هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
به نام آفریدگار خلاقیت
1⃣ گام اول فرآیند ارزشیابی ورودی هفتم #دبیرستان_کارآفرین_برنا، سنجش آموزشی تربیتی تعاملی دانش آموزان از طریق؛ #گیمیفیکیشناتاقفرار(اسکیپروم)
که به صورت تیمی و فردی، با دقت علمی زیاد، در فضای پویای بازیکارانه ی آموزشی و بدون استرس انجام می گیرد.
علاوه بر رهیاران مدرسه، دانش آموزان پایه های بالاتر رهجویان تازه وارد را همراهی می کنند.
2⃣در گام دوم مصاحبه تشخیصی با دانش آموز و خانواده خواهیم داشت و در مورد نیازها، علایق، استعدادها، نقاط قوت و ضعف و ...گفتگو خواهیم کرد.
🔻روز مصاحبه پرینت فایل پی دی اف نتیجه تست شخصیت mbti که به طور رایگان و در منزل از طریق سایت کاربوم انجام پذیرفته، همراه خانواده خواهد بود.
🔴 شاید ساده ترین کار برای مدرسه این باشد که از چندصد نفر متقاضی، آزمونی به سبک کنکور گرفته شود، و نهایتا با منتخبین مصاحبه گردد.
اما در رویکرد #روش_میزان این کار خلاف قواعد تربیتی و تحولی است.
🔑🥇 مدرسه ای که فرق میکنه ،
مدل ورودی و جذبشم متفاوته❗️
🔍 #دبیرستان_کارآفرین_برنا در سومین سال فعالیت خود نیز جهت مصاحبه ورودی _به منظور تحلیل و بررسی وضعیت علمی، مهارتی و فرهنگی دانشآموزان_ از #گیمیفیکیشناتاقفرار اختصاصی خود به صورت کارتیمی استفاده می کند.
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
9.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام #موشنگرافی
معرفی رویکرد آموزشیتربیتی #گروه_خلاق_برنا
مجموعه مدارس هدهد|برنا
[از کودکستان تا دبیرستان]
👈 مجری #روش_میزان اصفهان
👇لطفا به کانال دبیرستان متوسطه اول دخترانه در پیام رسان ایتا بپیوندید :
📳 @bornai_midschool
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا 🏡
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
📌 آغاز ثبتنام داوطلبان ورود به دانشگاه امام صادق علیهالسلام
▫️ به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیهالسلام، داوطلبان ورود به این دانشگاه میتوانند از طریق پیوند زیر ثبتنام نمایند.
🌐 https://gzn1.isu.ac.ir
➖️➖️➖️➖️➖️
💠 دانشگاه امام صادق علیهالسلام؛ دانشگاه اسلامی مرجع
✅شماره تماس دانشگاه: 9-88094001-021
✅سایت رسمی: www.isu.ac.ir
✅شناسه کانالهای دانشگاه امام صادق در پیامرسانها و شبکههای اجتماعی: @isu_ac_ir
🆔️ @isu_ac_ir
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
💌 چهارشنبه های بلند خوانی کتاب📕
و پاتوق گفتگوهای تربیتی والدین
#خودیاری_والدین
🗒 ۳ خرداد ،
ساعت ۱۵ تا ۱۵:۳۰ گردهمایی و فیلمگپ
ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ کارگاه و گفتگو
✔️تسهیلگر داوطلب این جلسه: خانم دکتر رضیان (مادر آقا محمدصدرا یزدیان)
@Razian_r
➕مسئول هماهنگی این جلسه : خانم زرگر زاده (مادر آقا امیرعلی اقاباباگلی)
@ezargarzadeh
🏡 مدرسه هدهد دوره ۲
📚گفتگو پیرامون: تربیت چه چیز نیست (آثار دکتر عبدالعظیم کریمی)
پدرهای عزیز ، مادرهای دغدغه مندِ
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
برای سرمایه گذاری روی خودتان و توسعه فردی، بشتابید ... !
