هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
21.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بوتکمپ طراحی سایت
سه روز پرهیجان کاری کنار استاد کار فناوری
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
📜 برادر و خواهر معلم!
💠 در حالى كه فرصتها چون ابر مىگريزند و زمان همچون كودكان پابرهنه در كوچههاى شهر مىدود و ما در كار تماشاى «خسران» خويش، در معاملهاى كه هر ثانيه، «هستى» را با «نيستى» مبادله مىكنيم،
💠 آيا لحظهاى انديشيدهاى؟ و با طرح چند سؤال از خويش، ابرهاى بارور در گذر زمان را به «باريدن» و سيراب كردن، واداشتهاى
تا در بارش زلال آن به «رويش» و «فلاح» برسى؟ كه... «كه هستى»، «چه مىكنى»، «براى كه كار مىكنى»، «چرا كار مىكنى»، «در كجا هستى»، «به كجا مىخواهى بروى»، «به كجا رسيدهاى» و «به كجا رساندهاى»؟!!
💠 بگذار، صميمانه از تو بپرسم، اين سؤال را كه، راستى، «چرا معلم شدهاى؟»
💠 انگيزه و نيت تو براى انتخاب اين كار چه بوده است؟
آيا معلمى را به عنوان يك «شغل» همانند ساير شغلها، براى كسب درآمد گزيدهاى؟
💠 آيادر طلبِ يك كار به اصطلاح بىدردسر و با چند ماه تعطيلى با مزد و مواجب، بودهاى؟
💠 اگر چنين است، در خويش، تجديد نظر كن و مسئوليت خدايى و انسانىات را به خاطر آور، كه تو همانند يك كارمند اداره نيستى.
💠 تو با «انسانهايى» سر و كار دارى كه بسيارى از مسائل «زندگى» شان را از تو مىآموزند، اعمال و حركات تو را الگو قرار مىدهند.
💠 بخش عظيمى از شخصيتشان را «حرفها» و «رفتار» «تو» مىسازد.
اگر فاسد باشى، نسلهايى را فاسد كردهاى و اگر صالح باشى، نسلها را اصلاح كردهاى.
❛❛ عینصاد
📚 #تربیت_کودک | ص ۹
#⃣ #متن #بریده_کتاب #تربیت
تهیه بسته کتابهای تربیتی ویژه روز معلم 👉🏻
👤: @ad_Einsad
ویژگی های مربی اثربخش/ الهام بخش چیست؟
_ ایجاد روابط مثبت
_ اشتیاق معلم به یادگیری، و موضوعات درسی
_ علاقه مند به یاددادن
_ تطابق حرف و عمل
_ دوست داشتن و درک دانش آموزان
_ نگرش مدرسه حمایت کننده و پرورش دهنده
_ چالش های علمی و آموزشی
_ واقع بین و عملگرا (کنترل آنچه قابل کنترل است)
_حرفه ای بودن
_دیدی باز
_ ایجاد حس ارزشمندی
_ تدوین راهبردهای مشخص
_ درک اینکه یادگیری ارزش تلاش دارد
_ شوخ طبعی محترمانه
_ مسلط بر دروس
_ انعطاف پذیر
_ احترام گذاشتن بدون شرط
پ.ن : موارد منفی
- تکرار ایده های غیرضروری
- لحن یکنواخت و کم انرژی
- متکلم وحده بودن
- تحقیر و سرزنش
- مسئولیت پذیر نبودن
- واداشتن دانش آموزان به کاری که خودت رغبتی نداری
و ...
#مربی_یادگیرنده #مدرسه_یادگیرنده
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
معلم موحد ، معلم خود کنترل
#مربی_یادگیرنده #مدرسه_یادگیرنده
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از همایش (به توان ما)
🇮🇷همایش کشوری به توان ما🇮🇷
💐گردهمایی🫂مراکز و تشکل های تحول دوست کشور 💐
⏱ زمان: ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
📍مکان: اصفهان _ دانشگاه علوم پزشکی
📲 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پیوست زیر 👇
📍b2n.ir/conference1402📍
..................................................
🆔@conference1402
🌐 betavanemaisf.ir
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
💠مجتمع مدارس دانشگاه اصفهان
با همکاری
✅ پژوهشکده مطالعات راهبردی نوآیند
برگزار می کند:
🎮 رویداد بازی وارسازی ریاضی
(آموزش مفاهیم ریاضی با روش گیمیفیکیشن)
🔹 ویژه مربیان کودکستان و دبستان
🤵 با تسهیلگری: استاد مجید بایرامی
(مدرس و پژوهشگر کشوری بازی وارسازی ریاضی)
🗓 چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت
🕒 ساعت ۱۳ الی ۱۵
🏢 سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه عدل دانشگاه اصفهان(دوره اول)
هدایت شده از گندم
5.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا لطیف
#حس_خوب_هم_باوری
🌾 لطفا #گندم را دریابید 🙏
🏷 هزینه ها از تاریخ ۱۳۹۶/۹ تا ۱۴۰۲/۲ :
مبلغ : ۱/۴۵۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان در پروژه های خیراندیشانه سرمایه گذاری شده است.
💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه""
6037-9981-1321-5007
بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور
#جنبش_همرسانی_گندم
#تامین_مالی_جمعی
#مهربانی_بکارید
www.eitaa.com/gandom_link
#اطلاعیه #مدرسه_تابستانه_برنا
والدین گرامی، دانش آموزان عزیز
سلام
7⃣ هفتمین دوره مدرسه تابستانه برنا
مثل سال های گذشته
از حوالی ۱۰ تیرماه به مدت ۶هفته
و ۱۲ تا ۱۶ جلسه
در مقاطع #کودکستان #دبستان و #دبیرستان
با هدف #رهیاری دانش آموزان برای
🔸کشف استعداد در ساحت های ۷ گانه
🔹مسیر یابی تربیتی
🔸مهارت افزایی متناسب با هوش های چندگانه
🔹و تثبیت یادگیری و مهارت های پایه
با برنامه های متنوع و آموزنده
با چاشنی کسب و کار ، مهارت و سرگرم آموزی ، در خدمت دانش آموزان عزیز خواهد بود.
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
👈 رویکرد نوین
۱۰ تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۱- همکاری و مشارکت بین رهیار (کوچ) و مراجعه کننده که در طی آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عمیق و خلاقیت خود، تواناییهای شخصی و حرفهای خود را افزایش میدهد.
International Coach Federation (ICF)
۲- فرآیند عملی کردن تواناییهای بالقوه مراجع و همچنین تسهیلگری جهت وصل کردن اهداف و علایق درونی به اقدامهای بیرونی در جهت رسیدن به هدف
Institute Professional Excellence in Coaching (iPEC)
۳- آشکار ساختنِ پتانسیلِ اشخاص برای به حداکثر رساندنِ عملکرد آنها؛ یعنی کمک کردن به آنها در راستای یادگرفتن به جای یاد دادن به آنها
(Whitmore ۲۰۰۳)
۴- هنرِ تسهیلِ عملکرد، یادگیری و رشد
(Downdy، ۲۰۰۳)
۵- رهیاری (کوچینگ) به طور مستقیم با ارتقای عملکرد و رشد مهارتها از طریق نوعی راهنمایی یا آموزش در ارتباط است.
(Parsole، ۱۹۹۵)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
👈 رویکرد نوین
ادامه تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۶- یک فرآیندِ مشارکتی، متمرکز بر راه حل، مبتنی بر نتیجه و سیستماتیک که در آن رهیار (کوچ) به تسهیلِ بهبود عملکرد کاری، تجربهی زندگی، یادگیریِ خودمحور و رشدِ شخصی مراجع میپردازد.
(Grant ۱۹۹۹, basic definition also referred to by the Association for Coaching, ۲۰۰۵)
۷- رهیاری (کوچینگ) به معنای توسعه بخشیدن مهارتها و دانشِ شخص در راستای بهبودِ عملکردِ شغلی اوست و به طور امیدوارانه منجر به دستیابی به اهداف سازمانی میشود. رهیاری (کوچینگ)، عملکردِ قوی و رشد کاری را مورد هدف قرار میدهد و البته ممکن است بر روی زندگی خصوصیِ شخص نیز اثر بگذارد. رهیاری (کوچینگ) معمولاً در یک دورهی دوام پیدا میکند و بر مهارتها و اهداف خاصی متمرکز است.
(CIPD ۲۰۰۹)
۸- مهارتها و شیوههای روانشناختی در یک رابطهی یک به یک به کار بسته میشوند تا به شخص کمک کنند که مدیر یا رهبر مؤثرتری باشد. این مهارتها عموماً در ارتباط با مشکلاتِ خاصِ کنونی و مرتبط با کار به کار بسته میشوند؛ به شکلی که مراجع بتواند این مهارتها را با مجموعه ترفندهای مدیریتیِ خود درآمیزد.
(Peltier ۲۰۱۰)
۹- کواَکتیو کوچینگ (Co-active Coaching) ارتباطِ مستحکمی است که برای به پیش بردن و ارتقای فرآیندِ مادامالعمرِ یادگیری، ثمربخشی و کامیابیِ انسان طراحی شده است.
(Whitworth ۲۰۰۷)
۱۰- رهیاری (کوچینگ) عبارت است از قادر ساختنِ افراد برای اخذِ تصمیماتِ آگاهانه و توانمندسازیِ آنها برای رهبری کردنِ زندگی خود.
(Wise ۲۰۱۰)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
به یاد خدا که آرام بخش دلهاست
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا به عنوان مجری روش میزان در اصفهان ، کار خود را با مدارسهدهد از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود و به لطف خدا پیشرو در گفتمان سازی و حرکت آفرینی در ادبیات و رویکرد تحول خواهی شهر اصفهان گردید. این مجموعه در ادامه در سال ۱۴۰۰ اقدام به تأسیس دبیرستانکارآفرینبرنا (متوسطه اول پسرانه) کرد.
مدارسدخترانههدهد نیز در امتداد فعالیت اثربخش خود در مقطع دبستان، به یاری خدا امسال پس از طراحی و تیم سازی اولیه ، در مسیر اخذ مجوز تاسیس متوسطه دوره اول دخترانه هستند.
نگاه چند ساحتی به تعلیم و تربیت ، مطابق سند تحول بنیادین و اصول تربیتی رویکرد مدرسه مبتنی بر توجه به فطرت انسانی دانش آموزان ، برای تربیت نسل ارزش آفرین از ابتدا مدنظر این مجتمع آموزشی بوده است
✔️ رویکرد نوین تربیتی مجتمع در دبیرستان دوره اول بهره گیری از الگوی #رهیاری و تقویت #خودگامی دانش آموز (رهجو) برای کشف و ساخت مسیر زندگی و جهت یابی مناسب تحصیلی و حرفه ای است.
#coaching
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group