eitaa logo
شـب آبی ‌
28.2هزار دنبال‌کننده
207 عکس
13 ویدیو
1 فایل
﷽ سرآغاز { 1401/7/10 } سرگشته و حیران در میان کوچه‌ها به دنبال تو می‌گردم؛ فقط می‌خواهم مثل آن شب‌آبی در آغوش تو آرام گیرم! ‌• کپی؟ به جز #آیهان_نویس که نویسنده‌ی خودمون می‌نویسه مانعی نیست☕️ • تبلیغات🌱 @tb_bluenight • صندوق پستی📬 @BluePostman
مشاهده در ایتا
دانلود
شـب آبی ‌
#بی‌کلام 🎧🎶
حس عجیبی داره؛ شاید بشه گفت یه جورایی مثل سقوط آزاده ولی سنگینش. چشمامو باز نگه داشتم. تلالو نور از بین موج‌های زیر آب واقعا تماشایی بود. حباب‌ها! حباب‌ها دستامو نوازش می‌کردن و به سطح آب می‌رفتن، جوری که انگار می‌خواستن بقیه رو برای نجات من خبر کنن. اون لحظه همه چیز از همیشه‌ی خودش قشنگ‌تر بود! شاید باورت نشه، بعد مدت‌ها چهره‌تو دوباره دیدم که بهم لبخند زدی؛ صداتو شنیدم که بهم می‌گفتی: "دوست دارم شاد زندگی کنی." واقعا همیشه همینو می‌خواستی؟! هرچی که بود اون لحظه منو وادار کرد گره‌ی طنابی که یک سرش رو به سنگ و سر دیگه‌شو به پاهام بسته بودم باز کنم. هنوزم نمی‌تونم دقیق بگم چه‌طور تصمیم به انجامش گرفتم و چی باعث شد ادامه‌ش ندم اما مطمئنم تو توی اول و آخرش نقش پررنگی داشتی. بگذریم... یادمه گل مریم دوست داشتی... 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. آن‌گونه‌‌ام که انگار من را وسط کتابی غمگین فراموش کرده‌اند. - سیدخان کومورجو 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. ‏آیا دیده‌ای سپیده از میان انگشتان کسی که دوستش داری طلوع کند؟ - محمود درویش 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. دیوانه‌ترین دلبر این شهر تو بودی ای وای به حال دل دیوانه پسندم - مولانا 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. انقدر دوست دارم که اومدم اینجا تا بهت بگم ته این راه می‌رسی به چاه. و انقدر دوست دارم که بعدش بهت بگم تا ته همین چاه باهاتم. –گناه فرشته– 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. علف هَرز چه داند که خزان چیست گلم با کسی از غمِ دل گو که خودش غم دارد - هاتف اصفهانی 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. از شدت تنهایی، اندوه را بغل کرد. - حامد عسکری 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟ تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟ دیری ست که دارم سر راه نگهی را صیدی سر تیر آمده، صیّاد کجایی؟ بیرون وجود، امن و امان عجبی بود هستی رهِ ما زد، عدم آباد کجایی؟ کو هم‌نفسی، تا نفسی شاد برآرم؟ مجنون تو کجا رفتی و فرهاد کجایی؟ دیری ست که رفتیّ و ندارم خبر از تو بازآ، دل آواره، خوشت باد، کجایی؟ ای ناوک تأثیر که کردی سفر از دل می خواست تو را ناله به امداد کجایی؟ با آنکه نیاوردی، یک بار ز ما یاد ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟ رسوای جهان می کندم، هند جگرخوار غم پرده در افتاده، دل شاد، کجایی؟ می خواستی آزرده ببینی دل ما را اکنون که غمت داد ستم داد، کجایی؟ هم دوشی آن سروقد، اندیشهٔ دوری ست شرمی بکن، ای جلوهٔ شمشاد کجایی؟ در عشق به یک جلوه، حزین کار تمام است من برق به خرمن زدم، ای باد کجایی؟ - حزین لاهیجی 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. گسستگی بدن از شدت دلتنگی چه نام دارد؟ 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. با تمامِ خود‌خواهی‌ات روزی فرا می‌رسد که در آن به جستجوی چیزی شبیهِ من باشی حتی اگر اندک باشد. - محمود درویش 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