اگر مرگم فرا رسید و یکدیگر را ندیدیم ، فراموش نکن که من دیدار ِتورا بسیار آرزو کردم:)
موسیقیشب.
دردناک و غمگین بود پیامش ولی ، بهم حس ِخوبی داد :))))
اینکه یهویی وسط چت کردن عکسشو میفرسته و ازم نظر میخواد خیلی گوجی بوجیه💘😭.
"صدای تپش ِمحکم و پی در پی ِقلبش آزارش میداد ، قلبی که واسه کسی بود که الان دیگه نبود ، کاش از حرکت وایمیستاد ، اون این قلب ُ بدون صاحبش نمیخواست ... "
- از سری متنهای ِخونین .
-یادم رفته صداتو!.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
درد داره که دیگه یادم نمیآد صداتو ...
- من دلم نمیآد بمیرم ، قبل ِاینکه مطمئن بشم کسی هست برات بمیره !
#گوشنواز .
در دلم جایی برای هیچکس غیر از تو نیست !
گاه یک دنیا فقط با یک نفر پُر میشود : )
به غیر از تو نمیخواهم به غیر از تو نمیدانم ؛
چنان که یادِ تو حتی، خودم را بُرده از یادم !