هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
11.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 تکیه گرد ۳
🔹معرفی جاذبه ها و گردشگری تکایای تخت فولاد در تکیه گرد
🔹این هفته هم منتظرتونیم
📍تکیه مادر شاهزاده
📆پنجشنبه ۳ آبان ماه
⏰ساعت ۱۵
📍تخت فولاد، خیابان آیت الله خوانساری
🔹️همراه شبکه اطلاع رسانی مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد باشید.
ایتا | روبیکا | تلگرام | اینستاگرام | وب سایت
هدایت شده از برنا نهم (دخترانه)
27.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا پایه نهم در دوران تحصیل مهمه؟
🔸 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هدایت شده از برنا نهم (دخترانه)
14.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معرفی رشته های شاخه نظری
#هدایتتحصیلی #مسیرشغلی
فرآیند رشد تا کار (فرتاک)🌱
🔸 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
برنایی های عزیز ، سلام
تا حالا فکر کردید شغل آینده تون چی میتونه باشه؟! حتما بله ... بارها ... از کودکی
ولی بارها تغییر کرده. درسته؟
با شغل های برتر دنیا هم آشنا هستید؟
(می توانید 100best jobs- یا Best jobs of the future2050) را با کمک والدین ، در اینترنت جستجو کنید.
برای انتخاب شغل و کسب شایستگی های این مشاغل، باید چه دانش و مهارتی کسب کنیم؟ و در کجا؟
آیا باید در دبیرستان نظری، رشته ریاضی، تجربی بخوانیم؟ یا علوم انسانی؟
یا در هنرستان ، فنی یا کار و دانش بخوانیم ؟
چطور باید مسیر شغلی و تحصیلی مون را انتخاب کنیم؟
از طریق مشورت با والدین؟ دوستان؟
یا هر چی دیگران، جامعه و رسانه گفتند خوبه؟
یا جستجو، اینترنت، مشورت با کسانی که شغل های مختلف دارند؟
یا تجربه و کارآموزی؟
یا بررسی مشاغل مورد نیاز ۳۰ سال آینده
یا آموزش ، دوره و رویداد؟؟
یا ترکیبی از همه اینها ...
🔸 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هدایت شده از برنا نهم (دخترانه)
﷽ سلام به والدین دور اندیش🔭 و برنایی های عزیز پایه نهم
در این چند سال ، تمرین کردیم
که انتخاب های آگاهانه و درست داشته باشیم ...
در برنامه ریزی، در انتخاب کلاس و معلم سعی و خطا کردید و از راهنمایی معلم و والدین برای جهت یابی و کشف مسیر استفاده کردید، تا مشقی برای انتخاب های مهمتر در زندگی باشد.
📢 حالا کم کم موقع انتخاب رشته هست.
اگر قصد دارید پایه دهم
#رشته_تجربی را انتخاب کنید،
باید با رشته های دانشگاهی مرتبط آشنا بشید و ببینید به کدام علاقه دارید و ...؟
#رشتههایزیرگروهیک_علومتجربی
پزشكی
دندانپزشكی
دكترای پيوسته بيوتكنولوژی
فيزيوتراپی
علوم و صنايع غذایی
كاردرمانی
روانشناسی
كارشناسی تكنولوژی پرتودرمانی ( راديوتراپی )
كارشناسی تكنولوژی پرتوشناسی ( راديولوژی )
علوم تغذيه
هوشبری
اتاق عمل
اعضای مصنوعی
بهداشت و بازرسی گوشت
كاردانی بهداشت حرفه ای
بهداشت مواد غذائی
بينایی سنجی
كاردانی بهداشت محيط
پرستاری
كارداني ساخت پروتزهای دندانی
كاردانی تكنولوژی ( راديوتراپی )
دبيری زيست شناسی
كاردانی فوريت های پزشكی
كاردانی مامایی
مامایی
كارشناسی بهداشت محيط
زيست شناسی
زيست شناسی سلولی مولكولی
شنوايي شناسی
كارشناسی ساخت پروتزهای دندانی
#رشتههایزیرگروهدو_علومتجربی
داروسازی
بهداشت عمومی
آموزش شيمی
بيولوژی و كنترل ناقلين بيماری ها
شيمی كاربردی
شيمی محـض
فنـاوری اطلاعات سلامت
مهندسی بهداشت حرفه ای
مهندسی بهداشت محيط
كاردانی بهداشت حرفه ای
#مسیرشغلی #هدایتتحصیلی
#انتخابرشته آگاهانه و در زمان مناسب
(از دبیرستان تا دانشگاه)
👌 توصیه می کنیم که:
- فقط به رشته های شاخص فکر نکنید و در مورد همه ی رشته ها تحقیق کنید.
- به شاخص ها و دلایل انتخاب یک رشته فکر کنید و مشورت بگیرید.
