موسیقیشب.
تا این محفل ُنبینید جدی قشنگیش و زیباییشو درک نمیکنید.
آدم کیف میکنه اصن😭.
عزیزی میگفت :
- و غم نیز برای ِخودش مقدس است ، نباید برای ِهر رهگذری از آن گفت !
موسیقیشب.
تو ؟ تو فقط بیا من تا صبح برای ِنگاهـت غزل میخونم : )
تو ؟ تو نیمهی ِجانی : )
هدایت شده از - کافـصاد .
| - #حـَضرتمـُنجۍ
-
تـو در بـَرابرِ چـَشمانم
نیستی ؛
امـا ؛
تمـامِ آنچه میبینم ،
تــُویی . /🤍🪐
-