موسیقیشب.
تا این محفل ُنبینید جدی قشنگیش و زیباییشو درک نمیکنید.
آدم کیف میکنه اصن😭.
عزیزی میگفت :
- و غم نیز برای ِخودش مقدس است ، نباید برای ِهر رهگذری از آن گفت !