موسیقیشب.
تاریکی به کام ، خوب بخوابین !
تاریکی به کام ، خوب بخوابین !
- یادت نره من هنوز دوست دارم ..
منم خیلی سعی میکنم که قوی باشم ، حرف ِبقیه واسم مهم نباشه و همیشه لبخند بزنم ؛
ولی بازم طاقت نمیارم و یه شب به بهونهی [ِیه کتاب ِغمگین ، یه آهنگ ِغمگین ، غمگین تموم شدن ِسریال ِموردعلاقهم ، اینکه باید برم مدرسه ، اینکه دستم خط خورده و برگه کثیف شده و یهعالمه بهونهی ِریز و درشت ِدیگه ] بغضم میشکنه و میشینم زارزار گریه میکنم .
پدر خوب عزیز ِمن به خوبی میدانست که وقتی اطرافیان احساسات ِانسان را درک نکنند ، چقدر احساس ِتنهایی خواهد کرد ؛
برای ِهمین این دفتر ِخاطرات را به من هدیه داد .
-دزیرهکلاری .