eitaa logo
دبیرستان کارآفرین برنا
786 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
998 ویدیو
281 فایل
متوسطه اول پسرانه تحول‌گرا پیشرو #مدارس_روش_میزان_اصفهان #توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی 🌐 borna-creative-group.ir خیابان دشتستان شمالی، ابتدای کوچه ۴۲ 📞 03132298998 ✅ شناسه مدیر دبیرستان: @mehran_karrari ✅ شناسه مدیر راهبردی مجتمع: @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از برنا هشتم (پسرانه)
. 📸 📸 «درس مطالعات‌اجتماعی» 💪🏻 نوجوانی+تلاش+موفقیت 📽 فیلم آموزشی بیرو 🌹شهدای نوجوان 🤲🏻 گلستان شهدا 🎞 سینما ✅ توانمندسازی دانش‌آموزان برای کارآمدی و توانگری درمسیر ارزش‌آفرینی، با استفاده از الگوهای موفق نوجوان @borna7 @borna8 @borna_midschool
1238336949karshenasielmi1401mehr.pdf
9.01M
رشته های ، حرکت در لبه علم و فناوری جدید دنیا
343105297h.JameKardani1400.pdf
6.34M
رشته های ، حرکت در لبه علم و فناوری جدید دنیا
والدین گرامی ، دانش آموزان عزیز، سلام می دانید یک نیروی کار چه شایستگی ها و مهارت هایی برای مشاغل کلیدی در ۲۰۲۵ و بعد ، نیاز دارد؟ یک جستجوی دقیق در مقالات به ما کمک می کند: 🔹تفکر تحلیلی، نقاد و ایده پرداز 🔸تفکر طراحی، خلاق و نوآور (خلاقیت، اصالت و ابداع کردن) 🔹یادگیری فعالانه و استراتژی های یادگیری 🔸حل مسئله 🔹مهارت کار تیمی (قدرت رهبری تیم های کاری و اثرگذاری اجتماعی در محیط پیرامون و کار) 🔸میزان استفاده از تکنولوژی های روز و کاربردی کردن آن در امور شغلی 🔹انجام نظارت و کنترل های موثر در کار 🔸تاب آوری، انعطاف پذیری و مدیریت اضطراب در (در تداوم روش تربیتی مدارس هدهد و روش میزان) مجموعه فعالیت های پیش بینی شده در همه کلاس ها و کارگاه ها _با راهبردهای متنوع یادگیری_ با جدیت و دقت دنبال تقویت شایستگی های فوق هستیم. 📳 @borna_midschool
و سلام مجدد 👆 پس : نه مهارت آموزی سخت (Hard skills) ، به تنهایی اهمیت و ارزش دارد. و نه آموزش تئوری هر نوع مهارت نرم (Soft skills). هدف از هر نوع کلاس، کارگاه و دوره در این سن، تقویت شایستگی های فوق و کشف مسیر تحصیلی-شغلی-زندگی بوده. موضوع این نیست که، مدرسه X رویکرد آموزشی دارد یا مهارتی❗️ مدرسه Y تربیت محور است یا ... ❗️ شاید همه این مدل های رنگارنگ ، تبلیغی بیش نباشد ... اگر همه این انواع مدارس، به تقویت شایستگی های فردی (انسانی) و ارزش آفرینانه منجر نشوند، کارآ و موثر برای نسل آینده نخواهند بود. در (در تداوم روش تربیتی مدارس هدهد و روش میزان) مجموعه فعالیت های پیش بینی شده در همه کلاس ها و کارگاه ها _با راهبردهای متنوع یادگیری_ با جدیت و دقت دنبال تقویت شایستگی های ارزش آفرینانه و کارآفرینانه هستیم. 📳 @borna_midschool
✅ چهل و هفتمین رویداد گردشگری صنعتی ویژه دانش آموزان 🔰 بازدید مجازی از شرکت کیمیا صنعت تهویه جی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع دریچه در کشور 📆 پنج‌شنبه 17 آذر ماه ⏰ ساعت ۱۰ لینک برگزاری رویداد: https://elearning.eccim.com/ch/otagh38
بسم الله الرحمن الرحیم والدین و همراهان گرامی ، سلام مدارس با شروع مطالعات و تعاملات با تهران از سال ۱۳۹۴ ، بارویکرد نوآورانه برای ایجاد و توسعه تحول (مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) در اصفهان آغاز به فعالیت نمود. امروز به لطف خدا دبستان های پسرانه هدهد (دوره اول) (دوره دوم) دخترانه هدهد دانایی (دوره اول) هدهد اندیشه (دوره دوم) ، دبیرستان کارآفرینی برنا (متوسطه پسرانه دوره اول) و کودکستان (پیش دبستانی مستقل) ، در خدمت تعلیم و تربیت شهر قرار گرفته اند. این مجموعه در ادامه نیز از سال جاری، با عنوان حقوقی و با پشتیبانی تهران ادامه فعالیت داده است. ✅ مجموعه مدارس میزان اصفهان ، به عنوان یک رویکرد نوآورانه و تحولی، در آستانه کسب اعتبار شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری بوده و در این صورت به عنوان در کشور نیز شناخته خواهد شد. 🔰دبستان های دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم 🔰 (متوسطه اول پسرانه) 🔰 (پیش دبستانی مستقل) (مدارس هدهد و برنا) 🌐https://hedayatmizan.ir/site/content/4244 📳 @hodhod_school 📳 @hodhodi_school 📳 @borna_pish 📳 @borna_midschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«آن طلبه‌ی جوان ــ طلبه‌ی شهید جوان در تهران، آرمان عزیز ــ چه گناهی کرده بود؟ یک طلبه‌ی جوان؛ دانشجو بوده، آمده طلبه شده؛ متدیّن، مؤمن، متعبّد، حزب‌اللهی. [اینکه او را] شکنجه کنند، زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان. اینها کارهای کوچکی است؟ اینها چه کسانی‌اند؟ باید فکر کرد. اینها چه کسانی‌اند؟ اینها بچّه‌های ما که نیستند، اینها جوانهای ما که نیستند؛ ‌اینها چه کسانی‌اند؟ از کجا دستور میگیرند؟ چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟» ۱۴۰۱/۰۸/۱۱