eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
158 دنبال‌کننده
27هزار عکس
1.5هزار ویدیو
96 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما https://harfeto.timefriend.net/16895204024549 داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
┄═❁✨❈[﷽]❈✨❁═┄ ✨پیامبر اسلام (ص) فرمودند: در قیامت نزدیک ترین مردم به من کسی است که بیشتر بر من صلوات بفرستد.✨ 📚 کنز العمال، ج ۱، ص ۴۸۹. قرار ما هر روز نفری حداقل ۱۴ صلوات، به نیت تعجیل در ظهور و سلامتی امام عصر (عج) دوستان لطفا مشارکت کنید که با هم، هر روز ختم چند هزار صلواتی هدیه به ساحت مقدس امام عصر (عج) داشته باشیم.🙏🌷 ┄═❁🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 ارتباط و ملاقات  ✨ 🔘 قسمت ۳۹ ✴️ دلایل عدم امکان ملاقات ⏺ الف) روایات غیرتوقیع ⏪ ۳. روایاتی که بر نهی از ذکر اسم حضرت و ندیدن شخصی او دلالت می‌کنند. ➖ امام هادی علیه السلام می‌فرماید: 🌟« إنّکم لاترون شخصه و لایحلُّ لکم ذکره باسمه»؛ [۱] ✨« شما حضرت را نمی بیند و جایز نیست از او با اسمش یاد کنید.»❗️ ➖ امام رضا علیه السلام هم فرموده است: 🌟« لایُری جسمه و لایسمّی اسمه»؛ [۲] ✨« حضرت دیده نمی شود و نباید به اسم خوانده شود.»❗️ ➖ این دو روایت نیز ربطی به مسئله ملاقات و تشرفات ندارد؛ زیرا روایت اول به دوران غیبت صغریٰ و خطرهایی مربوط است که دشمنان برای تن‌درستی حضرت به وجود آورده اند. علت نهی از اسم و طلب و جست وجوی حضرت نیز عدم امکان ردیابی و شناسایی حضرت در دوران غیبت صغراست. به همین دلیل، بیشتر علمای شیعه در عصر غیبت کبریٰ تسمیه حضرت را جایز برمی شمارند؛ چون در این زمان، دلیلی برای تقیه و مخفی کردن نام حضرت نیست. منظور از «لاترون شخصه » در صدر روایت و نیز مراد از «لایری جسمه » در روایت دوم، ندیدن نوعی است؛ یعنی نوع مردم آن گونه که دیگران را ملاقات و دیدار می کنند، حضرت را نمی بینند و چنین مسئله ای با تشرفات استثنایی و پراکنده که به طور خاص و به دلایل خاصی اتفاق می‌افتد، تفاوت دارد.❗️ ⏪ ۴. روایاتی که فقدان و غیبت حضرت را عامل امتحان مردم بیان می‌کنند؛ ... (ادامه دارد) ... 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 📝 مؤلف: قنبرعلی صمدی 🗞 ناشر: قم؛ انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) 📚 ارتباط و ملاقات،صفحه ۶۰ و ۶۱. 📚[۱]: اصول کافی، ج۱، ص۳۲۸. 📚[۲]: اصول کافی، ج۱، ص۳۳۳؛ کمال الدین، ج۲، ص ۳۷۰. 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 گروه🌷🌤️بـوی ظهور🌤️🌷 (عجل الله تعالی فرجه الشریف) 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ♻️ https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor ♻️ https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 ♻️ https://t.me/+qRAtsegCh0JjMmVk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨حضرت محمّد (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) فرمودند: « در اسلام هيچ ضررى نيست و ضرر زدن به ديگران نيز ممنوع است، پس اسلام به مسلمان خير مى‏رساند و شر نمى‏رساند.»✨ 💫🌹اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمْ🌹💫 ‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦✺🌹✺✦۞✦┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20220604-WA0016.mp3
3.77M
حزب بیست و ششم (۱۰۹ مائده الی ۳۵ انعام) 👤 با صدای استاد پرهیزگار ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
بیست و ششم پیامهای آیه فوق ⇧⇩: 1- يكى از شيوه‌هاى تبليغى كه پيامبر مأمور به آن است، طرح سؤال و جواب است. 2- هستى بر اساس رحمت است و رحمت الهى بر همه چيز و همه جا گسترده است. 3- همان گونه كه آفريده‌هاى خدا در دنيا (مثل: باد، باران، روز و شب، گياهان ...) رحمت است، معاد هم رحمت است. 4- گرچه رحمت الهى گسترده و لازم است، ليكن گروهى خود را محروم مى‌كنند. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