eitaa logo
دبیرستان کارآفرین برنا
786 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
997 ویدیو
281 فایل
متوسطه اول پسرانه تحول‌گرا پیشرو #مدارس_روش_میزان_اصفهان #توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی 🌐 borna-creative-group.ir خیابان دشتستان شمالی، ابتدای کوچه ۴۲ 📞 03132298998 ✅ شناسه مدیر دبیرستان: @mehran_karrari ✅ شناسه مدیر راهبردی مجتمع: @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
دبیرستان کارآفرین برنا
1⃣ معرفی مشاغل شغل #تولید_محتوا شغل مدیر ارشد محتوا (CCO) یا Chief Content Officer ⬅️ محتوا چیه؟ #
2⃣ معرفی مشاغل شغل 💲شغل شماره ۱ دنیا 🔺‼️ در طول دهه‌های گذشته حجم داده‌های تولیدشده توسط کاربران و کمپانی‌های مختلف بسیار قابل‌توجه بوده که از آن به عنوان Big Data (کلان داده) یاد می‌شود. اما این داده‌ها زمانی ارزشمند خواهند بود که بتوان آن‌ها را تحلیل کرده و از دل آن‌ها آمار و ارقامی به دست آوریم که با استفاده از آن‌ها بشود به شناخت بیشتر و بهتر بازار، رفتارهای کاربران، علائق ایشان و چیزهایی اینچنین دست یابیم. - مرتب‌سازی داده‌ها : ابتدا نیاز داریم تا تمامی داده‌ها را تجمیع کنیم. - تحلیل داده‌ها : متخصصین امر تمام سعی خود را به کار می‌بندند تا داده‌های مبتنی بر جدول را به صورت بصری (گراف) درآورند. - مدل‌سازی : پس از آنکه داده‌های اولیه مرتب شدند و سپس به صورت کاملاً بصری در اختیار کارشناسان قرار گرفتند، حال نوبت به پیش‌بینی آینده از روی آمار و ارقام به دست آمده و مدل‌سازی می‌رسد که کاری بس پیچیده و حساس است. - نمونه‌سازی : پس از برخورداری از یک مدل خوب از داده‌های به دست آمده، تازه به اصل موضوع می‌رسیم که همان عملی ساخت نتایج است. 🆔 @hodhod_midschool 〽️ «علم داده» ، یک زمینه میان رشته‌ای است که از روش‌ها، فرآیندها، الگوریتم‌ها و سیستم‌های علمی برای استخراج دانش و بینش از داده‌ها در اشکال گوناگون (ساختار یافته و ساختار نیافته) استفاده می‌کند. چیزی مشابه داده‌کاوی! علم داده مفهومی برای یکپارچه‌سازی آمار، تحلیل داده، یادگیری ماشین و دیگر مفاهیم مرتبط تحت یک عنوان واحد است. این کار به منظور درک و تحلیل پدیده‌ها با استفاده از داده‌ها انجام می‌شود. در این دانش از روش‌ها و نظریه‌های علوم گوناگون از جمله ریاضیات، آمار، علم اطلاعات و علوم کامپیوتر استفاده می‌شود. «جیم گری» (Jim Gray) برنده جایزه تورینگ، علم داده را به عنوان پارادایم چهارم علم (پژوهش‌های تجربی، بنیادی، محاسباتی و اکنون داده‌محور ) تصور کرده و چنین ارزیابی می‌کند که: «کلیه موارد مربوط به علم تحت تاثیر فناوری اطلاعات در حال تغییر است». ❓❓ اگر جعبه ابزار مهارت هاتون رو کامل کنید 💪 می تونین زود شروع کنین 🔅 (دبیرستان دوره اول پسرانه) 📳 لطفا کانال را دنبال کنید : 🆔 www.eitaa.com/hodhod_midschool 🌐 www.hodhod.school
Vaccination_covid.mp3
9.69M
🎙تدابیر بعد از کرونا ✨در بیان 🎁با ارسال به دوستان خود، آرامش، را به آن‌ها هدیه کنید😊 🍃مجموعه بهشت🍃 ☑️↬❥@shahmoraditebyan
کارگاه مجازی *آموزش ساخت پادکست و فن بیان* 🚀ویژه رویداد کارآفرین نوجوان فردا 👨🏻‍🏫مدرس: عرفان آقاعابدی         مدرس صدا،بیان وگفتار 📆 *شنبه ۳۰ مردادماه |🕔 ساعت ۱۷* لینک ورود به جلسه: https://elearning.eccim.com/ch/otagh233
دبیرستان کارآفرین برنا
کارگاه مجازی *آموزش ساخت پادکست و فن بیان* 🚀ویژه رویداد کارآفرین نوجوان فردا 👨🏻‍🏫مدرس: عرفان آقاع
سلام این کارگاه ، بخشی از رویداد کارآفرین نوجوان است. با هماهنگی صورت گرفته حضور هدهدی های هفتمی که در رویداد ثبت نام نکردند هم امکان دارد. البته در مسابقه ساخت جابکست نمی توانند شرکت کنند.
