eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
556 دنبال‌کننده
21.1هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
بعد از کورشدن چشم و گوش های الکترونیکی اسقاطیل در پایگاه های اطراف مرز لبنان توسط حزب الله، وظایف اونها رو پهپادها انجام میدن ببینیم سناریوی حزب الله برای پهپادها چه خواهد بود
‏سلام خدا بر سرزمینی که مردمان آن به جای اذان و اقامه در گوش فرزاندانشان شهادتین می‌خوانند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران چقدر به فلسطین و کشورهای مقاومت کمک کرده⁉️ سهم هر ایرانی چقدر می‌شه ⁉️ این پول‌ها را از کجا اومده⁉️ یا منصور امت
و أَغْرَقْنا آلَ فِرْعَوْنَ وَ أَنْتُمْ تَنْظُرُونَ "بقره ۵۰" و فرعونيان را غرق ساختيم؛ در حالى كه شما تماشا مى‌كرديد
همزمان با ورود کاروان کمکها از رفح ، ارتش اسقاطیل در حال بمباران شمال غزه است
سی ان ان‌ گزارش داد ، کذرگاه رفح اندکی بعد از عبور ۲۰ کامیون از آن ، بسته شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توهین به خانواده شهدا و مقوله شهادت مسئله ساده ای نیست که مسئولان بخواهند به سادگی از کنار آن عبور کنند. جان فشانیهای شهدا و ایثار خانواده شهدا بود که امنیت کشور تا کنون تأمین شده است،حال فردی تازه به دوران رسیده مثل زینب موسوی در امنیت این کشور کلیپ های توهین آمیز درست میکند و آنها را نشر میدهد.
پس از ورود تجهیزات بشردوستانه در غزه گزارش شده ارتش اسقاطیل به رفح در جنوب غزه حمله کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اوضاع کریات شمونه تو اخبار میگن همه جای امنن من نیستم، ممکنه دیوار روی سرم خراب بشه میخوام‌ببرینم جایی که اژیر خطر نباشه خوبه بری تلاویو؟ تلاویو؟ دردناکه دولت شکست خورده
شهرداری کریات شمونه در اطلاعیه ای به غاصبای اونجا در خصوص روند تخلیه شهر اظهار داشت: با وجود افزایش خط تلفن، اما در پاسخگویی به هزاران سوال به صورت همزمان با مشکل مواجه هستیم و برای رفع این مشکل به کار شبانه روزی ادامه خواهیم داد.
به گزارش رسانه‌های قبرسی، انفجاری در نزدیکی سفارت اسقاطیل در نیکوزیا رخ داد که ظاهراً ناشی از یک بمب دست‌ساز بوده است. بر اساس این گزارش، پلیس چهار نفر را به ظن دست داشتن در این حادثه دستگیر و تحت بازجویی قرار داد. این چهار نفر سوری الاصل هستند. تلفات جانی یا خسارت قابل توجهی گزارش نشده است. اسرائیل از زمان شروع جنگ با حماس سفارتخانه های کشورهای عربی و مسلمان را تخلیه کرده و سفارتخانه های خود را در جهان به حالت آماده باش درآورده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیمارستانها، مدارس و اردوگاه پناهندگانی که اسقاطیل در ده سال گذشته بمباران کرده و دروغهای ادامه دار او
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نخست وزیر کانادا با بی‌آبرویی از مسجد بیرون شد 🔹«جاستین ترودو» از مسجدی در رکسدیل بیرون رانده شد؛ معترضان نسبت به جانبداری او از اسرائیل انتقاد داشتند. 🚨 اخبار دقیق و لحظه ای 🚨 👇👇 @braye_Iraneslami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فریادهای نماینده مسلمان کنگره آمریکا 🔹ایلهان عمر: اسرائیل در روزهای گذشته بیشتر از یک سال ما در افغانستان بمب بر سر مردم ریخته و شما بی‌تفاوت هستید؟ انسانیت شما کجاست؟ عصبانیت شما کجاست؟ 🚨 اخبار دقیق و لحظه ای 🚨 👇👇 @braye_Iraneslami
پادشاه اردن کشتار مردم غزه را جنایت جنگی خواند عبدالله دوم در سخنانی در نشست قاهره: 🔹هدف قرار دادن غیرنظامیان در غزه و محروم کردن آنها از نیازهای اساسی یک جنایت جنگی است. 🔹برای توقف این فاجعه انسانی که منطقه ما را به سمت پرتگاه سوق می دهد، تلاش خواهیم کرد. 🔹پیامدهای کوتاهی و سهل‌انگاری بین المللی در قبال آنچه در نوار غزه می گذرد، برای همه ما فاجعه بار خواهد بود.
السیسی: ما گذرگاه را نبستیم اسرائیل آن را بمباران کرد رئیس‌جمهور مصر: 🔹به صراحت کشتار یا ارعاب شهروندان را محکوم می‌کنیم. بار دیگر بر خواسته خود برای حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین تمام غیرنظامیان تاکید می‌کنیم. 🔹ما گذرگاه رفح را نبسته‌ایم، بلکه اسرائیل آن را بمباران کرده است، با رئیس‌جمهور آمریکا توافق کردیم که گذرگاه رفح باز شود. 🔹بار دیگر بر مخالفت خود با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفت کرده و آن را حذف نهایی مسئله شان می دانیم. 🔹هر کس گمان می‌کند که ملت مقاوم فلسطین تمایل به ترک سرزمینشان حتی اگر تحت اشغالگری باشند، دارند، سخت در اشتباه است.
محمود عباس: در سرزمین خود خواهیم ماند رئیس تشکیلات خودگردان در سخنانی در نشست قاهره: 🔹دولت اشغالگر اسرائیل به درخواست‌های ما برای آتش‌بس گوش نمی‌کند. 🔹درباره عملیات کوچاندن فلسطینیان از غزه و قدس و کرانه باختری هشدار می‌دهیم. 🔹کوچ نخواهیم کرد و در سرزمین خود خواهیم ماند.
احضار خانم توهین‌کننده به مقدسات در فضای مجازی 🔹اخیرا یک خانم فعال در فضای مجازی با تولید محتوا و انتشار ویدئو بعضا طنز از خود، اقدام به توهین به مقدسات کرده بود. 🔹در پی این موضوع، این خانم فعال در فضای مجازی از سوی دادسرای تهران احضار و علیه وی اعلام جرم شد.
حمله موشکی قسام به تل‌آویو 🔹گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از حملات موشکی به تل‌آویو در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه خبر داد. 🔹رسانه های عبری از به صدا در آمدن آژیر خطر در تل آویو خبر داده بودند. 🚨 اخبار دقیق و لحظه ای 🚨 👇👇 @braye_Iraneslami
السیسی، رئیس جمهور مصر در آغاز نشست در قاهره: دعوت از رهبران به منظور ایجاد توافق بر سر نقشه راه برای پایان دادن به "فاجعه انسانی در غزه و احیای راه صلح" بود.
گالانت وزیر جنگ اسقاطیل در شمال فلسطین اشغالی: حزب الله تصمیم گرفته در جنگ شرکت کند و بهای آن را می پردازد، ما باید هوشیارانه هر احتمالی را ارزیابی کنیم - چالش های بزرگتری در انتظار ما است.
ریشون لتزیون در مرکز فلسطین اشغالی زیر رگبار راکتی مقاومت
از غاصبان شهرک های الجلیل علیا خواسته شده بیرون نیان احتمال حادثه امنیتی
اصابت راکت به‌سدیروت