eitaa logo
بیداری در سبک زندگی
155 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.6هزار ویدیو
51 فایل
این کانال با هدف بیداری کلی و جزۓ در بیشتر شئونات زندگی ایجاد شده، و قصد دارد زمینه ایجاد یک تمدن وحیانی را فراهم آورد.
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ واکنش دکتر اکبری به نامه وزیر بهداشت در خصوص برکناری ایشان از سمت مشاور عالی وزیر؛ 🔹 بیش از 90 نامه رسمی تنها در موضوع و مسائل مرتبط با آن در حیطه کاری وزارت بهداشت درباره عدم تطابق یا تضاد عملکرد حوزه‌های مختلف وزارتخانه با سیاست‌های کلی جمعیت خدمت شما نوشتم که آخرین آن به شماره 102 /804د در تاریخ ۱۴٠٠/٠۲/۱۱ بود که متاسفانه همچون موارد قبلی، مورد عنایت قرار نگرفت و نتیجه مثبتی حاصل نگردید. 🔹 جناب وزیر، رهبری مد ظله العالی در کلامی فرموده‌اند:«یکی از خطراتی که وقتی انسان درست به عمق آن فکر می‌کند، تن او می‌لرزد، این مسئله جمعیت است.» حال آیا کوتاهی‌های متعدد، سنگ اندازی‌ها و بعضا عنادورزی‌ها در این موضوع در طول دو سال گذشته، توصیفات شما پیرامون رابطه تان با رهبری را تائید می‌کند؟ آیا گزارش‌هایی که در این زمینه ارسال داشته‌اید با حقیقت عملکردتان همخوان است؟ آیا اینکه وزارت تحت امر شما نمی‌خواهد سهم خود را در حل معضل جمعیت بر عهده بگیرد، غصه ای بر غصه های رهبر انقلاب نمی‌افزاید؟ 🔹 اینجانب به عنوان مشاور سابق شما از این کم کاری‌ها و سنگ اندازی‌ها به پیشگاه باری تعالی توبه می‌کنم. ✅ بنقل از سلامت مصاف 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
25.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 برآورد استراتژیک 10 🔻 روند افزایش جمعیت ادیان گوناگون در آمریکا از 1900 تا 2100 میلادی 🔸 اسلام پس از مسیحیت، دین دوم ایالات متحده و پس از بی دینان، رتبه سوم را دارد. 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
ایاز ، غلامِ محبوب سلطان محمود غزنوی چون در دستگاه او به مقام و منصب رسید به حکم نمک شناسی و بر خلافِ روش محتشمان و خودشیفتگان نوکیسه ، چارق و پوستینِ دورانِ شبانی خود را به دیوار اتاقش آویخته بود و هر روز ابتدا بدانجا می رفت و به آنها می نگریست و ایامِ پیشینِ خود را به یاد می آورد . و سپس بر سر منصب و مقام دولتی خود حاضر می شد . او برای اینکه کسی بدین کار واقف نشود . قفلی گران بر درِ اتاقش بسته بود . رقبای حسود وقتی اتاقِ قفل شدۀ ایاز را دیدند به خیال آنکه او دفینه های زر و سیم در آن نهفته داشته نزدِ شاه به نمّامی و سخن چینی رفتند . و از او شکایت کردند و در این باب سنگ تمام نهادند . سلطان که به خوی و سیرت وفادارانۀ ایاز یقین داشت در ردِّ دعاوی آنان حرفی نزد . بلکه برای آنکه نمّامان را خِجل و شرمسار کند . گفت : وقتی که ایاز در اناقش نیست بدانجا بروید و هر چه از زر و سیم یافتید بردارید و میان خود تقسیم کنید . شبی از نیمه گذشته بود که سی تن مشعل به دست به سوی اتاقِ ایاز راه افتادند . آنان با حرص و ولع در را شکستند و به داخل اتاق هجوم آوردند و هر چه به چپ و راست و بالا و پایین نگاه کردند چیزی جز یک جفت چارق و یک دست لباسِ مندرس شبانی نیافتند . از وحشت و اضطراب رخسارشان زرد شده بود و بدن ها لرزان با خود می گفتند جواب سلطان را چه گوییم ؟ بالاخره با حالی زار و خوار نزد سلطان آمدند . سلطان که حقیقتِ امر را می دانست تجاهل کرد و عمداََ گفت : چرا دستِ خالی آمده اید ؟ دفینه ها را کجا بردید ؟ سخن چینان عاجزانه به خاک افتادند و پوزش طلبیدند . سلطان گفت من نمی توانم در موردِ شما تصمیم بگیرم زیرا من متهم نشده بودم بلکه این ایاز است که موردِ اتهام شما قرار گرفته است . پس حکم و قضاوت با اوست که ببخشد و یا انتقام گیرد . سلطان ایاز را به حضور طلبید و گفت اینک در میانِ مُجرمان داوری کن . می بخشی و یا انتقام می گیری ؟ ایاز گفت : من هر چه دارم از توست . امر امرِ توست و من تابع . مأخذ این حکایت ، حکایتی است که در اسرار التوحید ، آمده است ،شیخ ما گفت : وقتی جولاهه یی به وزارت رسیده بود . هر روز بامداد برخاستی و کلید برداشتی و درِ خانه باز کردی و تنها در آنجا شدی و ساعتی در آنجا بودی . پس برون آمدی و به نزدیک امیر رفتی . وقتی امیر را خبر دادند که او چه می کند . امیر را خاطر به آن شد تا در آن خانه چیست . روزی ناگاه از پسِ وزیر بدان خانه در شد . گوی دید در آن خانه چنانکه جولاهگان را باشد . وزیر را دید پای بدان گو ( = گودال ) فرو کرده . امیر او را گفت که این چیست ؟ وزیر گفت : یا امیر این همه دولت که مرا هست همه از امیر است . ما ابتدای خود را فراموش نکرده ایم که ما این بودیم . هر روز خود را از خود یاد دهم تا خود به غلط نیفتم . امیر انگشتری از انگشت بیرون کرد و گفت : بگیر و در انگشت کن تا اکنون وزیر بودی اکنون امیری . حکایت چارق و پوستین ایاز از عمیق ترین و پُر مغزترین حکایات مثنوی است . در این حکایت ایاز کنایه از انسان کامل و ولیِّ خداست و سلطان محمود ، کنایه از حضرت حق تعالی . وقتی مولانا در وصفِ ایاز می گوید او دریایی است بیکران و بی انتها و یا همۀ هستی ها تراوشی از موجِ اوست . و یا زبان آدمی قدرت بیان اوصاف او را ندارد و … جملگی توصیف انسان کامل است . گر چه مخاطب کلام «ایاز» است . لیکن مقصود از او قهراََ انسان کامل است . او می گوید همانطور که ایاز چارق و پوستین خود را فراموش نکرد . پس تو نیز ای انسان ، خلقتِ آغازینت که به منزلۀ چارق و پوستینِ توست فراموش مکن تا همیشه فروتن و خاکسار باشی 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
🔴هشتاد ميليون ايراني به اندازه یک و نیم میلیارد نفر دارو مصرف مي کنند😳 🔺مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: 🔸ایران با جمعیت ۸۰ میلیونی به اندازه کشور ۱.۵ میلیارد نفری چین دارو مصرف می کند و از نظر مصرف دارو جزو سه کشور اول دنیاست 🔸بسیاری از پزشکان بدون ملاحظه بیش از اندازه استاندارد دارو تجویز می کنند. بازار قاچاق دارو در ایران بسیار گسترده است 🔹تعداد اقلام دارویی در نسخه پزشکان به طور متوسط نباید از ۲.۳ قلم بیشتر شود پ.ن: این افتضاح تاریخی ساینتیزم ها و صنعت دانش تجربی نوین و غربگرایان داخلی است 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
4.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قبیله‌گرایی سیاسی، آفت 🔻تعصبات قبیله‌ای در مورد نفرت پیامبر بود! 🔻بادوقطبی‌سازی دنبال ایجاد خفقان روانی و دیکتاتوری مدرن درجامعه هستند! 🔹قبیله‌ای رأی ندهیم! 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
