هدایت شده از چشم انتظار
#اطلاع_رسانی
🔰 "سینماکار" تقدیم می کند
🔸 فیلمهای داستانی و مستندهایی از دنیای کار و تلاش، نمایش استقامتها و موفقیتها، سختیها و شیرینیهای کارگران و کارآفرینان ایران عزیز
🔸 مستند اوس اکبر
🔹 مستند مشتی اسماعیل
🔸 مستند سید احمد
🔹 مستند گوهر سنگ
🔸 مستند پیشگامان
🔹 مستند گم شاد
🔸 مستند خودکار
🔹 مستند قوس الکتریکی
🔸 داستانی نان مردم را آجر نکنیم
🔹 داستانی ایرانی بخریم
🔸 داستانی قابلمه
🔹 داستانی یاشاسین ایران
🔸 داستانی بارکش نمونه
🔹 نماهنگ زنگ تابستون
🔸 نماهنگ بارکد ۲
🔻 دانلود و تماشای بسیاری از آثار دیگر با این موضوع در لینک زیر:
https://ammaryar.ir/list/403
🔹 هفته کار و کارگر بر تلاشگران عرصه کار و تولید مبارک باد
💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان
@chashmentezar_ir
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
به یاد خدا که آرام بخش دلهاست
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا به عنوان مجری روش میزان در اصفهان ، کار خود را با مدارسهدهد از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود و به لطف خدا پیشرو در گفتمان سازی و حرکت آفرینی در ادبیات و رویکرد تحول خواهی شهر اصفهان گردید. این مجموعه در ادامه در سال ۱۴۰۰ اقدام به تأسیس دبیرستانکارآفرینبرنا (متوسطه اول پسرانه) کرد.
مدارسدخترانههدهد نیز در امتداد فعالیت اثربخش خود در مقطع دبستان، به یاری خدا امسال پس از طراحی و تیم سازی اولیه ، در مسیر اخذ مجوز تاسیس متوسطه دوره اول دخترانه هستند.
نگاه چند ساحتی به تعلیم و تربیت ، مطابق سند تحول بنیادین و اصول تربیتی رویکرد مدرسه مبتنی بر توجه به فطرت انسانی دانش آموزان ، برای تربیت نسل ارزش آفرین از ابتدا مدنظر این مجتمع آموزشی بوده است
✔️ رویکرد نوین تربیتی مجتمع در دبیرستان دوره اول بهره گیری از الگوی #رهیاری و تقویت #خودگامی دانش آموز (رهجو) برای کشف و ساخت مسیر زندگی و جهت یابی مناسب تحصیلی و حرفه ای است.
#coaching
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓❓کوچینگ یا مربی گری یا #رهیاری
✔️ رویکرد نوین تربیتی مجتمع در دبیرستان دوره اول بهره گیری از الگوی #رهیاری و تقویت #خودگامی دانش آموز (رهجو) برای کشف و ساخت مسیر زندگی و جهت یابی مناسب تحصیلی و حرفه ای است.
#coaching
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
📜 برادر و خواهر معلم!
💠 در حالى كه فرصتها چون ابر مىگريزند و زمان همچون كودكان پابرهنه در كوچههاى شهر مىدود و ما در كار تماشاى «خسران» خويش، در معاملهاى كه هر ثانيه، «هستى» را با «نيستى» مبادله مىكنيم،
💠 آيا لحظهاى انديشيدهاى؟ و با طرح چند سؤال از خويش، ابرهاى بارور در گذر زمان را به «باريدن» و سيراب كردن، واداشتهاى
تا در بارش زلال آن به «رويش» و «فلاح» برسى؟ كه... «كه هستى»، «چه مىكنى»، «براى كه كار مىكنى»، «چرا كار مىكنى»، «در كجا هستى»، «به كجا مىخواهى بروى»، «به كجا رسيدهاى» و «به كجا رساندهاى»؟!!
💠 بگذار، صميمانه از تو بپرسم، اين سؤال را كه، راستى، «چرا معلم شدهاى؟»
💠 انگيزه و نيت تو براى انتخاب اين كار چه بوده است؟
آيا معلمى را به عنوان يك «شغل» همانند ساير شغلها، براى كسب درآمد گزيدهاى؟
💠 آيادر طلبِ يك كار به اصطلاح بىدردسر و با چند ماه تعطيلى با مزد و مواجب، بودهاى؟
💠 اگر چنين است، در خويش، تجديد نظر كن و مسئوليت خدايى و انسانىات را به خاطر آور، كه تو همانند يك كارمند اداره نيستى.
