هدایت شده از هدهد ششم (پسرانه)
.
📣 ویژهبرنامه اتاق فرار 📣
دبیرستان برنا️
«ویژه ششمیهای هدهد»
✋🏻 سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانشآموزان ششمی عزیز 🌱
◀️ دبیرستان برنا در نظر دارد به منظور ارزیابی سطح علمی، مهارتی و فرهنگی دانشآموزان، ویژه برنامه جذاب علمی، فرهنگی و تفریحی اتاق فرار برگزار نماید، لذا از فرزند شما دعوت می گردد در این ویژهبرنامه شرکت نمایند؛
📆 زمان برنامه: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت، ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷
🏡 مکان: دبیرستان کارآفرین برنا واقع در خیابان پروین، نبش کوچه ۶۲
📌 وسایل همراه: وعده ناهار، میانوعده و تنقلات سالم، بطری آب
🔹 تذکر۱: دانش آموزان گرامی از آوردن هرگونه وسیله صوتی و تصویری خودداری نمایند.
🔹 تذکر۲: والدین عزیز لطفا راس ساعت ۱۷ جهت تحویل دانشآموزان به محل دبیرستان مراجعه فرمایید.
#پایه_هفتم
#گروه_خلاق_برنا
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
@borna7
@borna8
@borna_midschool
#گیمیفیکیشناتاقفرار(اسکیپروم)
یک سرگرمی گروهی است
که شرکت کنندگان سعی می کنند
در مدت زمانی محدود،
با کشف سرنخها، حل معماها و گذراندن چالش های مختلف،
راه خروج از اتاق را پیدا کرده و فرار کنند.
این بازی ، یک چالش ذهنی است که سرعت واکنش ما در موقعیتهای غیرمنتظره را نیز ارزیابی میکند.
در اتاق فرار ، شما وارد یک بازی با ژانر و سناریوی از پیش طراحی شده میشوید که باید با کنجکاوی، داشتن یک استراتژی مشخص و تمرکز بالا، معماهایی را حل کنید و راه خروج از اتاقها را پیدا کنید. هر اتاق به گونهای طراحی میشود که با آمیختهای از تعاملهای اجتماعی و ماجراجوییهای پر چالش، در دنیای کاملا جدیدی غرق شوید.
🔑🥇مدرسه ای که فرق میکنه ،
مدل ورودی و جذبشم متفاوته ❗️
🔍 #دبیرستان_کارآفرین_برنا در سومین سال فعالیت خود نیز جهت مصاحبه ورودی _به منظور تحلیل و بررسی وضعیت علمی، مهارتی و فرهنگی دانشآموزان_ از #گیمیفیکیشناتاقفرار اختصاصی خود به صورت کارتیمی استفاده می کند.
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
بسم الله
برداشت شخصی ۱ ∆ | از دکترعبدالعظیمکریمی
تنظیم برای گروه #خودیاری_والدین برنا
عَنْهُ عَنِ اِبْنِ مَحْبُوبٍ عَنِ اَلْفَضْلِ بْنِ يُونُسَ عَنْ أَبِي اَلْحَسَنِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ قَالَ لِي: أَكْثِرْ مِنْ أَنْ تَقُولَ اَللَّهُمَّ لاَ تَجْعَلْنِي مِنَ اَلْمُعَارِينَ وَ لاَ تُخْرِجْنِي مِنَ اَلتَّقْصِيرِ قَالَ قُلْتُ أَمَّا اَلْمُعَارِينَ فَقَدْ عَرَفْتُ فَمَا مَعْنَى لاَ تُخْرِجْنِي مِنَ اَلتَّقْصِيرِ قَالَ كُلُّ عَمَلٍ تَعْمَلُهُ تُرِيدُ بِهِ وَجْهَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَكُنْ فِيهِ مُقَصِّراً عِنْدَ نَفْسِكَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ كُلَّهُمْ فِي أَعْمَالِهِمْ فِي مَا بَيْنَهُمْ وَ بَيْنَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ مُقَصِّرُونَ .
فضل بن يونس از حضرت ابى الحسن (موسى بن جعفر) عليه السّلام حديث كند كه آن حضرت بمن فرمود: اين دعا را بسيار بخوان: [اللهم] لا تجعلنى من المعارين و لا تخرجنى من التقصير». (يعنى بار خدايا مرا از عاريت دادهشدگان (ايمان) قرار مده : و از تقصير بيرون مبر) گويد: من عرض كردم: اما عاريت دادهشدگان، معنايش را دانستم، آيا معناى «مرا از تقصير بيرون مبر» چيست؟(و يعنى چه؟) فرمود: هر كارى را كه بخاطر خداى عز و جل انجام دهى پس خود را در آن كار پيش خود مقصر بدان، زيرا كه همۀ مردم در كارهايشان ميان خود و خداى عز و جل تقصير كار و مقصرند.