✔️ راه های تحقیق و بررسی :
- جستجوی اینترنتی
- مصاحبه با کسانی که در آن رشته تحصیل کرده اند
- بازدید از مشاغل و مواجهه از نزدیک
🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با دبیرستان لطفا به کانال بپیوندید:
🔸 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
دبیرستان ارزش آفرین برنا
کافه کتاب نوجهان 🔹#کتابنوردی گروهی : 💡برای همراهی بهتر با نوجوانانمان، چراغی افروخته ایم ... 🔸با ت
سلام
#کافه_کتاب نوجهان
از شنبه ۱۲ آبان
ساعت ۱۶ ، در محل دبیرستان دخترانه
آغاز می گردد.
[ویژه خانواده های محترمی که ثبت نام نمودهاند.]
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
اهداف دینی و تربیتی مدرسه _میزان.pdf
2.22M
#کتاب
سند اهداف دینی و تربیتی مدرسه _میزان
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
بسمه تعالی
همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان مدارس، ارتقاء ابعاد تربیتی و دینی دانش آموزان بوده است در حالی که معدود فعالیتهای معاونت پرورشی مدارس در قالب کارهای شعاری خلاصه می شده است؛ و این نگرانی همواره وجود داشته است که چرا دانش آموزان آن چنان که باید رشد تربیتی و دینی لازم را پیدا نمی کنند و در هنگام فارغ التحصیلی، پس از 12 سال فعالیت مدارس، هنوز تا رشد تربیتی و دینی لازم در ابعاد متعددش فاصله دارند. برای پاسخگویی به این دغدغه، مدرسه میزان سعی نموده است گامهایی اجرایی را برای ارتقاء تربیتی دانش آموزان ترسیم کند تا انشاالله توفیق مربی گری در این زمینه عملا مهیا گردد.
بدین منظور ابتدا سعی نموده است تمامی ابعاد رشد تربیتی دانش آموزان را ترسیم نماید و مشخص کند که کلیه اهداف عملیاتی (و نه اهداف آرمانی!) مدرسه در این زمینه چه باید باشد تا فعالیتهای خود را بر اساس آن اهداف تنظیم نماید. ابتدا تلاش نموده است با بررسی های همه جانبه، مشخص سازد یک فارغ التحصیل مدرسه پس از 12 سال باید به چه رشدهایی و تا چه حد رسیده باشد. سپس مشخص کند این رشد ها در انتهای هریک از چهار مقطع تحصیلی (دبستان 1و2، دبیرستان 1و2) باید تا کجا محصل شده باشد تا مربیان هرمقطع بدانند برنامه هایشان را برای رسیدن به نتیجه نهایی در هر مرحله چگونه باید تنظیم کنند. مجموعه کار گروهی و تحقیقی در این زمینه به صورت کتاب پیوست با عنوان *«اهداف و انتظارات تربیتی و دینی مدرسه میزان»* درآمده است. این کتاب ویراست اول آن است و برای ارتقاء آن، از صاحبنظران و فرهیختگان و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت درخواست داریم تا نقطه نظرات کلی و جزئی شان را درباره این مجموعه در اختیار ما قرار دهند تا در ویراست های بعدی متکامل تر گردد.
اما گامهای بعدی پس از تدوین این کتاب، ارائه برنامه اجرائی برای تحقق آن اهداف است. درنظر است در مرحله بعد، برنامه اجراییِ کاملا جزئی و زمانمند بر اساس آن تنظیم گردد تا ضمن معین کردن انواع روشهای مربی گری برای تحقق اهداف، وظایف هر یک از عناصر تربیتی مدرسه در هر زمان از سال تحصیلی مشخص گردد. لذا پس از مشخص شدن اهداف اصلی و فرعی، تازه باید نشان دهیم که از چه روشهایی می توانیم این اهداف را محقق کنیم. متاسفانه برخی مربیان، ساده ترین و کم نتیجه ترین روش را برای برآوردن هدف بکار می گیرند. آنها بطور مستقیم برای متربی درباره آن موضوع سخن می گویند و آگاهی می دهند و از این راه توقع دارند متربی پذیرش پیدا کند. راههای تاثیر گذاری در متربی فقط شناختی نیست بلکه از روشهای گرایشی و یا ارادی نیز می توان استفاده کرد. و همچنین لازم نیست که فقط بطور مستقیم این روشها بکار گرفته شود بلکه می توان بصورت غیر مستقیم و یا نیمه مستقیم نیز اقدامات اجرایی انجام داد.
کار اصلی مربی از اینجا آغاز می شود که با در نظر گرفتن امکانات و اقتضائات متربی راهکارهای عملی برای تحقق آن روش را نشان دهد. تعیین این راهکارها باید توسط کسانی که سالها با متربیانی در آن موقعیت کار کرده اند و اقتضائات و توانمندی های او را می دانند پیشنهاد گردد تا راهکارها بتوانند کارآمدتر باشد.
با مشخص شدن انواع راهکارها، مجموعه ای متنوع و متعدد را از آنها خواهیم داشت که انجام آنها می تواند کمک کند تا هدف عملیاتی رفته رفته در متربی با تربیت پذیری او محقق گردد.
