eitaa logo
موسیقی‌شب.
171 دنبال‌کننده
631 عکس
116 ویدیو
0 فایل
واژه‌ها در من ماندند و در من مذاب شدند و در آن سرمای زندگی‌سوز، واژه‌ها در وجود من بستند. (من یقین دانستم، پشت دریاها شهری‌ست.) / https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7r6jdi&btn=Osean
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پرازحرف؛
امیدوارم به "عزیز دل کسی بودن" مبتلا بشید.
موسیقی‌شب.
امیدوارم به "عزیز دل کسی بودن" مبتلا بشید.
فقط حآمینیای لجند میتونن با خوندن ِاین جمله یاد حآمین بیوفتن:✅
هدایت شده از ح‌ـیرآن ؛
نه جدی آقای امام حسین ! مثل اینکه نشد بیام . و خب ، نشد واژه ی قشنگی نیست . تا شما نخواید نمیشه که، نه ؟ : ) پس نخواستید که بیام و همون متنِ [فردا عازم کربلا هستم و حلال بفرمایید] رو بفرستم و بنویسم و بگم . و پناه بر خودتان از شرِ دلتنگیِ فراق ! ....
گور پدر حالِ دلِ تشنه ما ! -تاریکی به کام،خوب بخوابین!
هدایت شده از دارُالشِفا
چفیهء زرد رنگ عربی ام را روی چادرم می اندازم. نگاهم گنبد را می کاود. دانه های اشک آرام روی صورتم سر می خورند. نگاهم می رود روی سارا. صورتش کامل خیس شده. صدای آقای فاطمی نیا طنین انداز می شود. نگاهم بر می گردد روی حرم. چشمانم را را باز می کنم. نه حرم هست و نه سارا، نه آقای فاطمی نیا و صورت های خیس،نه تصویر تار گنبد و نه صدای نقاره خانه. چفیه را میان انگشت هایم می فشارم...:)!
نمی‌دونم ، منم بار اولمه دارم زندگی می‌کنم .
امروز.
گور پدر حالِ دلِ تشنه ما ! -تاریکی به کام،خوب بخوابین!
بهت می‌گم "مراقب خودت باش" ، تو بخون "دوست دارم و برام مهمی" .