🔆💠🔅💠﷽💠🔅
💠🔅💠🔅
🔅💠🔅
💠🔅
🔅
🔴هشدار
✍وایتکس از عوامل اصلی افزایش دهنده مرگ و میر در کرونا است. زیرا آمونیاک و ماده ی سفید کننده ی بکار رفته در وایتکس قلیایی است و به ریه آسیب می رساند. آسیب دیدن ریه در صورت ابتلا به کرونا وضع بیمار را در شرایط خطرناک قرار می دهد.
بارها شنیده ایم که افرادی در شرایط عادی بر اثر استفاده از مواد شوینده نظیر وایتکس و...کارشان به اورژانس کشیده و بعضا جانشان را از دست داده اند. عقل و تدبیر تنها راه نجات در جنگ رسانه ی دشمن است.
💥لطفا برای ضدعفونی کردن دستها و محیط از راهحل های مانند گلاب، ترکیب سرکه +نمک طبیعی+آب جوشیده، دود کردن ایپند و عنبر النسارا و....
☜【طب شیعه】
🔅
💠🔅
🔅💠🔅
💠🔅💠🔅
🔆💠🔅💠🔅💠🔅
لودگی یک سلبریتی اینبار تمسخر و تحقیر ایران!
سلبریتیها انگار شیفتی دارن پروژه رو اداره میکنن، یکی توهین به مقدسات میکنه، یکی جامعه رو متشنج میکنه، یکی رقاصی راه انداخته و...!
البته خداروشکر غالب مردم اینارو خوب شناختند و کامنتهای پست توهینآمیز بهنوش بختیاری حکایت از این درک و فهم است
#سلبریتی_....
... بهنوش بختیاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حال امام زمان رو نگیر!
🎙 به روایت: حاج حسین یکتا
⭕️به کوری چشم دشمنان؛ خبر کذب بود!
🔹بعد از انتشار خبر کذب شهادت دو تن از سرداران سرافراز کشور در کانالهای فیک؛ دشمنان خبیث حتی تاریخ شهادت امیر پوردستان را در ویکیپدیا ثبت کردند😞
#شارلاتانيسم
عواقب صاب بار موتوری
و ترکیب صنعتی و سنتی باهم
😂😂😂😂😂😂😂
⭕️خباثتِ صهیونیسم!
♦️تشکیلات خودگردان فلسطین: نظامیان صهیونیست و شهرکنشینان به طور عمدی ویروس کرونا را در میان فلسطینیان انتشار میدهند.
🔹امروز یکیاز عامل های قدرتِ یک کشور یا ملّت، عامل جمعیت است.
👈حال شاهدِ این هستیم که صهیونیستها برای اینکه راحتتر به کلّ اراضیِ فلسطین مسلّط شوند، سعی دارن با شیوعِ ویروسِ #کرونا، بخشی از نقشهی شومِ خود را عملی کنند😒
🔹قرار افسرانی ها در #بهشت_شهر
با موضوع: نقش بچه های انقلابی در بحران کرونا
🎙 با حضور جناب آقای حجت الاسلام احسان بیآزار تهرانی
کــارشـنـاس مـذهـبی و فـعـال اجـتـمـاعـی
📆پنجشنبه چهارده فروردین ماه 1399
ساعت21
⏯ به دلیل سلامتی و تندرستی مهمانان عزیز و جلوگیری از شیوع بیماری #کرونا ، برنامه این هفته به صورت زنده از پیج اینستاگرام بهشت شهرپخش خواهد شد.
💡محفل #آزاد_اندیشی و #دغدغه_های_انقلابی
تلگرام | اینستاگرام | سروش|توئیتر|آپارات
⭕️ پزشک یا جاسوس و قاتل
🔸 گویا استاد حسن عباسی در صفحه توییتر خود از صحبتهای یک پزشک بدون مرز ایرانی-انگلیسی پرده برداشته است که صحبت از جاسوسی تیم پزشکان بدون مرز برای آمریکا کرده است.
پ.ن: دستگاه دیپلماسی هنوز هم بعد از گذشت چند هفته مشخص نکرده است این جاسوسان که گاهی با سازمان معاندین خلق چایی میخورند برای چه به ایران آمدهند! برخلاف هشدار نهادهای امنیتی چرا هنوز در ایران ماندهاند
🔴 آمریکا رابهتر بشناسیم❗️
▪️ابتدا ویلبر راس وزیر تجارت آمریکا از شیوع کرونا در چین اظهار خوشحالی کرد.
▪️سپس مارک دوبایتز رییس بنیاد دفاع از دموکراسی از رسیدن کرونا به ایران ابراز خرسندی کرد.
▪️الان نیز طبق دستورالعمل جدید ابلاغی در آمریکا، افرادی که دچار سندروم داون، فلج مغزی یا اوتیسم باشند تحت پوشش و استفاده از کیت های تشخیص قرار نمیگیرند و در صورت ابتلا به کرونا به حال خود رها میشوند تا بمیرند!
✅ آری ، این نمونه از انسان دوستی آمریکاییها واقعا در دنیا بی نظیر است.
برسد به دست آنان که آمریکا را آخر آرزوهای خود می دانستند و این روزها خود نیز در سکوتی مرگبار از دیدن این همه نامردی و بی رحمی در جهان غرب افسردگی گرفته اند.
⭕️ یکی از عواملی که باعث شد کوفیان پشت حضرت مسلم(ع) رو خالی کنند و ورق کوفه برگرده، ترس کوفیان از لشکر شام بود. لشکری که دروغ بود و هیچ موقع به کوفه نرسید
و این دقیقا یکی از اصلیترین شیوههای آمریکا برای پیشبرد اهدافش هست
مثل ماجرای ناو آبراهام لینکلن و حالا هم تحرکاتشون در عراق
🔴چگونه در #جنگ_رسانه ای به خودمان شلیک می کنیم؟!
🔺خبرگزاری ها را که مرور کنیم، با خبرهای #تکذیب شده متعدد مواجه می شویم. خبرهای تکذیب شده، ماهیت، اهمیت و اهداف مختلف دارند؛ اما در چند ویژگی مشترکند؛
1️⃣هیجان مخاطب را برمی انگیزند.
2️⃣منبع نامشخص، نامعتبر یا جعلی دارند.
3️⃣به خاطر خاصیت تحریک کنندگی به سرعت توسط رسانه های غیر حرفه ای و گاها حرفه ای و در میان افراد منتشر می شود.
🔹اساسا خاصیت محرک بودن و #سرگرم_کنندگی آنان برای مخاطب است که توجه صاحبان رسانه را برای انتشار و جذب مخاطب جلب می کند و گاها رسانه های معتبر را در دام خود می اندازد. یعنی اصحاب رسانه با وجودی که از صحت خبر و اعتبار منبع مطمئن نیستند، ریسک کرده و مزیت #اولین_بودن را در مواجهه با نامعتبر بودن ترجیح می دهند و حتی شده با اما و اگر آن را منتشر می کنند. درحالیکه روانشناسی مخاطب رسانه به ما می گوید مخاطب معمولی در مواجهه با خبرهای حساسیت برانگیز تنها جملات اصلی را به ذهن می سپارد و نقل می کند، نه حواشی و اما و اگرها را! این تقدم دادن #منفعت به #رسالت است.
🔹چه بسا در بسیاری مواقع، خبرهای کذب با هدف در دام انداختن رسانه های جبهه مقابل در #جنگ_روانی طراحی شوند. اینگونه است که رسانه ها به راحتی اعتبار خود را در این بازی رسانه ای از دست می دهند و به اصطلاح پازل دشمن را تکمیل می کنند. بعد از ساعتی هم که دروغ بودن آشکار می شود، موج تکذیب ها به راه می افتد. درحالی که رسانه معتبر اصلا نباید در دام خبر جعلی می افتاد که مجبور به تکذیب شود.
🔹خصوصیت تکذیب چیست؟
1️⃣معمولا به صورت رفع تکلیف و برداشتن بار مسوولیت حقوقی صورت می گیرد.
2️⃣به دلیل بار منفی اعتباری برای رسانه ها تلاش زیادی برای بازتاب دادنش صورت نمی گیرد.
3️⃣به دلیل پایین بودن ارزش سرگرم کنندگی و تحریک هیجانی توجه مخاطبین کمتری را جلب می کند.
🔻خبر، امروز گلوله ایست در خشاب سلاح جنگ رسانه ای. وقتی اخبار کذب را منتشر می کنیم، به خاطر بار هیجانی متوجه تاثیر روانی آن روی مخاطب نیستیم. گویی اسلحه را سمت جبهه خودی گرفته ایم؛ وقتی گلوله شلیک شد، هزینه تاثیر تثبیت شده آن روی مخاطب هرگز با مرهم کم خاصیت تکذیب خبر، جبران نمی شود. هزینه هایی چون یاس، ناامیدی، ترس، پذیرش قدرتمندی دشمن...