دبیرستان کارآفرین برنا
ابزار 2️⃣ تست شخصیت‌شناسی مایرز_بریگز یا MBTI یکی از پرکاربردترین تست‌های شخصیت‌شناسی می‌باشد. این
از مدل یونگ (و بعدها مایرز-بریگز) علاوه بر توصیف تیپ‌های شخصیتی مختلف، می‌توان در بحث سبک‌های یادگیری نیز استفاده نمود. درست است که هر کدام از ابعاد فوق، نمایندهٔ یک جنبهٔ منحصربه‌فرد از سبک یادگیری شما هستند، اما با این وجود باید به یاد داشته باشید که سبک یادگیری شما متشکل از ترکیبی از این ابعاد است. مثلاً امکان دارد سبک یادگیری شما تلفیقی از مؤلفه‌های مربوط به برون‌گرایی، حسی بودن، احساسی بودن، و ادراکی بودن را در خود داشته باشد.
🟪سبک یادگیری برون‌گرا (Extraverted) یادگیرنده‌های برون‌گرا از تعامل با دیگران انرژی می‌گیرند و تبادل ایده با بقیه را دوست دارند. آن‌ها دوست دارند در حین مراوده با دیگران و کار کردن در گروه‌ها یاد بگیرند. تعدادی از فعالیت‌هایی که در حین یادگیری برای یادگیرنده‌های برون‌گرا سودمند است شامل موارد زیر هستند: تدریسِ چگونگی حل مسئله به دیگران کار مشارکتی/ گروهی یادگیری مسئله-محور بنابراین اگر تدریس کردن را دوست دارید، از کارهای گروهی لذت می‌برید، و دلتان می‌خواهید از طریق تجربه و درگیر شدن با فعالیت مطلب را یاد بگیرید به احتمال زیاد شما یک یادگیرندهٔ برون‌گرا هستید. از نظر آماری تقریباً ۶۰ درصد یادگیرنده‌ها برون‌گرا هستند. ویژگی‌ یادگیرنده‌های برون‌گرا: از طریق تجربهٔ مستقیم بهتر یاد می‌گیرند از کار کردن با دیگران در گروه لذت می‌برند اغلب ایده‌هایی را از منابعِ بیرونی جمع‌آوری می‌کنند مشتاق رهبری کردن، مشارکت کردن، و به اشتراک گذاشتن عقاید خود هستند بدون این‌که منتظر راهنمایی باشد، پیش‌قدم می‌شود و کار را شروع می‌کند
🟪سبک یادگیری درون‌گرا (Introverted) یک یادگیرندهٔ درون‌گرا نیز ممکن است آدمی اجتماعی باشد، اما نکتهٔ مهم این‌جاست که او ترجیح می‌دهد اول خودش رو مسائل فکر و آن‌ها را به تنهایی حل کند. یادگیرنده‌های درون‌گرا از منابعِ درونی خود انرژی می‌گیرند و ایده خلق می‌کنند. منابعی مثل: ایده‌پردازی، تأمل فردی، و جستجوگری در نظریات. این افراد ترجیح می‌دهند قبل از این‌که مهارت جدیدی را امتحان کنند، خوب درباره‌اش فکر کنند. اگر شما فردی هستید که از مطالعه کردن در تنهایی، کار انفرادی، و سیر و سیاحت در ذهنتان لذت می‌برید به احتمال زیاد یک یادگیرندهٔ درون‌گرا هستید. تقریباً ۴۰ درصد یادگیرنده‌ها درون‌گرا هستند. ویژگی یادگیرنده‌های درون‌گرا: ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند از کارهای انفرادی و بی‌سروصدا لذت می‌برند معمولاً با توسل به منابع درونی خود به خلقِ ایده می‌پردازند ترجیح می‌دهند گوش دهند، نگاه کنند و تأمل کنند دوست دارد قبل از شروع به کار یا امتحان کردنِ مهارتی جدید، دیگران را در حین انجام آن فعالیت مشاهده کند
🟪سبک یادگیری حسی (Sensing) یادگیرنده‌های حسی بیشتر روی جنبه‌های فیزیکی و مادی محیط اطراف خود متمرکز هستند. طبق توصیف یونگ از افراد حسی، آن‌ها به دنیای بیرون علاقه‌مندند. آن‌ها افرادی واقع‌بین و معقول هستند و ترجیح می‌دهند به داده‌هایی تکیه کنند که از طریق تجربه به دست آمده‌اند. یادگیرنده‌های حسی نظم و روتین را دوست دارند، و علاوه بر این خود را به سرعت با محیط و شرایط در حال تغییر وفق می‌دهند (چون در لحظه حال زندگی می‌کنند و به اقتضای اکنون توجه دارند). تقریباً ۶۵ درصد یادگیرنده‌ها حسی هستند. ویژگی‌های یادگیرنده‌های حسی: روی لحظه حال و آن‌چه جلوی چشمشان است متمرکزند معقول و منطقی هستند در حل مسائل از تجربه‌های قبلی و عقل سلیم (قضاوت عقلانی) بهره می‌برند با حضور ذهن، محیط پیرامون را مشاهده می‌کنند
🟪سبک یادگیری شهودی (Intuitive) یادگیرنده‌های شهودی بیشتر بر دنیایی از احتمالاتِ بالقوه متمرکزند. برخلاف یادگیرنده‌های حسی که به این‌جا و اکنون علاقه دارند، یادگیرنده‌های شهودی از سیروسیاحت در میان ایده‌ها، احتمالات و خروجی‌های بالقوه لذت می‌برند. این افراد اندیشیدن به مسائل و موضوعات انتزاعی، و رؤیاپردازی را دوست دارند و دلشان می‌خواهد آینده را در ذهن خود تجسم کنند. به طور تقریبی ۳۵ درصد از یادگیرنده‌ها شهودی هستند. ویژگی‌های یادگیرنده‌های شهودی: ترجیح می‌دهد در فواصل کوتاه کار کند، تا این‌که یک وظیفه را به صورت یک‌جا به پایان برساند از چالش‌ها، تجربیات، و موقعیت‌های تازه لذت می‌برد بیشتر گرایش به دیدن تصاویرِ بزرگ‌تر دارد و ممکن است از جزئیات غافل شود نظریات و ایده‌های انتزاعی را دوست دارد
🟪سبک یادگیری فکری (Thinking) افرادی که سبک یادگیری فکری دارند، بیشتر روی دسته‌بندی و کارکرد داده‌ها و موضوعات آموزشی تمرکز می‌کنند. این افراد زمانی‌که با مسئله‌ای مواجه می‌شوند از تفکر عقلانی و منطقی خود بهره می‌برند. این یادگیرنده‌ها تصمیمات خود را بر مبنای ایده‌های شخصی از مفاهیمی چون درست، غلط، منصفانه، و عادلانه قرار می‌دهند. بر اساس آمارها، تقریباً ۵۵ درصد از یادگیرنده‌های مرد و ۳۵ درصد از یادگیرنده‌های زن، سبک یادگیری فکری دارند. ویژگی‌های یادگیرنده‌های فکری: علاقه‌مند به منطق و الگوها دوست ندارند تصمیمات خود را بر مبنای احساسات قرار دهند تصمیمات را بر مبنای دلیل و منطق قرار می‌دهند
🟪سبک یادگیری احساسی (Feeling) افرادی که سبک احساسی دارند داده‌ها را بر اساس حس و هیجانِ اولیه‌ای که آن داده در آن‌ها برمی‌انگیزد مدیریت می‌کنند. یادگیرنده‌های احساسی به روابط و احساسات شخصی، و همچنین به یکپارچگی و تفاهم جمعی علاقه‌مندند. اگر تصمیمات خود را بر پایه احساسات قرار می‌دهید و از تعارض بیزارید، احتمال دارد که یک یادگیرندهٔ احساسی باشید. ۴۵ درصد از مردان و ۶۵ درصد از زنان، سبک یادگیری‌شان احساسی است. ویژگی‌های یادگیرنده‌های احساسی: به مردم و احساسات آن‌ها علاقه دارند از احساسات و هیجانات خودشان و دیگران آگاه هستند تصمیمات خود را بر پایه احساساتِ آنی بنا می‌کنند به گروهی که در آن هستند روح و انگیزه تزریق می‌کنند