موسیقیشب.
امیدوارم به "عزیز دل کسی بودن" مبتلا بشید.
فقط حآمینیای لجند میتونن با خوندن ِاین جمله یاد حآمین بیوفتن:✅
هدایت شده از حـیرآن ؛
نه جدی آقای امام حسین !
مثل اینکه نشد بیام . و خب ، نشد واژه ی قشنگی نیست . تا شما نخواید نمیشه که، نه ؟ : )
پس نخواستید که بیام و همون متنِ [فردا عازم کربلا هستم و حلال بفرمایید] رو بفرستم و بنویسم و بگم .
و پناه بر خودتان از شرِ دلتنگیِ فراق ! ....
هدایت شده از دارُالشِفا
چفیهء زرد رنگ عربی ام را روی چادرم می اندازم. نگاهم گنبد را می کاود. دانه های اشک آرام روی صورتم سر می خورند. نگاهم می رود روی سارا. صورتش کامل خیس شده. صدای آقای فاطمی نیا طنین انداز می شود. نگاهم بر می گردد روی حرم.
چشمانم را را باز می کنم. نه حرم هست و نه سارا، نه آقای فاطمی نیا و صورت های خیس،نه تصویر تار گنبد و نه صدای نقاره خانه.
چفیه را میان انگشت هایم می فشارم...:)!
#مرورِخاطرات