وقتی کتابی از کسی میگیرم و جملهها و کلمههایی که زیرشون خط کشیده رو میخونم، حس میکنم دارم احساساتشونو میبینم.
موسیقیشب.
وقتی کتابی از کسی میگیرم و جملهها و کلمههایی که زیرشون خط کشیده رو میخونم، حس میکنم دارم احساساتش
سعی میکنم احساسی که اون شخص موقع خط کشیدن زیر اون جملهها داشته رو واسه خودم تداعی کنم و این یه حس عجیب غریبه، که تلاش میکنم خودمو جای اون فرد بذارم و احساساتشو بفهمم.
هدایت شده از ملجاء .
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بسم ِخالـق ِحیـدرکـرار ‹ ؏ › .
- کاریازطوبی و َبروبَچ ِمریحا ؛
,, باتشکرفراوانازهمهیرفقایعزیزم : ) 🤍 .
— ——
میلادباسعادتمولایماناقاامیرالمومنین ‹ ؏ › مبارك *
[ گروه ِرسانهایمریحا ] .
#فورکنسیدي .
در آغوشِ تو تا بعد از قیامت نیز میخوابم ؛
که من محشرتر از تو محشری هرگز نمیخواهم ..
آره خطاب شدن با میمِ مالکیت خیلی قشنگه، ولی نه از زبونِ هرکسی، فقط از زبونِ بعضیا.