هدایت شده از برنا هشتم (پسرانه)
.
📸 #گزارش_تصویری 📸
#اردوی_علمی
«درس مطالعاتاجتماعی»
💪🏻 نوجوانی+تلاش+موفقیت
📽 فیلم آموزشی بیرو
🌹شهدای نوجوان
🤲🏻 گلستان شهدا
🎞 سینما
✅ توانمندسازی دانشآموزان برای کارآمدی و توانگری درمسیر ارزشآفرینی، با استفاده از الگوهای موفق نوجوان
#پایه_هفتم
#مدرسه_زندگی
#مدرسه_کارآفرین_برنا
#مدارس_تحولخواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزشآفرینی
@borna7 @borna8
@borna_midschool
1238336949karshenasielmi1401mehr.pdf
9.01M
رشته های #علمی_کاربردی ، حرکت در لبه علم و فناوری جدید دنیا
#کارشناسی
761345933دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401.pdf
10.05M
با رشته های فنی و حرفه ای در مقطع کاردانی ، آشنا شوید
343105297h.JameKardani1400.pdf
6.34M
رشته های #علمی_کاربردی ، حرکت در لبه علم و فناوری جدید دنیا
#کاردانی
والدین گرامی ، دانش آموزان عزیز، سلام
می دانید یک نیروی کار
چه شایستگی ها و مهارت هایی
برای مشاغل کلیدی در ۲۰۲۵ و بعد ، نیاز دارد؟
یک جستجوی دقیق در مقالات به ما کمک می کند:
🔹تفکر تحلیلی، نقاد و ایده پرداز
🔸تفکر طراحی، خلاق و نوآور
(خلاقیت، اصالت و ابداع کردن)
🔹یادگیری فعالانه و استراتژی های یادگیری
🔸حل مسئله
🔹مهارت کار تیمی
(قدرت رهبری تیم های کاری و اثرگذاری اجتماعی در محیط پیرامون و کار)
🔸میزان استفاده از تکنولوژی های روز و کاربردی کردن آن در امور شغلی
🔹انجام نظارت و کنترل های موثر در کار
🔸تاب آوری، انعطاف پذیری و مدیریت اضطراب
در #دبیرستان_کارآفرین_برنا (در تداوم روش تربیتی مدارس هدهد و روش میزان) مجموعه فعالیت های پیش بینی شده در همه کلاس ها و کارگاه ها _با راهبردهای متنوع یادگیری_ با جدیت و دقت دنبال تقویت شایستگی های فوق هستیم.
#گروه_خلاق_برنا #کانون_تربیت_محور_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
📳 @borna_midschool
و سلام مجدد
👆 پس :
نه مهارت آموزی سخت (Hard skills) ، به تنهایی اهمیت و ارزش دارد. و نه آموزش تئوری هر نوع مهارت نرم (Soft skills).
هدف از هر نوع کلاس، کارگاه و دوره در این سن، تقویت شایستگی های فوق و کشف مسیر تحصیلی-شغلی-زندگی بوده.
موضوع این نیست که،
مدرسه X رویکرد آموزشی دارد یا مهارتی❗️
مدرسه Y تربیت محور است یا ... ❗️
شاید همه این مدل های رنگارنگ ، تبلیغی بیش نباشد ...
اگر همه این انواع مدارس، به تقویت شایستگی های فردی (انسانی) و ارزش آفرینانه منجر نشوند، کارآ و موثر برای نسل آینده نخواهند بود.
در #دبیرستان_کارآفرین_برنا (در تداوم روش تربیتی مدارس هدهد و روش میزان) مجموعه فعالیت های پیش بینی شده در همه کلاس ها و کارگاه ها _با راهبردهای متنوع یادگیری_ با جدیت و دقت دنبال تقویت شایستگی های ارزش آفرینانه و کارآفرینانه هستیم.
#گروه_خلاق_برنا #کانون_تربیت_محور_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
📳 @borna_midschool
✅ چهل و هفتمین رویداد گردشگری صنعتی ویژه دانش آموزان
🔰 بازدید مجازی از شرکت کیمیا صنعت تهویه جی
از بزرگترین تولیدکنندگان انواع دریچه در کشور
📆 پنجشنبه 17 آذر ماه
⏰ ساعت ۱۰
لینک برگزاری رویداد:
https://elearning.eccim.com/ch/otagh38
بسم الله الرحمن الرحیم
والدین و همراهان گرامی ، سلام
مدارس #هدهد با شروع مطالعات و تعاملات با #موسسه_هدایت_میزان تهران از سال ۱۳۹۴ ، بارویکرد نوآورانه برای ایجاد و توسعه تحول (مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) در اصفهان آغاز به فعالیت نمود.
امروز به لطف خدا دبستان های
پسرانه هدهد (دوره اول) (دوره دوم)
دخترانه هدهد دانایی (دوره اول) هدهد اندیشه (دوره دوم) ، دبیرستان کارآفرینی برنا (متوسطه پسرانه دوره اول) و کودکستان (پیش دبستانی مستقل) ، در خدمت تعلیم و تربیت شهر قرار گرفته اند.
این مجموعه در ادامه نیز از سال جاری، با عنوان حقوقی #گروه_خلاق_برنا و با پشتیبانی #موسسه_هدایت_میزان تهران ادامه فعالیت داده است.
✅ مجموعه مدارس میزان اصفهان ، به عنوان یک رویکرد نوآورانه و تحولی، در آستانه کسب اعتبار شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری بوده و در این صورت به عنوان #اولین_مدرسه_دانش_بنیان در کشور نیز شناخته خواهد شد.
🔰دبستان های دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم #هدهد #هدهد_دانایی #هدهد_اندیشه
🔰#دبیرستان_کارآفرینی_برنا (متوسطه اول پسرانه)
🔰#کودکستان (پیش دبستانی مستقل)
#گروه_خلاق_برنا (مدارس هدهد و برنا)
#کانون_تربیت_محور_برنا
#مدارس_مجری_روش_میزان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🌐https://hedayatmizan.ir/site/content/4244
📳 @hodhod_school
📳 @hodhodi_school
📳 @borna_pish
📳 @borna_midschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آرمان_عزیز
«آن طلبهی جوان ــ طلبهی شهید جوان در تهران، آرمان عزیز ــ چه گناهی کرده بود؟ یک طلبهی جوان؛ دانشجو بوده، آمده طلبه شده؛ متدیّن، مؤمن، متعبّد، حزباللهی. [اینکه او را] شکنجه کنند، زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان. اینها کارهای کوچکی است؟ اینها چه کسانیاند؟ باید فکر کرد. اینها چه کسانیاند؟ اینها بچّههای ما که نیستند، اینها جوانهای ما که نیستند؛ اینها چه کسانیاند؟ از کجا دستور میگیرند؟ چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟» ۱۴۰۱/۰۸/۱۱