eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
165 دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
112 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما @sh_gerami داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨امام علی علیه‌السلام فرمودند: « هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى‏ بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را به خاك ماليده و از مكر او در امان مى‏ ماند.»✨ 💫🌹اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمْ🌹💫 ‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦✺🌹✺✦۞✦┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_908686357.mp3
زمان: حجم: 3.21M
حزب صد و پانزدهم (۱ جن الی ۵۶ مدثر) 👤 با صدای استاد پرهیزگار ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
صد و پانزدهم پیامهای آیه فوق ⇧⇩: 1- حقيقت دوزخ، به جز از راه وحى، قابل درك نيست. 2- آتش دوزخ، هم فراگير است: «لا تُبْقِي»، هم خاموش نشدنى است. 3- معاد جسمانى است. 4- كيفر كسى كه وحى الهى را دگرگون جلوه دهد و در سيماى سِحر به مردم معرّفى كند، دگرگون شدن پوست بدنش با آتش دوزخ است. 5- وقتى يك فرشته مى‌تواند جان همه مردم را بگيرد و وقتى دو فرشته مى‌توانند شهر لوط را زير و رو و همه اهل آن را هلاك كنند، نوزده فرشته مى‌توانند مسئول عذاب همه مجرمان باشند. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@Maddahionlinمداحی_آنلاین_پناهگاه_زندگی_حجت_الاسلام_ماندگاری.mp3
زمان: حجم: 2.72M
♨️ پناهگاه زندگی! (قرآن مجید + قرآن ناطق «عترت»﴿علیهم‌السلام﴾) 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
💞 عابد"بدون حبّ عَلـــــی چون ڪسیست ڪہ☝️ شیـپـــــور را گرفـتـــــه و وارونــــہ میــــــزند! ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ تا یخ نزده ریشہ ے ایمان برگرد اے فصل بهـار در زمستان برگرد مردیم از ین بے ڪسے و دربدرے اے صاحـب ذوالفقار و قرآن برگرد سلام بر قطب عالم امکان، صاحب عصر و الزمان💚 ❀🍃✿🍃❀ ❀🍃✿🍃❀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛈ دعای باران 🌦 🔹 دعای نوزدهم صحیفه سجادیه بخوانیم 🔰 با اضطرار بخوانیم تا خداوند عنایت کند. خدا چشم های اشکبار را بی پاسخ نمی گذارد. دنبال علت نگردید. علت العلل و رافع حاجات خود خداوند است. 📎 📎 (عج)
🔰 ارتباط و ملاقات  ✨ 🔘 قسمت ۱۴ 💠معنای ارتباط و ملاقات و انواع آن ...➖ هم اکنون دو دیدگاه امکان ملاقات و عدم آن را در پی می‌آوریم و ادله آن دو را بررسی می‌کنیم: 🔷 دیدگاه نخست: امکان ملاقات ...*⃣ دلایل دیدگاه نخست بر امکان وقوع ملاقات را به دو دسته می‌توان تقسیم کرد: ... ⏪ الف) روایات ▪️ منظور از دلایل روایی، آن دسته از روایاتی است که به طور مطابقی یا تضمنی و التزامی، دست کم بر اثبات قسم اول ملاقات از نوع سوم، یعنی دیدار بدون شناخت دلالت می‌کنند. اما ملاقات قسم دوم و سوم یعنی دیدار همراه با شناخت که محل نزاع اصلی است، در حوزه تعریف روایات نمی گنجد و به اثبات از راه تجربه عینی و یقینی نیاز دارد. بنابراین، بدون در نظر گرفتن شیوه ملاقات می‌توان به روایات استشهاد نمود و دست کم از آنها برای اثبات دیدگاه اول بهره گرفت. ⏺ این روایات از نظر نحوه دلالت، چند دسته می‌شوند: 🔸 دسته اول: روایاتی که کلمه «یرونه» در آنها به کار رفته و بر رؤیت حضرت به گونه روشن و آشکار دلالت دارند؛ نظیر روایات ذیل: ⬅️ ۱. ابوبصیر از امام صادق علیه السلام نقل می‌کند که حضرت در مقام بیان سنت‌های جاری الهی بر پیامبران نسبت به حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، بعد از ذکر سنت موسی علیه السلام و سنت عیسی علیه السلام می‌فرماید: 🌟« و أمّا سنَّته من یوسف فالسَّتر یجعل الله بینه و بین الخلق حجاباً یرونه ولایعرفونه» [۱] ✨« سنت یوسفی در مورد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، پنهان بودن او از نظر مردم و ناشناس بودن او در میان آنان است که او را می‌بینند، ولی نمی شناسند.»❗️ ⬅️ ۲. مضمون روایتی از زبان محمد بن عثمان عمری (ره) سفیر خاص حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف که وی قسم یاد می‌کند و می‌گوید: 🌟« و الله إنَّ صاحب هذا الأمر لیحضر الموسم کلَّ سنة فیری النّاس و یعرفهم و یرونه و لایعرفونه» [۲] ✨« به خدا قسم که حضرت صاحب الامر هر ساله در مراسم حج شرکت می‌کند، به گونه ای که او حاجیان را می‌بیند و می‌شناسد و آنها نیز حضرت را می‌بینند، ولی نمی شناسند.»❗️ ➖ یعنی حتی هنگام مواجهه و گفت وگو با حضرت نیز متوجه نیستند که در محضر امام قرار دارند.❗️ ➖ با توجه به تأکید و سوگند نایب دوم حضرت بر این مسئله و نیز وثاقت گفتار وی، فرمایش ایشان در اثبات مسئله رؤیت حضرت، ارزشی کمتر از روایت ندارد، به ویژه این که مضمون آن با کلام امام صادق علیه السلام در روایت قبل تأیید می‌شود. ایشان در قسمت اخیر کلامش، دقیقاً همان تعابیر امام صادق علیه السلام را به کار برده است که از این نظر، کلام ایشان به منزله نقل روایت به شمار می‌آید.❗️ 🔸 دسته دوم: روایاتی که بیانگر زندگی طبیعی و حضور ناشناس حضرت درمیان شهر و جامعه است: ... (ادامه دارد) ... 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 📝 مؤلف: قنبرعلی صمدی 🗞 ناشر: قم؛ انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) 📚 ارتباط و ملاقات،صفحه ۲۴ الی ۲۶. 📚[۱]: کمال الدین، ج ۲، ص ۳۵۰ ؛ بحار الانوار، ج ۵۱، ص ۲۲۴؛ قطب الدین راوندی، الخرائج و الجرائح، ج۲، ص۹۳۷، انتشارات مؤسسه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، قم ۱۴۰۹قمری. 📚[۲]: کمال الدین، ج۲، ص ۴۴۰؛ شیخ طوسی، الغیبه، ص۳۶۳. 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 گروه🌷🌤️بـوی ظهور🌤️🌷 (عجل الله تعالی فرجه الشریف) 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ♻️https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor ♻️https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 ♻️https://t.me/+qRAtsegCh0JjMmVk