هدایت شده از Why blue ?
هیچوقت نمیفهمی چقد حسودی تا وقتی که از یه نفر خوشت بیاد.
موسیقیشب.
تو ؟ تو همونی که چشماش شده آسمون ِشبم : )
تو ؟ تو فقط بیا من تا صبح برای ِنگاهـت غزل میخونم : )
موسیقیشب.
صوتك هی طمأنينة قلبي : ) - صدایت ، آرامش ِقلبم است : )
كأنَّ ضُلوعي تُناديك : )
- انگار استخوانهایم صدایت میزنند : )
گاهی اوقات از خودم میپرسم که آیا با تمام ِکارایی که کرده هنوز دلم براش تنگ میشه و دلم میخواد که باشه ؟ و هیچوقت نمیتونم جواب ِمناسبی پیدا کنم .