موسیقیشب.
تو ؟ تو ماه بودی و بوسیدنت نمیدانی ، چه ساده داشت مرا هم بلند قد میکرد : )
تو ؟ تو همونی که چشماش شده آسمون ِشبم : )
موسیقیشب.
اینما کنت فانت دائما في قلبي : ) - هرجا که باشی تو همیشه در قلبم هستی .
صوتك هی طمأنينة قلبي : )
- صدایت ، آرامش ِقلبم است : )
برایم دلنشینی ، دلبری ، آنقدر دلخواهی
که من حتی در آغوش ِتو ، دلتنگ ِتوام گاهی ...
گاهی یهچیزایی میبینم و به این فکر میافتم که شاید هیچ حس و هیچ عشقی بالاتر و عمیقتر از حس ِمادر به فرزندش نیست :))