eitaa logo
موسیقی‌شب.
171 دنبال‌کننده
631 عکس
116 ویدیو
0 فایل
واژه‌ها در من ماندند و در من مذاب شدند و در آن سرمای زندگی‌سوز، واژه‌ها در وجود من بستند. (من یقین دانستم، پشت دریاها شهری‌ست.) / https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7r6jdi&btn=Osean
مشاهده در ایتا
دانلود
نامه‌هایی که امروز گرفتم اصن >>>> خوشحالی ِروزم تامین شد جدی😭💘.
برایم دلنشینی ، دلبری ، آنقدر دل‌خواهی که من حتی در آغوش ِتو ، دلتنگ ِتوام گاهی ...
من نمی‌گم دوست دارم ؛ فقط دورت می‌گردم و قربون صدقه‌ت می‌رم :)))
گاهی یه‌چیزایی می‌بینم و به این فکر می‌افتم که شاید هیچ حس و هیچ عشقی بالاتر و عمیق‌تر از حس ِمادر به فرزندش نیست :))
یک بغل شعر سرودم نبرد از یادم ، لیکن از بختِ بدم شعر و غزل دوست نداشت ..
-سمفونی‌مردگان
او که در آغوش ِمن می‌گفت : "دنیای ِمنی" ترک ِدنیا کرد و من در کار دنیا مانده‌ام !
بعد ِدل کندنت از من دلت آرام گرفت ؟ خوب شد زندگی‌ات ، یا که بدهکار شدی ؟!
دیگه رسیدم به اون نقطه‌ای که همه‌چی شده "به جهنم" و "فدا سرم" .
هدایت شده از ' بُغضِ‌هزارچهره .
ای بر گور پدر صدام و بعثیا لعنت !
" از دلتنگی‌ات کجا فرار کنم معمار ِ هیجان ؟ کجا بروم که صدای آمدنت را بشنوم ؟ کجا بایستم که راه رفتنت را ببینم ؟ کجا بخوابم که صدای نفس‌هایت بیاید ؟ کجا بچرخم که در آغوش ِ تو پیدا شوم ؟ کجا چشم باز کنم که در چشم‌هایم قاب شوی ؟ کجایی ؟ کجایی که هیچ چیز قشنگ‌تر از تماشای ِتو نیست ! کجا بمیرم که با بوسه های ِ تو چشم باز کنم ؟ "