bidary2021
😠🔥😠🔥😠🔥
بیانات کثیف حرام لقمه ای به نام ترامپ :
من بارها و بارها به ایران فرصت دادم تا به توافق برسد. با قویترین واژهها به آنها گفتم: «فقط انجامش بده»، اما هرچقدر هم که تلاش کردند، هرچقدر هم که به موفقیت نزدیک شدند، نتوانستند آن را نهایی کنند. به آنها گفتم چیزی که در انتظارشان است، بسیار بدتر از هر آن چیزی است که میشناسند، انتظار دارند یا به آنها گفته شده؛ به آنها گفتم که ایالات متحده بهترین و مرگبارترین تجهیزات نظامی را در سراسر جهان میسازد — با فاصله زیاد از هر کشور دیگر — و اینکه اسقاطیل مقدار زیادی از آن را در اختیار دارد، و قرار است مقادیر بیشتری نیز دریافت کند — و آنها خوب میدانند چگونه از آن استفاده کنند.
برخی از تندروهای ایرانی با شجاعت سخن گفتند، اما نمیدانستند چه چیزی در راه است.
آنها اکنون همگی مُردهاند و اوضاع فقط بدتر خواهد شد!
تا کنون مرگ و ویرانی زیادی رخ داده است، اما هنوز فرصت باقیست تا این کشتار که حملات بعدیِ برنامهریزیشدهاش بسیار خشنتر خواهد بود پایان یابد. ایران باید توافق کند، پیش از آنکه چیزی از آنچه زمانی «امپراتوری ایران» خوانده میشد، باقی بماند. دیگر نه مرگ، نه ویرانی، فقط انجامش بده، قبل از آنکه خیلی دیر شود.
خداوند همه شما را حفظ کند!
😠🔥😠🔥😠🔥
14 انسان کامل 14 معصوم و شیعیانشان پیروزند مردک کثیف نجس العین 😠
قل انتظروا انا منتظرون
🔥😠🔥😠🔥😠
😠کینه مقتدی صدر عراق از انتخاب نشدن توسط مردم عراق برای رهبری بالاخره آشکار شد😠
مقتدی صدر، اعلام کرد:
«عراق و مردمش به جنگهای جدید نیازی ندارند.
ما خواهان سکوت صداهای فردی وح جسورانهای هستیم که خواستار دخالت عراق در جنگ هستند،
و دعوت میکنیم به گوش دادن به صدای عقل و صدای علما.»
🔥🔥🔥🔥
عراق شیعیانی دارد مطیع حضرت آقا مقام معظم رهبری که مطیع حضرت آیه الله سیستانی هستند که خود را سرباز حضرت آقا امام خامنه ای میدانند
جناب مقتدی صدر در این حسرت رهبر عراق شدن میسوزی و خاکستر میشوی اما نتیجه نمیگیری 😠
🔥🔥🔥🔥
⚠️ سازمان انرژی اتمی ایران.
«آلودگی شیمیایی و رادیواکتیو در داخل تأسیسات نطنز ثبت شده است.
اما هیچ آلودگی در خارج از تأسیسات نطنز ثبت نشده است و بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.
پروتکلهای لازم برای استریل کردن و حذف باید انجام شود و پس از آن، خسارات وارده به نطنز را اعلام خواهیم کرد.»
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لعنت خدا بر نفوذی های یهودی 2 شناسنامه ای
فدای کشورمان شویم
تا آخرین روز زندگیمان
اسرائیل کور خوانده مشق شبش را😠
ایران بحمدلله بیش از 100 شهر موشکی دارد و بیش از 5000 سایت و پایگاه پدافندی دارد
محکم و استوار هستیم الی الابد
bidary2021
😠کینه مقتدی صدر عراق از انتخاب نشدن توسط مردم عراق برای رهبری بالاخره آشکار شد😠 مقتدی صدر، اعلام
🤔نوه حکیم خطش را از مقتدی صدر جدا کرد
صبر کرد آیة الله سیستانی حفظه الله نظر دادند و حمایت از ایرا ن کردند دوباره و از جهان خواستند علیه اسرائیل متحدانه عمل کنند و بعد خط خود را از مقتدی صدر جدا کرد....
پیام حکیم در پی حمله خصمانه رژیم صهیونیستی به ایران
«سید عمار حکیم»، رئيس جریان حکمت ملی عراق، حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در تهران و شماری از شهرهای ایران، که نقض آشکار همه قوانین بین المللی و عرف های انسانی است و منجر به شهادت غیرنظامیان و ویرانی زیرساخت ها شده را به شدت محکوم کرد.
مقتدی صدر تنها روحانی شیعه مدعی سیاسی عراق است که پیام ناشایستی ابلاغ کرد
حضرت آیت الله سیستانی:
جنایتی که نظام اشغالگر اسرائیل صبح جمعه مرتکب شد، با شهادت گروهی از دانشمندان، فرماندهان نظامی و غیرنظامیان ایرانی، از جمله زنان و کودکان، و حمله به تعدادی از مؤسسات و مراکز علمی در کشور، بار دیگر خطر این نظام و تجاوزگری آن را به اثبات رساند.
ضمن آرزوی رحمت و رفعت برای شهیدان بزرگوار و تسلیت به خانوادههای گرامی آنان، و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، این اقدام جنایتکارانه را به شدت محکوم میکنیم و از جامعه بینالمللی انتظار داریم که بر این نظام متجاوز و حامیان آن فشار آورده تا از ادامه چنین تجاوزاتی جلوگیری کند.