" از دلتنگیات کجا فرار کنم معمار ِ هیجان ؟
کجا بروم که صدای آمدنت را بشنوم ؟
کجا بایستم که راه رفتنت را ببینم ؟
کجا بخوابم که صدای نفسهایت بیاید ؟
کجا بچرخم که در آغوش ِ تو پیدا شوم ؟
کجا چشم باز کنم که در چشمهایم قاب شوی ؟
کجایی ؟
کجایی که هیچ چیز قشنگتر از تماشای ِتو نیست !
کجا بمیرم که با بوسه های ِ تو چشم باز کنم ؟ "
هدایت شده از Why blue ?
هیچوقت نمیفهمی چقد حسودی تا وقتی که از یه نفر خوشت بیاد.
موسیقیشب.
تو ؟ تو همونی که چشماش شده آسمون ِشبم : )
تو ؟ تو فقط بیا من تا صبح برای ِنگاهـت غزل میخونم : )
موسیقیشب.
صوتك هی طمأنينة قلبي : ) - صدایت ، آرامش ِقلبم است : )
كأنَّ ضُلوعي تُناديك : )
- انگار استخوانهایم صدایت میزنند : )