🌐 https://b2n.ir/r33748
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از اصفهان فرهنگ
🔺برنامه تلویزیونی عشق شور انگیز ما
💠برنامه دیدنی برای ۵۲ رسم باهم بودن
🎙️با اجرای علیرضا خمسه
🗓️یکشنبه تا چهارشنبه
⏰ساعت ۱۷
📺شبکه چهارسیما
➖➖➖➖➖
با اصفهان فرهنگ همراه باشید🔻🔻
🌐 eitaa.com/isffarhang
📌 zil.ink/isfahanfarhang
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از محفل فرهنگی موعود
مراسم عزاداری شهادت مولایمان امام صادق (ع) 🖤
📢 به کلام حجتالاسلام داستانپور
🎙 با نوای سیدمحمد کاظمینی
🗓 دوشنبه، ۲۵ اردیبهشتماه
⏰ از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰
🕌 خیابان بزرگمهر - مسجد نورباران
"محفل فرهنگی موعود"
بسیجیان مسجد نورباران
🆔 @noorbaran
🆔 @mouood
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
💡کارسوق فرصتی برای یادگیری اثربخش، خلاق و جذاب
📚کارسوق دوم:
یادگیری مسئله محور
🎥 باحضور استاد ارجمند آقای دکتر محمد آزین
❇️ دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
❇️مدیر بنیاد تعلیم و تربیت برهان
🔶 ویژه معلمان، دبیران و طراحان آموزشی
🗓 زمان: چهارشنبه ۲۷ ام اردیبهشت، ساعت ۹ الی ۱۲
🏘 مکان: سالن اجتماعات مجتمع مدارس دانشگاه اصفهان
📝 ثبت نام از طریق لینک زیر:
🌐https://uischools.ir/no-tall
🆔 @noaiand
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
1_4603958229.mp3
1.44M
🎙 کلیپ صوتی | اصلاح مدرسه؛ علاج مشکلات اساسی
رهبر حکیم انقلاب: «عبور از گردنههای دشوار پیشرفت ــ که ما دنبال پیشرفت همهجانبهی کشور هستیم و در این مسیر گردنههای دشواری وجود دارد ــ بدون کمک آموزشوپرورش ممکن نیست. امروز از زبان صاحبنظران و صاحبان تخصّص در زمینههای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتّی سیاسی، انسان میشنود که وقتی راجع به مشکلات اساسی و گرههای سخت کشور بحث میشود، علاج کار را در مدرسه جستجو میکنند... این را متخصّصین میگویند، این را صاحبنظران میگویند ... چارهی کار در اصلاح مدرسه است، در برنامهریزی درست برای مدرسه و برای جوان و نوجوان است.» ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
دبیرستان ارزش آفرین برنا
🔺برنامه تلویزیونی عشق شور انگیز ما 💠برنامه دیدنی برای ۵۲ رسم باهم بودن 🎙️با اجرای علیرضا خمسه 🗓️ی
اگر زندگی زوجی خود و دیگران را بهخوبی مشاهده کنیم، متوجه فعالیتهای مشترکی میشویم که همۀ زوجهای دنیا در سنتیترین تا متمدنترین جوامع مشغول انجام آن هستند. اگر این فعالیتها را که همهروزه انجام میشوند، دقیقتر مشاهده کنیم، میتوانیم به واقعیتی دیگر پی ببریم و آن اینکه این فعالیتها تداوم دارند و هر روز و هر زمان تکرار میشوند و باز اگر بررسی خود را دقیقتر و دقیقتر کنیم، متوجه میشویم این فعالیتها نمیتوانند انجام نشوند. اگر از خود بپرسیم چرا در زندگی زوجی فعالیتهای مشترکی وجود دارد که تداوم دارند و باید انجام شوند، ذهن مان در پاسخ میگوید: «خب، زندگی زوجی است و ”رسم“ زندگی زوجی این است.» این رسم از کجا آمده است؟ رسوم قوانین نانوشتهای هستند که از نسلی به نسل دیگر منتقل میشوند و کارکرد دارند. بهراستی، کارکرد رسمهای موجود در زندگی زوجی چیست؟ والدین بهمنظور بهینهسازی زندگی زوجی فرزندان شان، گاهی بهطور مستقیم، این رسوم را آموزش میدهند؛ ولی غافل از اینکه بچهها این رسوم را قبلاً در زندگی زوجی والدین خود و دیگر زوجهای دوروبَر، مشاهده و کپیبرداری کردهاند. کتاب حاضر به معرفی ۵۲ رسمی میپردازد که بنابر قاعده، لازم است در زندگی زوجی در جریان باشد تا بتواند زندگی زوجی را از زندگی فردی متمایز کند.
https://b2n.ir/p16081
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام #موشنگرافی
معرفی رویکرد مجتمع آموزشیتربیتی #گروه_خلاق_برنا
از کودکستان تا دبیرستان
مجموعه مدارس هدهد|برنا
👈 مجری #روش_میزان اصفهان
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
متحد جان های مردان خداست ...
مجتمع آموزشیتربیتی #گروه_خلاق_برنا
(مجری روش میزان در اصفهان)
به عنوان یکی از ۷۰ میزبانِ
همایش کشوری به توان ما
(گردهمایی مراکز و تشکل های تحول دوست)
⏱ زمان: ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
📍مکان: اصفهان _ دانشگاه علوم پزشکی
💌 مقدم مهمانان محترم و مدعوین ویژه همایش از سراسر کشور را گرامی می دارد.
🆔@conference1402
🌐 betavanemaisf.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
Ⓜ️ @borna_group
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
💠سیزدهمین جلسه چلچراغ
🔹اضطراب امتحانات
🔸باحضور خانم شیما شیخ بهایی
▶️ جلسه برخط(آنلاین)
از ساعت ۱۰:۳۰ صبح
روز پنجشنبه(۲۱ اردیبهشت)
🔸لینک ورود مستقیم:
https://class.uism.ir/rfo4wd24laok
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