eitaa logo
موسیقی‌شب.
171 دنبال‌کننده
631 عکس
116 ویدیو
0 فایل
واژه‌ها در من ماندند و در من مذاب شدند و در آن سرمای زندگی‌سوز، واژه‌ها در وجود من بستند. (من یقین دانستم، پشت دریاها شهری‌ست.) / https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7r6jdi&btn=Osean
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  ژیپسوفیلا
فردا اربعینه و ما ایرانیم، درد از این بیشتر؟
وای دیگه 90 درصد ِجمله‌هام با "وای" شروع می‌شه:/
موسیقی‌شب.
ولی آقای ِ128 من هیچی جز دیدن ِاین صحنه با چشمای ِگریونم ازت نمی‌خواستم .. :)
اربعین شد ؟ ما که قابل نبودیم ُلیاقت نداشتیم ولی شما خوش باش با زائرات آقای ِ128 :)
هدایت شده از - کُنجِ‌ دل.
درد داره . . . آره . اینکه اربعین بآشه و ایران باشی ، درد داره :(
موسیقی‌شب.
می‌دونید معنی ِ"عزیزدل" چیه؟ عزیزدل یعنی "دل‌بند" ! وقتی عزیز ِدل یکی می‌شین و بارها و بارها تو جم
من هنوز این ُمی‌خونم یه بغضی از سر ِذوق و شاید دلتنگی می‌آد جا خوش می‌کنه تو گلوم : )
یه‌سریا انقدر مهربون و گوجی بوجی‌ان که دلم می‌خواد تا صب براشون از این لبخندا " :) " بدم :)
هدایت شده از ' بُغضِ‌هزارچهره .
بعضی هام ، دزدن . آره ؛ دزد . جوری یهویی کلید قلبتُ میدزدن و وارد اون قلعه میشن ، که خودتم نمیفهمی ! دیگه نمیتونی از قلعه بیرونشون کنی ، نمیتونی دور شی و چشم ببندی . اونا توی گمشده رو پیدا کردن ، توی مبهمُ کشفت کردن و معمای وجودتو حل کردن :) . اونا خطرناکن ، خطرناک و شیرین . خطرناک و دوست‌داشتنی . خطرناکن و همسایه قلعه وجودت :)) . اونا میشن بخشی از وجودت :)) .
انتظار ؟ خیلی بده ، حداقل واسه منی که از انتظار کشیدن ُمنتظر بودن متنفرم ...
گور پدر حالِ دلِ تشنه ما ! -تاریکی به کام،خوب بخوابین!
حسین جان، عزیزدلم، ۴۰ روز گذشت... ببخش که هر سال غم کربلا را می‌شنویم و هنوز زنده‌ایم...💔