eitaa logo
علی زکریائی | بیناشو!
28.6هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
45 فایل
آدرس ما توی تمام نرم افزارهای داخلی و خارجی اینه: @binaasho ادمین ما ایشونه: @MohsenPayrovi همه حقوق مادی ومعنوی بیناشو! متعلق به علی زکریائی است. ولی انتشار مطالب، آزاده! حتی بدون ذکر منبع! تواضع تا کجا😎 ممنون که بقیه رو هم به کانال دعوت میکنین😊🌻
مشاهده در ایتا
دانلود
باسمه تعالی تیم بیناشو، موافق قانون، تابع قانون و حامی قانون است. لذا با جمع آوری عده‌ای متحصن هزینه ساز در مقابل مجلس شورای اسلامی کاملا موافقیم و حمایت خود را از این تصمیم بخردانه اعلام میکنیم. این نظام راحت به دست نیامده که بازیچه عده ای به ظاهر دغدغه مند ولی سرشار از بی فکری شود. در ضمن، افتخار همکاری ما با جبهه مردمی زیست عفیفانه در زمینه ترویج عفاف و حجاب و به میدان آوری مردم برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه عفاف و حجاب نیز ابدا به معنای تأیید صد در صدی کلیه مواضع گرفته شده‌ی برخی مسئولین آن جبهه مردمی درباره موضوعات مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله جمع آوری متحصنین هزینه ساز روبروی مجلس شورای اسلامی نمی‌باشد. زیبایی دنیا به همین تفاوتهای در موضع گیریهاست. l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
5.59M
➖پروژه مشروعیت زدایی از نظام اسلامی در ذهن متدینین عزیز ▪️مراقب فتنه جدید باشید... ➖هم مطالبه لازمه ➖هم امید آفرینی لازمه ➖هرگونه تقابل با حکومت دینی و ناامیدسازی مومنین ممنوع...
هدایت شده از تیترینو
📌تحصن و انزوای اجتماعی؛ تحلیلی جامعه‌شناختی از یک رفتار ناکارآمد (به بهانه‌ی برخورد نیروی انتظامی با متحصنین مقابل مجلس شورای اسلامی) 🔻تحصن، به‌عنوان یکی از ابزارهای اعتراض مدنی، در تاریخ سیاسی و اجتماعی جوامع مختلف جایگاه ویژه‌ای داشته است. بااین‌حال، در بستر هر جامعه‌ای، موفقیت یا شکست آن به میزان درک درست از ساختار اجتماعی، الزامات ارتباطی و مشروعیت اخلاقی بستگی دارد. در ایرانِ امروز، پدیده‌ی تحصن‌های محدود و منزوی نه‌تنها نتوانسته به یک جنبش فراگیر تبدیل شود، بلکه خود به یکی از عوامل تشدید انزوای اجتماعی معترضان بدل شده است. ☑️گسست از بدنه‌ی اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات متحصنین این است که در برنامه‌ریزی کنش خود، حمایت اجتماعی را نادیده می‌گیرند. هر حرکت اعتراضی موفق نیازمند ارتباط با بدنه‌ی اجتماعی و ایجاد همبستگی میان گروه‌های مختلف است. اما بسیاری از متحصنین، به‌جای برقراری ارتباط با لایه‌های متنوع جامعه، خود را در دایره‌ای بسته محصور می‌کنند که تنها شامل افرادی با دیدگاه‌های مشابه است. این امر موجب می‌شود که نه‌تنها همراهی عمومی شکل نگیرد، بلکه تحصن‌کنندگان به‌مرور از واقعیت‌های اجتماعی فاصله بگیرند. ☑️رادیکالیسم و تولید دافعه بسیاری از تحصن‌ها به‌جای ایجاد گفتمان و جلب حمایت، بر لحن تهاجمی و گفتمان ستیزه‌جو تکیه می‌کنند. در جامعه‌ای که بخش بزرگی از مردم درگیر مشکلات معیشتی و روزمره‌ی خود هستند، چنین رویکردی نه‌تنها موجب همراهی نمی‌شود، بلکه باعث بی‌اعتنایی عمومی و حتی تقابل می‌گردد. تولید خشم علیه مردم و مسئولین، بدون ارائه‌ی راهکار عملی، تنها شکاف‌های اجتماعی را عمیق‌تر می‌کند. ☑️ بی‌توجهی به مشروعیت کنش هر کنش اعتراضی برای آنکه اثربخش باشد، نیازمند مشروعیت اخلاقی و عقلانی است. وقتی یک تحصن، به‌جای شفافیت و مطالبه‌گری اصولی، به بست‌نشینی‌های احساسی، متلک‌گویی سیاسی یا کلی‌گویی‌های مبهم تبدیل شود، از درون تهی می‌شود. جامعه از خود می‌پرسد: این اعتراض بر چه مبنایی است؟ چه نتیجه‌ای در پی دارد؟ چه نسبتی با دغدغه‌های واقعی مردم دارد؟ هنگامی که پاسخ روشنی وجود ندارد، تحصن‌کنندگان در چشم جامعه بیشتر به گروهی خودشیفته و منزوی شبیه می‌شوند تا جریان تأثیرگذار. ☑️فقدان راهبرد و انسداد گفت‌وگو تحصن‌های اخیر در ایران اغلب فاقد راهبردی مشخص برای خروج از بحران بوده‌اند. کنشگری سیاسی و اجتماعی نباید در بن‌بست باقی بماند، بلکه باید ظرفیت گفت‌وگو، تعامل و مذاکره را داشته باشد. تحصن‌هایی که هیچ سناریویی برای دستیابی به نتیجه ندارند، صرفاً نوعی قهر اجتماعی محسوب می‌شوند که در نهایت، جز فرسودگی روانی و اجتماعی، حاصلی نخواهند داشت. ☑️در پایان باید گفت: تحصن، اگر با درک درست از جامعه، راهبرد مشخص و زبان منطقی همراه باشد، می‌تواند تأثیرگذار باشد. اما تحصن‌هایی که در غفلت از بدنه‌ی اجتماعی، گفتمان رادیکال، عدم مشروعیت اخلاقی و انسداد گفت‌وگو شکل می‌گیرند، تنها به افزایش انزوای معترضان منجر می‌شوند. جامعه ایرانی نشان داده است که بیش از هر چیز، به ارتباط، گفتگو و راه‌حل نیاز دارد، نه به قهر و انزوا. ✍ |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| ◻️کانالِ خبری | تحلیلی | سرگرمی تلگرام | ایتا | روبیکا | بله | اینستاگرام 📡 @Titrinoo
هدایت شده از تیترینو
9.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥بدون هیچ برداشتی، قضاوت با خود شماست... رفتارهای هنجارشکنانه‌ی متحصنین و اهانت به نیروی انتظامی بعنوان مجری قانون! |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| ◻️کانالِ خبری | تحلیلی | سرگرمی تلگرام | ایتا | روبیکا | بله | اینستاگرام 📡 @Titrinoo
"برای این‌که ما بنیانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خود را مستحکم کنیم، پیش‌نیاز اولی قطعی ما، ایجاد وفاق و وحدت کلمه است. برای وفاق باید همه تلاش کنند. معنای وفاق این نیست که گروهها و تشکیلات و جناحهای گوناگون اعلام انحلال کنند؛ نه، هیچ لزومی ندارد. معنای وفاق این است که نسبت به هم خوشبین باشند؛ «رحماء بینهم» باشند؛ همدیگر را تحمل کنند؛ در جهت ترسیم هدفهای والا و عالی و برای رسیدن به آنها به یکدیگر کمک کنند و از ایجاد تشنج، بداخلاقی، درگیری، اهانت و متهم کردن بپرهیزند." بیانات رهبری در دیدار نمایندگان مجلس سال 1381 l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
هدایت شده از تیترینو
فعالیت کنونی کانال نوپای را چگونه ارزیابی می‌کنید؟! لطفا در این نظر سنجی شرکت نمایید. https://EitaaBot.ir/poll/m3uoy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ عیدتون‌مبارک 🍃✨ عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صدشکر که این‌آمد و صدحیف که آن‌رفت ✅ ::::: شهاب گرافی ::::: 💯📮@SHAHAB_GRAPHY
هدایت شده از Seyed Amar | سید عمار
تایپوگرافی "فطر" عیدتون مبارک🎊 ، ♥️✔️ 🔥 سید عمار | Seyed Amar
❤️پرداخت فطریه و کفاره 🌺😍سلام عیدتون مبارک بعد از یکماه بندگی خالصانه با کمک به نیازمندان عید فطر را باهم جشن بگیریم... جهت کمک به نیازهای نیازمندان میتوانید زکات فطره و کفاره و قربانی به شماره حسابهای معرفی شده واریز بفرمایید 🔖فطریه عام :
6104338800223964
🔖فطریه سادات :
6063731210596962
🔖مد و کفاره :
6037997599678225
⚠️هر سه شماره حساب بنام خیریه نسیم مهر ماندگار اهواز است. 💠جهت کپی شماره کارت،روی آن ضربه بزنید ◀️لطفا پس از واریز،رسیدرا به واتساپ ۰۹۱۶۰۷۱۱۱۵۰ ارسال فرمایید 🔴لطفا استوری و‌برای دیگران ارسال بفرمایید @mehr_ahwaz خیریه نسیم مهرماندگار اهواز