تاملاتی درباره آسیب های تربیت دینی
- علیه تربیت عاریه ای، تصنعی، انفعالی، صوری، قراردادی، بیرونی و اکتسابی قیام کنید و به تربیت اکتشافی، فطری و درونی شده بپردازید.
- آموزش دینی ، نه تنها تربیت دینی نیست بلکه عمدتا مانع آن است. دین دهی مانع دین یابی و دین آموزی حجاب دین ورزی است.
- شرط دین داری، تراکم اطلاعات و اندوخته های حفظی و صوری دانش دینی نیست. این علم مجازی مانع و حجاب ظهور علم حقیقی است.
- ساعت ها خلوت، نگریستن و تفکر پیامبر ص از بلندی کوه حرا به آسمان خدا، به خودیابی می رسد.
خودیابی (اتکا به عقل خود بنیاد بدور از هوا و هوس و دین محور) از طریق سیر آفاقی و انفسی (تامل ، تفکر و تعمق) و ایمان خودیافته به خودسازی و خودشکوفایی می انجامد.
؟؟ آیا نظام های آموزشی در شیوه های تربیت دینی از چنین رهیافتی استفاده می کنند؟؟ مثلا .... أَفَلَا يَنظُرُونَ إِلَى ٱلۡإِبِلِ كَيۡفَ خُلِقَتۡ ...
- اگر حجم و حتی زیبایی کالبدی آموزش و طرح های دینی را در مدارس و منازل بیفزاییم، آیا به هدف تربیت دینی که تقویت حس و رغبت دینی هست ، کمک کرده ایم؟
- هنر مربی و والد موفق، پرورش حس دینی، کنجکاوی و حقیقت جویی در متربی است. زیادت ها و فزون خواهی ها، از درون نقص ها و احساس خلا و نیازهاست.
- بر این اساس وظیفه مربی، خارج کردن ذهن متربی از تعادل به عدم تعادل، از سیری به گرسنگی، از اقناع علمی به کنجکاوی و از اشباع کاذب به اشتهای حقیقی بر مبنای جوشش و انگیزه درونی است. چیزی که پیاژه ، تعادل جویی متزاید می خواند.
- مربی به عنوان تسهیل کننده و نه تحمیل کننده در تربیت دینی، وظیفه زمینه سازی فعال و غیرمستقیم برای دستیابی به دین جویی فطری و حقیقت یابی (هوش شهودی و جستجوی لذت بخش) را دارد.
این تامل و تعمق، عامل خلاقیت و کمال زاست.
∆ حامد سعادت پور
💌 چهارشنبه های بلند خوانی کتاب📕
پدرهای عزیز ، مادرهای دغدغه مندِ
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
برای سرمایه گذاری روی خودتان و توسعه فردی، بشتابید ... !
🌐 https://b2n.ir/r33748
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
بسم الله
برداشت شخصی ۲ ∆ | از دکترعبدالعظیمکریمی
تنظیم برای گروه #خودیاری_والدین برنا
علیه تربیت عادت گرا (یادگیری شرطی شده)
قال النبي صلى الله عليه و آله :بعثت لرفض العادات
- باید عادت کرد که به چیزی عادت نکرد ! عادت دادن مانع تربیت فعال و خلاق است.
- عادت دو دسته است،
❌۱. کورکورانه، فعل پذیر و انفعالی بدون اندیشه و اراده (شرطی شده)
✔️۲. فعال و ارادی (مثل عادت به سحرخیزی، ریاضت نفس و استقامت)
- حقیقت دین ، جز ترک عادت و عادت پرستی نیست. ترک عادت، موجب سلامتی است! (افضل العبادة ترک العادة- امیرالمومنین ع)
- تربیت فعال، پویا و خلاق (در مقابل ایستا و راکد) فراهم سازی شرایط و زمینه سازی مساعد و مناسب توسط مربی، همراه با آگاهی و انتخاب است تا متربی با میل، انتخاب و اراده خود در جهت نیل به کمال گام بردارد. (عمل تربیتی از آنِ خود متربی و توام با انتخاب و رغبت است و باید از هم نوایی و هم رنگی کورکورانه رهایی بخشد)
- تربیت با تقویت های بیرونی و شرطی سازی های حیوانی، هرچند در فرجام، رفتار مورد انتظار را ایجاد می کند، اما فاعل ناآگاه از نیت عمل خود را به انسان ماشینی تبدیل می کند.
