃣درخصوص رمدسیویر و آمار مرگ زایی و عوارض جانبی خطرناک آن (مثلاً عامل آسیب به بافت روده) هم توضیحی بدهید. چه تعداد ازجان باخته هایی که در آمار مرگ کرونا ثبت شدند، قربانی این داروی خطرناک بودند؟ لنست، در گزارش خود از نتایج نهایی ترایل وحدت، اعلام کرد که: 83% مرگ و میرها در تمام آزمایشات، مربوط به گیرندگان رمدسیویر (در بین 4 داروی آزمایشی) بوده است. 5️⃣چه تعداد از فوتی های کرونا، دارای بیماری زمینه ای بودند؟ و به دلیل ابتلا به بیماری خطرناک دیگری، با کرونا، از دنیا رفتند؟ به ادعای دانشگاه بقیه الله، این میزان، دو سوم فوتی های مرد را تشکیل می‌داده است. 6️⃣آیا همان طور که با تغییر ملاکهای رنگ بندی، هر زمان که مایل بودید، وضعیت قرمز اعلام می کردید، آیا امکانش نیست که به همان شیوه، آمار مرگ و میر کرونایی را هم بالا و پایین نموده باشید؟ 7️⃣درخصوص تغییرات پروتکل های بیمارستانی، بفرمایید، چرا مدام این پروتکل ها عوض می‌شدند (از نحوهء شناسایی بیماری، نوع دارو و..) آیا این تغییرات مکرر، خود سبب تفاوت در مرگ و میر نبودند؟ ⭕️و اما می‌رسیم به بحث مهم تر 8️⃣لطفاً توضیح بفرمایید، چه تعداد از مرگ و میرهایی که در آمار کرونا ثبت شد، ناشی از واکسن بود؟ 9️⃣چرا آمار عوارض مرگ و میر واکسن، اعلام نشد؟ چرا تنها گزارشی که تابستان گذشته، به امضای شریفی زارچی از وزارت بهداشت، بیرون آمد، به سرعت تکذیب شد؟ گزارشی که مطابق آن، از هر هزار نفر، 7 نفر بعد از تزریق دو دوز واکسن، جان باخته بودند... 🔟اکنون! دقیقاً چه تعداد از مرگ میرها و سکته ها، ناشی از عوارض واکسن هست؟ 🔴آقای وزیر، سوال زیاد است ☑️لطفاً به سوالات پاسخ دهید ❌مضاف بر اینکه، اساساً کرونا، قرار بود، در بهار جاری، تمام شود، این موضوع، مدتها پیش اعلام شده بود و ایران هم دقیقاً در همان جدول زمانی، به آن خاتمه داد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشتن مرغهای زبان بسته با لگد و چماق... چرا؟! چرا نمیخواهند این مرغها به دست مردم برسه؟ 🚨قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار با واکسن وامواج5G در دستور کار دنیاست!