♨️ طبق آمار مرکز CDC ایالات متحده میزان مرگ و میر در اثر واکسنهای کرونا به اندازه مرگ ناشی از تمامی واکسنها طی 20 سال گذشته بوده است . 👈یک نکته این است که آمار CDC یک بخش کوچکی از آمار واقعی است . منبع : https://b2n.ir/f30148 @bidari_dar_sabkezendegi 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌با یهود و نصاری دوست نشوید، چون آنها دوست شما نمی شوند. مگر اینکه دست از دین خود بردارید. http://eitaa.com/joinchat/2075131907Cad48d01a47 ┅✧❁☀️❁✧┅ 🔑🔑🔑🔑🔑با ما باشید در پیام رسان های ایتا و سروش با کانال بیداری در سبک زندگی با نشانی: @bidari_dar_sabkezendegi
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تاثیر معجزه آساۍ معنویت ♻️ آیا معنویت میتونه تفاوتی در فیزیڪ اشیاء ایجاد ڪنه..؟ و در اشیاء تا ڪجاست..؟ توضیح این نکته را از زبان بشنویم.. عضـویت در کــانال👇 @bidari_dar_sabkezendegi
4.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 💉عوارض ♻️ اینبار از زبان یک‌پزشک در شبکه سلامت! 😳 باید پاسخگو باشد چرا چندین سال کودکان معصوم را به این وضع در آورده است ! ‼️ با اینکه خود شبکه سلامت سیما زیر نظر وزارت بهداشت اعلام می‌کنه واکسن نزنید غده در میاد تشنج می‌کنید باز هم مردم از ترس به بچه‌ها واکسن می‌زنند و بچه‌های معصوم را با دست خود نابود می‌کنند ‼️ نگران تهدید پزشکان مبنی بر عدم ثبت نام در مدارس نباشید تا 7 سال دیگر که کودک شما بخواهد به مدرسه برود امیدواریم هم سیستم اشتباه آموزش و پرورش تغییر کند و هم همه مردم بفهمن که واکسن زدن توطئه دشمنان بشریت بوده... نمی‌دونم باید بگیم وزارت بهداشت یا عضـویت در کــانال👇 @bidari_dar_sabkezendegi
🔴نصراله پژمان‌فر، نماینده مشهد در مجلس و ‌‌‌‏رئیس کمیسیون اصل نود‌: ♻️ به دستور روحانی، واردات «آسترازنکا» در دستور کار قرار گرفته است. طبق گفته متخصصین، این واکسن، پر‌عارضه‌ترین واکسن دنیا به حساب می‌آید و در ایران نیز سبب مرگ بعضی افراد شده است. خبرهایی مبنی بر ورود واکسن‌های آسترازنکای عودت داده شده از اروپا به ایران به گوش می‌رسد. عضـویت در کــانال👇 @bidari_dar_sabkezendegi
4.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ نسخه ساده حکیم ضیائی در مورد انواع سرطان ☑️ آیا نمی توان این تجویز ها را، نه به عنوان نظریه، بلکه حداقل به عنوان فرضیه به بوته تجربه گذاشت؟ @bidari_dar_sabkezendegi
خرد و مفهوم آن ۲ واژه عقل و معنا و کاربردهای آن در زبان عرب، واژه عقل به معنای نگه داشتن، باز داشتن و حبس کردن است؛ مانند بستن شتر با عقال. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرماید: «عقل و خرد، باز دارنده از نادانی است». در فرهنگ قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام واژه هایی که مردم را به تعقل و اندیشه دعوت می کند، بسیار است ؛ از جمله آن هاست: تفکّر، تذکّر، تدبّر، تعقّل، تفقّه، ذکر، لُبّ و نُهی. در قرآن کریم، واژه عقل 49 بار، فقه (فهم) 20 بار، فکر 18 بار، ذکر 274 بار، تدبر 4 بار و لُبّ 16 بار آمده است. عالم بزرگ شیخ حرّ عاملی درباره معانی و کاربردهای عقل می نویسد: «در سخن اندیشمندان، عقلْ معانی بسیاری دارد و با جستجوی در احادیث، سه معنا بیشتر به چشم می خورد: 1. نیرویی که بدان خوبی ها و بدی ها و تفاوت ها و زمینه های آن شناخته می شود و این معیار تکلیف شرعی است؛ 2. ملکه ای که انسان را به انتخاب خوبی ها و پرهیز از بدی ها فرا می خواند؛ 3. تعقّل و دانستن. پس از این روست که عقل، در برابر جهل و نادانی قرار می گیرد نه در برابر دیوانگی ؛ البته بیشترین کاربرد آن در احادیث، معنای دوم و سوم است». @bidari_dar_sabkezendegi