💌 چهارشنبه های بلند خوانی کتاب📕
پدرهای عزیز ، مادرهای دغدغه مندِ
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
برای سرمایه گذاری روی خودتان و توسعه فردی، بشتابید ... !
🌐 https://b2n.ir/r33748
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
1_4647130530.pdf
1.25M
💠 #مربیگری برای عملکرد بهتر (۱۴)
هر شب چند صفحه می خوانیم
#مدرسه_یادگیرنده_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
11.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 #گزارش_ویدئویی
✅ بازدید دانش آموزان دبیرستان برنا از موزه باشگاه فرهنگی فولاد مبارکه سپاهان
🔶️ بازتاب رسانه ای حضور دانش آموزان دبیرستان کارآفرین برنا در برنامه ورزشی "فوتبال برتر" شبکه ۳ سیما و سایت "ورزش۳"
📌 در این بازدید دانش آموزان با افتخارات و دستاوردهای باشگاه فرهنگی سپاهان در رشته های مختلف ،همچنین شهدای باشگاه و مدال ها و پیراهن های باشگاه از نزدیک آشنا شدند و پس از بازدید از ورزشگاه نقش جهان به بازی گل کوچک در چمن ورزشگاه پرداختند.
▶️ لینک ویدئو سایت ورزش ۳
https://video.varzesh3.com/video/300122/
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
هدایت شده از اقتصاد کلان، دکتر بخشی
بسمالله الرحمن الرحیم
خلق پول ازهیچ موجب اکل مال مردم به باطل است.
روزانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان درحال خلق شدن است که ۷۰ درصد آن سهم تنها ۸ دهم درصد از سپردههاست!
ندیدن این رقم عجیب روزانه خلق پول از هیچ و مقصر ندانستنش در تورم میان مدت، کوتاهمدت و حتی روزانه، مقصر ندانستنش در بیکاری و فساد، حقا که نوبر است!
آنهایی که وام میگیرند قدرت خرید بقیهای که نمیتوانند وام بگیرند را تصاحب میکنند. بانک به همه، آنهم در یک لحظه وام نمیدهد.
سالهاست؛ شاید نزدیک به یک قرن، پول خلق میشود. اوایل شاید هرچند ماه یک بار آنهم بسیار اندک پولی خلق میشد، بعد ماهانه، هفتگی و روزانه و امروزه تقریبا پیوسته، پول ازهیچ درحال خلق شدن است؛ به نفع عدهای و به زیان عدهای کثیر!
چرا این موضوع را آنچنان که شایسته توجه و دیده شدن است، نمیبینیم؟
تصور این همه جابهجایی قدرت خرید در طول سالها و این گستره از اکل مال به باطل، بسیار تکاندهنده است، اما چرا تکان نمیخوریم؟
بانک، نهتنها وامها را ازهیچ خلق میکند، بلکه بهرهای که از وام گیرندگان میگيرد را نیز خودش خلق میکند. بهرهای هم که به سپردهها پرداخت میکند را نیز، خودش باید خلق کند!
آخر کجای این کار، قابل توجیه است؟
با کدام منطق؟ با کدام فقه و کدام دانش ریاضی و آمار میتوان این ظلم پیوسته را ندید؟
درطول این سالها، برخی تلاش کردند وجهی و توجیهاتی شرعی برای این اقدام دست و پا کنند؛ اما، آیا موفق شدهاند؟
برخی کارشناسان در اقتصاد ایران معتقدند خلق پول از باد هوا گسترش دهنده تولید است و باید اعتبار ازهیچ خلق شود و آنرا به تولید هدایت کرد!
برخی میگویند ارجاع دادن مسأله تورم به خلق روزانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان پول از باد هوا، آدرس غلط است!!
عجیب زمانهای شده است!
چرا ردپای این شیطان را نمیبینیم؟
نکند خودمان از همین وامهای خلق شده از هیچ که بار آن برگرده محرومان است استفاده میکنیم؟
چه زندگیهایی که از همپاشید
چه زندگیهایی که تشکیل نشد
و چه انگشترها که به دست آن دختران دم بخت نرفت
چه انسانهایی که میتوانستند به دنیا بیایند اما نیامدند!
چه پدرهایی که شرمنده شدند...
چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
دادها از این بیداد
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ
وَ ذَرُوا مَا بَقِيَ مِنَ الرِّبَا
إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ
زمانه بر سر جنگ است یاعلی، مددی
@drbakhshi_eghtesadekalaan
9.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام
با نظریه رشد ۴ مرحله ای پیاژه آشنا شوید
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام
تعلیم و تربیت ، آمادگی برای زندگی نیست
یادگیری خود زندگی است ...
جان دیوئی و مدرسه ای برای زندگی ، چه رویکردی است؟
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده