بیشتر از هر زمان دلم امام حسین میخواد.
دلم راهیو میخواد که تهش گنبده، که تهش وصاله، که تهش آغوشِ بازه. :)
موسیقیشب.
بیشتر از هر زمان دلم امام حسین میخواد. دلم راهیو میخواد که تهش گنبده، که تهش وصاله، که تهش آغوشِ ب
اگر خریدنتون و اگر سعادت داشتین و تو این راه قدم گذاشتین، چند قدمی هم به یاد ما و دل شکستهمون باشید. ارباب نگهدارتون. 🤍
موسیقیشب.
نه جسمم تحمل فردارو داره نه اعصاب و روانم.
خب از چیزی که انتظارشو داشتم قابل تحمل تر بود.