.
به آلمانی که حرف بزنی حالتی در صدایت نیست، نه غمی، نه غمبادی، نه...
ای مردهشور این حال آدم را ببرد که فقط وقتی به زبان مادری حرف میزند، همهی هستیاش میآید بالا. آدم رو میشود.
حرف که میزنی خودت را تعریف میکنی؛ همین که دهنت باز شود میفهمند چی هستی و چند مرده حلاجی.
–فریدون سه پسر داشت–
#برشی_از_کتاب
𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
.
خدا هر آنچه كه با من كند سزاى من است
اگر چه هم كه بسوزاندم خداى من است
تو جزء خواستنىهاى نا بجاى منى
اگر به من نرسى مشكل از دعاى من است
به ياد خاطرههاى تو چاى مىنوشم
تمام تلخى دنيا درون چاى من است
سكوت، عطر خيابان خيس، تنهايى
بگو به فكر منى، اين هوا هواى من است
- سیدتقی سیدی
𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