ای مدینـه دگـر مصطفی نداری ،
ناله کن که شده وقت سوگواری !
اشک ِزینب از دیده میریزد ؛
آتـش از بیت ِفاطمه خیزد !
-رحمةللعالمین-
تو یکسال و تقریبا نیم ِگذشته [ 1402 و بهار ِامسال ] انقدر از خیابون ِمعلم تردد کردم الان میتونم چشم بسته کل ِخیابون ُمتر کنم .
موسیقیشب.
از نیازمندیها؟ فقط دیدن ِصحن و سرای ِآقای 128 :)
از نیازمندیها؟
فقط مشهد و گنبد طلای ِسلطان ِتوس : )
از هنرهای ِصداوسیمای ِایران همین بس که طرف تو یه قسمت هم عروسی کرد ، هم بچههاش به دنیا اومدن ، هم خواهرش ازدواج کرد و هماینکه احتمالا مادرش به دیار ِباقی شتافت ؛ آره خلاصه .
موسیقیشب.
از هنرهای ِصداوسیمای ِایران همین بس که طرف تو یه قسمت هم عروسی کرد ، هم بچههاش به دنیا اومدن ، هم
تصحیح میکنم "هم با دشمن ِسابقش عروسی کرد".
هدایت شده از مَغروق .
دلمیه شادیِ از ته دل میخواد ؛
از همونایی که اشکِ شوق تو چشمت حلقه میزنه ..
از هموناییکه اگه دهتا جیغم بزنی ، بازم تخلیه نمیشه.
موسیقیشب.
دلمیه شادیِ از ته دل میخواد ؛ از همونایی که اشکِ شوق تو چشمت حلقه میزنه .. از هموناییکه اگه دهت
خیلیوقته از این ذوقا نداشتم ، اصلا یادم نمیآد آخرین بار کی اینجوری ذوق کردم .
موسیقیشب.
دردناک و غمگین بود پیامش ولی ، بهم حس ِخوبی داد :))))
مثلا از این پیامای ِحال خوبکُن :))))
طبیبا درد سر کم کن که من بیمار هجرانم ،
به دارو احتیاجم نیست ز درد عشق مینالم !