موسیقیشب.
تاریکی به کام ، خوب بخوابین ! - شبت بخیر جان ِجانان ، آروم بخواب ..
تاریکی به کام ، خوب بخوابین !
- دلم تنگ است و دست ِمن ز تو کوتاه ؛
خودت را جای ِمن هر شب بغل کن !
موسیقیشب.
انقدر عصبیم که دلم میخواد تک تک ِنقاشیامو پاره کنم و بعد آتیششون بزنم .
از قدیم گفتن تو عصبانیت تصمیم نگیر ، اگه من دیشب پارهـشون میکردم کی جوابگو بود ؟ وای .
هدایت شده از | اِلتیام☫³¹³ |
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی رفاقت ِاین دوتا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 :
" دقیق نمیدانم باید چه بگویم که بهدور از کلیشههای ِتکراری باشد ، چه بگویم که احساسم را وصف کند ..
خلاصه میگویم عزیز ِتازهمتولدم ، برایت آرزو میکنم و امیدوارم که در فصل ِجدید ِزندگیات داستانهای ِقشنگی را رقم بزنی و با صدای ِخندههای ِاز ته ِدلت روی ِدنیای ِبیرحم را کم کنی .
دوستت دارم و برایت آرزو میکنم که همواره در ادامهی ِزندگی ِپرفراز و نشیبی که در پیش داری هممسیر با قرآن و اهلبیت باشی و در کنار ِعزیزترینهایت قشنگترین خاطرهها را رقم بزنی ! : )) "
- برای ِ: عزیز ِتازه متولد ِمن ؛
از طرف ِدوستدارت : نیوشآ .
موسیقیشب.
" دقیق نمیدانم باید چه بگویم که بهدور از کلیشههای ِتکراری باشد ، چه بگویم که احساسم را وصف کند ..
نتونستم طاقت بیارم زودتر گذاشتمش : )))
موسیقیشب.
تاریکی به کام ، خوب بخوابین ! - دلم تنگ است و دست ِمن ز تو کوتاه ؛ خودت را جای ِمن هر شب بغل کن !
تاریکی به کام ، خوب بخوابین !
- یکشبی گیسوی ِمشکین تو دیدم در خواب ؛
خوابِ آن یک شب ، یک عمر پریشانم کرد .
موسیقیشب.
" روز تموم شد، خورشید از آدما خداحافظی کرد و جاشو داد به ماه ِکمجون و کم نور ِاون شب.. و اون.. تو
" از خاطرات دل کند و اولین قطره اشک چکید رو صورت سردش ..
اون شب .. دقیقا همونجا نشسته بودن و یه قول به هم دادن ..
قولی که شاید هیچوقت فکر نمیکرد روزی مجبور به عمل کردن بهش بشه ..
بههم قول داده بودن که همیشه و تو هر شرایطی پیش ِهم بمونن اما الان ..
با صدای گرفته و پر از بغضش شروع کرد ..
+ یادته اون شبُ ؟
به هم قول دادیم که هیچوقت تنها نزاریم همو ..
تو به قولت عمل کردی ..
بغضش ترکید و با همون لحن گفت :
+ اما من نتونستم .. من نتونستم ..
نتونستم پیشت بمونم .. نتونستم نجاتت بدم .. نتونستم ..
صدای ِآمیخته با بغض و گریهـش بلندتر شد :
+ کجایی تو .. کجایی .. چرا نیستی ؟
حالم دست خودم نیست .. نمیفهمم ..
من حتی خودمم نمیدونستم انقدر دوستت دارم ..
حسرت میخورم برا اینکه یه بار دیگه بغلت کنم .. یه بار دیگه از نزدیک ببینمت ..
یه بار دیگه ببینم به روم میخندی ..
از کجا بدونم ازم دلخور نیستی .. ناراحت نیستی .. از کجا بدونم ازم متنفر نیستی ..
ها ؟ از کجا ؟ از کجا بدونم ازم متنفر نیستی لعنتی ، از کجا بدونم .. "
-از سری متنهای ِخونین .