اما برای اجرائی شدن راهکار لازم است مربی آن ها را در قالب یک برنامه زمان بندی شده در برنامه های تربیتی و آموزشی خود در مدرسه بگذارد. در مرحله بعد باید نشان داده شود برای آن که راهکارهای اجرائی، برنامه اجرائی مدرسه را تشکیل دهد چه کسی؟ کجا؟ چه وقتی؟ چرا؟ چگونه؟ در مورد چه کسی؟ برای برآوردن چه هدفی؟ باید فعالیت را محقق کند. به این وسیله برنامهای زمانبندی شده و با ذکر مسئولیتهای هریک از حلقه مربیان بدست خواهد آمد که برنامه نهایی تمامی فعالیتهای مدرسه برای تحقق آن نظام تربیتی خواهد بود.
به این وسیله یک برنامه زمان بندی شده با تعیین مسئولیتهای هر مربی بدست خواهد آمد.
اما معلوم نیست تمامی راهکارها بتوانند نتیجه مورد انتظار را برآورده کنند. لذا لازم است پس از انجام هر فعالیت نسبت به موفقیت راهکار، ارزیابی داشت و سپس مشخص گردد آیا باید در آینده از همین راهکار استفاده کرد یا باید در آن تغییراتی را اعمال نمود. بدین ترتیب، با ارزیابی مجدد راهکارها از لحاظ کارآمدی، می توان مرتبا نسبت به اصلاح راهکارها و ارتقاء آنها اقدام نمود.
مشتاقانه منتظر پیشنهادها و نظرات ارزشمندتان هستیم.
حمیدرضا آیت اللهی و سید ابوالفضل سید موسوی
موسسه فرهنگی آموزشی هدایت میزان
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ مجموعه مدارس وابسته به
#گروه_خلاق_برنا (هدهد و برنا) چه نوع مدرسه ای هستند؟ خروجی مدل های نوین، چیست؟
🎬 بخش 2⃣ از گفتگوی صمیمانه با والدین
📌 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا بپیوندید.
🔹 مجری #روش_میزان در اصفهان
✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
هدایت شده از برنا نهم (دخترانه)
﷽ سلام به والدین دور اندیش🔭 و برنایی های عزیز پایه نهم
در این چند سال ، تمرین کردیم
که انتخاب های آگاهانه و درست داشته باشیم ...
در برنامه ریزی، در انتخاب کلاس و معلم سعی و خطا کردید و از راهنمایی معلم و والدین برای جهت یابی و کشف مسیر استفاده کردید، تا مشقی برای انتخاب های مهمتر در زندگی باشد.
📢 حالا کم کم موقع انتخاب رشته هست.
اگر قصد دارید پایه دهم
#رشته_ریاضی را انتخاب کنید،
باید با رشته های دانشگاهی مرتبط آشنا بشید و ببینید به کدام علاقه دارید و ...؟
#رشتههایزیرگروه_علومریاضیوفنی
#مسیرشغلی #هدایتتحصیلی
#انتخابرشته آگاهانه و در زمان مناسب
(از دبیرستان تا دانشگاه)
👌 توصیه می کنیم که:
- فقط به رشته های شاخص فکر نکنید و در مورد همه ی رشته ها تحقیق کنید.
- به شاخص ها و دلایل انتخاب یک رشته فکر کنید و مشورت بگیرید.
✔️ راه های تحقیق و بررسی :
- جستجوی اینترنتی
- مصاحبه با کسانی که در آن رشته تحصیل کرده اند
- بازدید از مشاغل و مواجهه از نزدیک
🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با دبیرستان لطفا به کانال بپیوندید:
🔸 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هدایت شده از برنا نهم (دخترانه)
﷽ سلام به والدین دور اندیش🔭 و برنایی های عزیز پایه نهم
در این چند سال ، تمرین کردیم
که انتخاب های آگاهانه و درست داشته باشیم ...
در برنامه ریزی، در انتخاب کلاس و معلم سعی و خطا کردید و از راهنمایی معلم و والدین برای جهت یابی و کشف مسیر استفاده کردید، تا مشقی برای انتخاب های مهمتر در زندگی باشد.
📢 /*حالا کم کم موقع انتخاب رشته هست.**
اگر قصد دارید پایه دهم
#رشته_علومانسانی را انتخاب کنید،
باید با رشته های دانشگاهی مرتبط آشنا بشید و ببینید به کدام علاقه دارید و ...؟
#رشتههایزیرگروه_علومانسانی
#مسیرشغلی #هدایتتحصیلی
#انتخابرشته آگاهانه و در زمان مناسب
(از دبیرستان تا دانشگاه)
👌 توصیه می کنیم که:
- فقط به رشته های شاخص فکر نکنید و در مورد همه ی رشته ها تحقیق کنید.
- به شاخص ها و دلایل انتخاب یک رشته فکر کنید و مشورت بگیرید.
✔️ راه های تحقیق و بررسی :
- جستجوی اینترنتی
- مصاحبه با کسانی که در آن رشته تحصیل کرده اند
- بازدید از مشاغل و مواجهه از نزدیک
🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با دبیرستان لطفا به کانال بپیوندید:
🔸 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]