💠 تو با «انسانهايى» سر و كار دارى كه بسيارى از مسائل «زندگى» شان را از تو مىآموزند، اعمال و حركات تو را الگو قرار مىدهند.
💠 بخش عظيمى از شخصيتشان را «حرفها» و «رفتار» «تو» مىسازد.
اگر فاسد باشى، نسلهايى را فاسد كردهاى و اگر صالح باشى، نسلها را اصلاح كردهاى.
❛❛ عینصاد
📚 #تربیت_کودک | ص ۹
#⃣ #متن #بریده_کتاب #تربیت
تهیه بسته کتابهای تربیتی ویژه روز معلم 👉🏻
👤: @ad_Einsad
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
ویژگی های مربی اثربخش/ الهام بخش چیست؟
_ ایجاد روابط مثبت
_ اشتیاق معلم به یادگیری، و موضوعات درسی
_ علاقه مند به یاددادن
_ تطابق حرف و عمل
_ دوست داشتن و درک دانش آموزان
_ نگرش مدرسه حمایت کننده و پرورش دهنده
_ چالش های علمی و آموزشی
_ واقع بین و عملگرا (کنترل آنچه قابل کنترل است)
_حرفه ای بودن
_دیدی باز
_ ایجاد حس ارزشمندی
_ تدوین راهبردهای مشخص
_ درک اینکه یادگیری ارزش تلاش دارد
_ شوخ طبعی محترمانه
_ مسلط بر دروس
_ انعطاف پذیر
_ احترام گذاشتن بدون شرط
پ.ن : موارد منفی
- تکرار ایده های غیرضروری
- لحن یکنواخت و کم انرژی
- متکلم وحده بودن
- تحقیر و سرزنش
- مسئولیت پذیر نبودن
- واداشتن دانش آموزان به کاری که خودت رغبتی نداری
و ...
#مربی_یادگیرنده #مدرسه_یادگیرنده
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
معلم موحد ، معلم خود کنترل
#مربی_یادگیرنده #مدرسه_یادگیرنده
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از همایش (به توان ما)
🇮🇷همایش کشوری به توان ما🇮🇷
💐گردهمایی🫂مراکز و تشکل های تحول دوست کشور 💐
⏱ زمان: ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
📍مکان: اصفهان _ دانشگاه علوم پزشکی
📲 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پیوست زیر 👇
📍b2n.ir/conference1402📍
..................................................
🆔@conference1402
🌐 betavanemaisf.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کوچینگ به زبان ساده
در گفتگوی جغد و روباه
#coaching
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
1_4507466410.pdf
695.4K
💠 #مربیگری برای عملکرد بهتر (۱۳)
هر شب چند صفحه می خوانیم
#مدرسه_یادگیرنده_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
💠مجتمع مدارس دانشگاه اصفهان
با همکاری
✅ پژوهشکده مطالعات راهبردی نوآیند
برگزار می کند:
🎮 رویداد بازی وارسازی ریاضی
(آموزش مفاهیم ریاضی با روش گیمیفیکیشن)
🔹 ویژه مربیان کودکستان و دبستان
🤵 با تسهیلگری: استاد مجید بایرامی
(مدرس و پژوهشگر کشوری بازی وارسازی ریاضی)
🗓 چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت
🕒 ساعت ۱۳ الی ۱۵
🏢 سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه عدل دانشگاه اصفهان(دوره اول)
21.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوجوان چه ویژگی هایی دارد؟
تغییرات روانی رفتاری دوره بلوغ و راهکارها
▫️استقلال خواهی
▫️تعارضات درونی هورمونی
▫️کنجکاوی زیاد
▫️پرسش های هویتی
▫️به سوی منطقی شدن
▫️در مسیر پذیرش ارزشها و معنایابی زندگی
▫️علایق سیاسی اجتماعی
▫️گاها تمایل به رفتارهای نامطلوب و هنجارشکن
▫️نوسانات خلقی و عاطفی متنوع
🔸 کامل ببینید لطفا
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
11.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نوجوان چه ویژگی هایی دارد؟
♾ مخالفت با مراجع قدرت (مثل والدین)
♾ من می توانم !
♾ دیده شدن
♾ بلاتکلیفی و بی تصمیمی
♾ تغییر تصمیمات و خواسته ها (تبادر ذهنی به بی صداقتی)
♾ در تکاپوی هویت و معنایابی
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده