eitaa logo
کانون دانش‌ آموختگان برنا
31 دنبال‌کننده
65 عکس
35 ویدیو
5 فایل
دانش‌آموختگان برنایی #دبیرستان_کارآفرین_برنا #دبیرستان_ارزش‌آفرین_برنا #مدارس_مجری_روش_میزان_اصفهان 🌐 borna-creative-group.ir @hamed_saadatpour🆔
مشاهده در ایتا
دانلود
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام بندگان خوب خدا ❤️ به یاد شش ماهه اباعبدالله (ع) پویش جمع آوری مبالغ جهت اطعام: به نیت شهدای کربلا🥀 برای کودکان و مظلومین غزه شماره کارت و شبا به نام مهدی صالح (صالح غزه ای) ش کارت ملت 6104338676264019 ش شبا ملت IR300120010000005446873086 @SalehGaza
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش دوم هویت مجموعه ای پویا، خودساخته و درونی است که از سوی عوامل بیرونی اجتماعی برانگیخته و در طول عمر، همواره بازسازی می شود. عوامل فراوانی هویت نوجوان را متناسب با توانایی های ذهنی و قدرت تفکر خودش، و تیپ شخصیتش تحت تاثیر قرار می دهند: ۱. گروه همسالان ۲. رسانه و موبایل ۳. عملکرد مدرسه ۴. خانواده و والدین (ترتیب تولد فرزندان، فاصله سنی فرزندان با یکدیگر و والدین، مسائل اقتصادی و ...) ۵. عوامل فرهنگی، اجتماعی و کلیشه های جنسیتی موجود ۶. و ... که از میان این عوامل معمولا سه عامل اول در بازسازی هویت بسیار اهمیت دارد. همچنین گفته می شود چهار نوع مواجهه, پذیرش و درونی سازی وجود دارد: ✅ ۱. هویت کسب‌شده: یعنی فرد توانسته با موفقیت بحران هویت را پشت سر بگذارد و در اواخر نوجوانی به اهداف و الزامات معینی خود را متعهد کند. این افراد معمولاً از سلامت روانی بهتری برخوردارند و انعطاف‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و فعالیت مناسب‌تری دارند. ❌ ۲. هویت پیش‌رس: افراد دارای هویت پیش‌رس، بدون تجربه‌ی مناسب بحران و سردرگمی، از ابتدای نوجوانی تحت القائات شدید خانواده یا محیط، آداب و مرسوماتی را درونی‌سازی می‌کنند. در واقع، آن‌ها نسبت به مواردی خود را متعهد می‌کنند که پیش‌تر به ایشان تحمیل شده است. انضباط، پذیرفتن اقتدار دیگران و انعطاف‌ناپذیری از ویژگی‌های این افراد است. ❌ ۳. هویت خویشتن‌یاب: این افراد کسانی هستند که نتوانسته‌اند به خود، هویت مشخصی ببخشند و در سال‌های متمادی بعد از بلوغ، هم‌چنان در تشویش، اضطراب و سردرگمی سیر می‌کنند. این افراد معمولاً پرحرف و رقابت‌طلب هستند. هم‌چنین این افراد بیش از دیگران احتمال دارد به سمت مطالعه‌ی پراکنده و کنجکاوی در اعتقادات مختلف کشیده شوند. ❌ ۴. ابهام هویت: این گروه هیچ بحرانی را تجربه و یا سپری نکرده و در عین حال به اهداف خاصی هم احساس تعهد نمی‌کنند و روی هم رفته افرادی بی‌خیال، سطحی و ناخرسند و تنها هستند. در مورد افراد با ابهام در هویت، مشکلی که وجود دارد این است که به دلیل انزوا و بی‌خیالی، جامعه معمولاً آن‌ها را جزو افراد برخوردار از سلامت روان تلقی می‌کنند اما این افراد بیش از دیگران در معرض افسردگی و تحمل شکست‌های متعدد هستند. 👆«طبعا حالت دوم تا چهارم ، بحران هویت را ایجاد یا تشدید می کند.» از نشانه های این بحران در دوره نوجوانی: 😩ناامیدی و اندوه 🤯اضطراب 😶‍🌫افسردگی انزوا 🥱خستگی 🤢احساس بی ارزش بودن 🤕آسیب پذیری 🤮کاهش اشتها و کاهش وزن 🥺احساس پوچی و تهی بودن 🙄اختلال در تمرکز 😶عدم برخورداری از انگیزه خواهد بود. ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 مراسم عزاداری 🏴 حضرت اباعبدالله‌الحسین "علیه‌السلام" 🏴 این حسین کیست 🏴 که عالم همه دیوانه اوست.. سخنران: حجت‌الاسلام موسوی مداحان: آقایان عظیمی‌فرد، فاتحی و رفیعیان 📆 زمان: سه‌شنبه ۲مردادماه "به مدت سه شب" از نماز مغرب و عشا 🏛 مکان: خیابان دشتستان شمالی، فرعی شماره ۴۲، دبیرستان کارآفرین برنا هئیت دانش‌آموزی 🌹قاسم‌ابن‌الحسن‌🌹 "علیه‌السلام" 🔹@borna7 🔹@borna8 🔹@borna9 🔵 @borna_midschool 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش سوم 😎 یا Self-awareness به عنوان اولین گام در توسعه فردی، خود پنداره ی یکپارچه یا توان ایجاد شناخت کافی از خود و نقاط ضعف و قوت مان «در لحظه کنونی» هست. به عبارت دیگر خودآگاهی یعنی تمرکز بر خود و خود را در مرکز توجه خود قرار دادن. این برداشت از خود و حس رضایت یا عدم رضایت از خود، در معنابخشی به زندگی، انگیزه بخشی و عمل مثبت بسیار موثر خواهد بود. 😵‍💫 نوجوانی؛ ابهام ها و بحران های هویتی اش به طور طبیعی، ایجاد اضطراب، عصبانیت و پرخاشگری خواهد داشت. 👈 خودآگاهی و خود پنداره مثبت به عنوان ریشه ای ترین مهارت، کمک به ایجاد هویت می کند؛ به کشف استعدادتان کمک می کند؛ مسئولیت پذیری در قبال خود، دیگران و خدا را افزایش می دهد؛ انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی مثبت ایجاد می کند؛ به تصمیم گیری کمک می کند؛ حالات خلقی مناسب به دنبال دارد؛ استرس را مدیریت می کند؛ مهارت های اجتماعی و ارتباطی را توسعه می دهد و باعث دوری از ناهنجاری ها می شود. 🌀 خودآگاهی در دوره نوجوانی، راهکاری برای پاسخ به پرسش من کیستم و هویت یابی است. ♾ خودشناسی به عنوان سودمندترین نوع شناخت و معرفت در دین «فراتر از این لحظه» تلقی می شود. ◀️ خودآگاهی، گاهی از جنس خودشناسی است. مثل اینکه من: خودم را برونگرا می‌دانم. همیشه مشتاق تجربه‌های تازه هستم. استعداد ایده پردازی در من قوی است و ... . ◀️ و گاهی فراتر از معنای رایج خودشناسی است. مثل اینکه من: امروز در این جلسه، آن آدم برونگرای همیشگی نبودم. الان خشم عجیبی در من شکل گرفته. مراقب باشم آن را بروز ندهم. اگر من حس خوبی به پیشنهاد او ندارم، احتمالاً به خاطر این است که فکر می‌کنم با پیاده‌سازی ایده‌اش،‌ شغلم را از دست می‌دهم و ... . 〰➿ برای خودآگاهی ، گفتگوی درونی با خود؛ خود افشایی؛ توجه به روتین ها| عادات و ملکه های شخصی را جدی بگیرید. گاهی به گوش دادن فعال و موثر از دیگران درباره خود بپردازید. گاهی از تکنیک نوشتن برای هیچ کس (برای خود) بهره ببرید و در مجموع به دنبال شناخت خود و سلسله مراتب ارزش های تان باشید. ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
🤾🏻‍♂️ اولین دوره دانش آموختگان پایه نهم , در پایه دهم، در کدام مدارس درس می خوانند و چه مسیری را انتخاب کرده اند؟ 🔹یک نفر حوزه علمیه 🔹دو نفر هنرستان 🔹شش نفر دبیرستان قدسیان 🔹یک نفر علوم انسانی، دبیرستان فرهنگ 🔹یک نفر خودخوان و فرامدرسه 🔹دو نفر دبیرستان رواق 🔹دو نفر دبیرستان سادات 🔹یک نفر در مسیر حفظ کل قرآن توام با مدرسه برای همه ی عزیزان آرزوی توفیق و تاثیر در مسیر رسالت خود داریم. 🔹 @borna_midschool_graduates 🔵 @borna_midschool 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش چهارم ❓♾ زندگی ما، پوچ و ماشینی است یا معنایی در پی آن است ؟ 👆 انسان معنای زندگی خود را شکل می دهد و معناجویی یکی از مهم ترین انگیزه های انسان و عامل تمایز اوست. 😎 معتقدیم کسی که چرایی زندگی را یافت ، چگونگی زندگی را نیز هم خواهد یافت و هم خواهد ساخت! 📲💻 تکنولوژی* هیچ وقت جای هدف زندگی و چگونه زندگی کردن را نمی گیرد. * (شیوه انجام کار، فناوری، مهارت ها و ...) 😶‍🌫 در خلا هستی و معنایی است که خستگی ها، بی حالی ها، افسردگی ها، ناامیدی ها و بی قراری ها ظاهر می شوند. 😮‍💨 ریشه اختلال های پریشان کننده ، ناتوانی در معنا یابی و مسئولیت زندگی است. 1⃣2⃣3⃣💤 از دیدگاه فرانکل، معنای زندگی (لوگوس) با ادراک سه دسته از ارزش ها فهم می شود: ◀️ 〰➿ فرامعنا و غایی (نگرشی) معنایی که با ایمان به خدا بوجود می آید. ◀️ 〰➿ دریافت فرد از زندگی (تجربی) معنای دست یافتنی با توانایی منحصر به فرد انسان برای مرور و بررسی زندگی / زنده بودن به خاطر چیزی یا کسی. ◀️ 〰➿ تدارک خلاق معنا (خلاق) معنای ملموس یا عینی «حال حاضری» یا «همین لحظه» ، فریادی منحصر به فرد، اختصاصی و تکرار نشدنی. ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
هدایت شده از محفل فرهنگی موعود
💠مردم حاکم💠 🔸️شش شب معرفت عاشورایی با موضوع: ▪️بازخوانی نقش مردم در حکمرانی دینی▪️ 📢 با سخنرانی: حجت‌الاسلام طاهری حجت‌الاسلام قاسمیان 🎙 مدیحه‌سرایی سیدمحمد کاظمینی 🗓 از یکشنبه ۷ تا ۱۲ مردادماه | بمدت شش شب- محرم ۱۴۴۶ ⏰ از نماز مغرب و عشا 🕌 خیابان بزرگمهر - مسجد نورباران 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 "محفل فرهنگی موعود" بسیجیان مسجد نورباران 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 🆔 @noorbaran 🆔 @mouood
با سلام مطابق بخشنامه صادره، فعالیت معاونت اداری واجرایی دبیرستان فردا یکشنبه تعطیل می باشد. 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]