📜 پاسخ به کلیپ کشتار جوجه های ۲۵ روزه در یکی از مرغداری که موجب خشم مردم شده👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اسدالله نژادمدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی 🔹انتشارکلیپ معدوم سازی مرغ دریکی ازواحدهای مرغداری، موجب جریحه دارشدن احساسات مردم عزیزکشورمان شده است. 🔹طبق بررسی انجام شده، نشان می دهد این گله دچاربیماری بوده و براساس ضوابط دامپزشکی بایدحذف کانون بیماری، براساس پروتکل ها و رعایت مسائل بهداشتی انجام می پذیرفته است. 🔹اما در حرکتی مذموم و ناپسند و با اهداف غیرصنفی نسبت به معدوم‌سازی مرغ‌های بیمار به شکلی دردآور اقدام گردیده است. 🔹متاسفانه انتشار اینگونه کلیپ ها، در زمان مهم طرح اصلاح نظام یارانه ای که جامعه نیاز به آرامش دارد ، بااهداف مغرضانه انجام می گیرد. 🔹جامعه مرغداران کشور ضمن تقبیح این اقدام و تلاش برای شناسایی عاملان این اقدام شرورانه از مقامات قضایی تقاضا دارد با عاملان اصلی و پشت پرده آن برخورد نماید و از ملت عزیز ایران عذرخواهی می نماید. 🔴اینم توجیه این کارشون...😡 بیشتر بخاطر انتشار این فیلم ناراحتند تا جنایتی که صورت گرفته... 🚨قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار با واکسن وامواج5G در دستور کار دنیاست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 معدوم کردن بی رحمانه هزاران قطعه جوجه به دلیل کمبود دان مرغ 🔹بنابر ویدئوی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی، شرکتی در اردبیل، در پی کمبود و گرانی نهاده‌های تولید و دان مرغ، مجبور به معدوم کردن هزاران قطعه جوجه شده است برا این کشتار، چه توجیهی دارند؟ اینا که دیگه بیمار نبودند... میتونستند رایگان بدهند به روستائیان و فقرا که بزرگشون کنند... 🚨قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار با واکسن وامواج5G در دستور کار دنیاست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معدوم کردن هشتاد هزار جوجه با دستگاه چرخ‌گوشت! 🚨قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار با واکسن وامواج5G در دستور کار دنیاست!
🔺 آغاز فروش «مواد غذایی دارای پروتئین حشرات» در سوپرمارکت‌های کشور لتونی. گویا روزگار پساکرونا و نظم نوین جهانی، سیاه‌تر آن است که قبلاً می‌توانستیم تصور کنیم؛ زیرا بعید به‌نظر می‌رسد که فاجعه به فقط «حشره‌خواری» ختم شود. یعنی باید آرزو کنیم که به دوران «هم‌نوع‌خواری» نرسیم. مرغها باید معدوم بشوند که حشره خوار بشویم...😡 🚨قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار با واکسن وامواج5G در دستور کار دنیاست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دامداران آمریکایی و کانادایی به دلیل کم شدن مشتری شیرها را دور می‌ریزند تا قیمت‌ها افت نکند! به این اعداد و ارقام خوب دقت کنید: دامداران کانادایی هر هفته بیش از ۵ میلیون لیتر شیر را دورمی‌ریزند! دامداران آمریکایی به دلیل تامین آینده بازار لبنیات ۴ تانکر پر از شیر که از ۱۲۰۰ گاو دوشیده شده بود را دور ریختند! این چه تفکر خطرناکیه که برای بالا بردن قیمت، غذاها را دور میریزند؟! ولی حاضر نمیشوند به گرسنگان این غذاها را بدهند...
‏قیمت بازار آزاد واکسن چند بود؟ قیمت داخل کشور چند؟ برای همه فراهم بود؟ دولت برای سلامتی مردمش سنگ تمام گذاشت؟ بله وظیفه‌اش بود! دولت در قیمت‌گذاری و خدمات واکسن (که میدونید مخالفشم) چه توانی از خودش نشون داد؟ به راحتی در عرصه اقتصاد (ارز و طلا و...) هم میتونه، اما چرا نمیکنه؟ حسین_زمانی_میقان @hzamanim ❓هنوزم فکر نمیکنید دارن دولتمردان رو بازی میدن و با بهانه های موجه فریب میدن تا اون تصمیمی که نفوذیا میخوان رو بگیرن؟
‏پارچه گران شد چرا؟ چون نخ گران شد چرا؟ چون پتروشیمی مواد پلی‌استر را گران کرد چرا؟ چون دلار بالا رفته چرا؟ چون پتروشیمی به قیمت دلاری به بازار داخلی جنس می‌فروشد اینه همون ‎ که میگفتن @hzamanim پی نوشت ذره بین: گفتند آرد قاچاق میشه، نون را گران کردند. ماکارونی را گران کردند. روغن را گران کردند. لبنیات را گران کردند. ولی ما به عنوان کانال ذره بین از ابتدای کار، مخالف این اقدام دولت بودیم. وزیر کشور دروغگوی رییسی گفت: مردم! نگران نباشید. فقط همین چهار قلم گران میشه. بقیه اقلام گران نمیشه. ما بازرس میذاریم. قیمت ها را کنترل می کنیم. نگران نباشید. ما و بسیاری دیگر از تحلیل گران گفتیم که از این وعده ها همه دولت ها دادند و هیچ وقت قیمت ها را کنترل نکردند. دولت رییسی گفت: مردم! نگران نباشید ماهی 300 هزار تومان پول قیمت آزادسازی را به شما بر می گردونیم. و جبران می کنیم. ما و بسیاری از تحلیل گران گفتیم که همیشه دولت ها هزار تومان به مردم دادند، ده هزار تومان از جیب دیگر مردم بر میدارند. باور کنید تعدادی از افراد ساده لوح بخاطر انتقاد ما از آزادسازی قیمت ها کانال را ترک کردند. گفتند که چرا به دولت رییسی انتقاد می کنید! راست میگه که داره قاچاق میشه!!! بسیار خب حالا دیدید ما درست گفتیم. حالا دیدید که کالاهای دیگه هم گرون شد. حالا دیدید که هیچ نظارتی به بازار نیست!؟ ببینم نخ هم به افغانستان قاچاق میشه که گرون شده!!؟؟! آیا ده ها قلم دیگه که گرون شده، همه قاچاق میشه!!!؟ آیا از این به بعد قیمت ها با نرخ دلار تعیین میشه⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺مواضع علیدوستی بدتر از روح‌الله زم! ▪️ترانه علیدوستی در اینستاگرام خود به زبان انگلیسی سپاه را تروریست و آدم‌کش و مثل داعش (isis) و حکومت را سراسر فاسد نشان داده است! کاری که حتی روح‌الله زم هم انجام نمی‌داد! چون او نهایتا به زبان فارسی و در بین فارسی زبانان شبهه می‌انداخت! ▪️ولی علیدوستی افکار عمومی جهان را برای هرنوع برخورد با ایران آماده می‌کند! پولهای حرام انتشار حداکثری 🔴درخواست برخورد با خائنین به وطن‼️
29.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشای همکاری بازماندگان پرواز 752 با سازمان بنای برث صهیونیستها_درس عبرت لغو بازی ایران و کانادا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نزدیک 7دقیقه در سالن سینما کن برای فیلم برادران لیلا دست میزنند. براستی فکر میکنید برای هنر دست میزنند؟ اصلا در کجا دنیا دیدید هفت دقیقه برای یک فیلم بایستند و دست بزنند؟ آیا کل این فضا صحنه سازی و عقده گشایی علیه ایران نیست؟ اصلا میدانید چرا دست میزنند؟ هر چقدر کشورت را سیاه تر نشان بدهی تشویق بیشتر خواهی شد، این دست زدنها نه برای هنر بلکه برای خیانت به کشور است برای این است که کشورت را عقب افتاده در پیش چشم این چشم آبیها نشان دادید. شرم بر شما که بخاطر تشویق بیگانه که عامل تحریم کشورتان هست کشور فروشی میکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مناجات یک سلبریتی با جاستین ترودو! 🔹اصلا درد درد خودتحقیری است. خودتحقیری شروع وطن‌فروشی است. چه باید کرد با تن‌فروش و وطن‌فروشی؛ که یکی خودش را به آتش می‌زند، دیگری وطنش را. 🔹سلبریتی ما از نخست وزیر کانادا این‌گونه با توسری‌خورترین حالت گدایی واکسن می‌کند. همان روزهایی که هشتگ help to iran را فریاد می‌زدند. همان روزهایی که واکسن بخرید را ترند می‌کردند اما حرفی از تحریم دارویی ایران نمی‌زدند! 🔹به روز صفر کرونایی رسیدیم اما مگر می‌شود آن روزهای کثیف و سیاه را فراموش کنیم که این.گونه خودتحقیری کردین؟