eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
552 دنبال‌کننده
21هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 توییت معنادار فعال حقوق بشر آمریکا از تقابل ایران و رژیم اسرائیل
روسیه: در تماس دائمی با ایران هستیم 🔹معاون وزیر امور خارجه روسیه:روسیه با توجه به پاسخ احتمالی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق، در تماس دائمی با ایران است. 🔹روسیه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می کند.
وزارت خارجه آمریکا: تنش احتمالی بین ایران و اسرائیل جهان را به خطر می‌اندازد؛ به ایران هشدار دادیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس اسرائیلی:ایرانی‌ها تا قبل از اینکه اتفاقی بیفتد و انتقامی بگیرند، تا چند هفته ما را می‌ترسانند!
این واکنش همسر اسماعیل هنیه در بیمارستان، بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندانشه، این واکنش کساییکه به پیروزی در جهاد و راه خدا ایمان دارن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ملیحه محمدی، فعال سیاسی اپوزیسیون: همین انتظار کشیدن برای حمله ایران، بدترین حالت برای اسرائیل است؛ تهدید دائمی و شمشیر بالای سر اسرائیل، آن را گیج و سردرگم کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب جمعه ست هوایت نکنم می میرم ارباب جانم.. 🌹 صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین..❤️✋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 💠 زیارت امام زمان (عج) در روز جمعه (با نوای استاد فرهمند) سلام بر مهدی فاطمه (س) ‌برای عضویت در 🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 وارد کانال شوید  👇👇👇 @braye_Iraneslami
سه خبر خوش وزیر اقتصاد برای تولیدکنندگان خاندوزی: 🔹در طول تاریخ بودجه‌نویسی کشور سابقه نداشته که یک دولت برای سه سال پیاپی به ترتیب ۲ درصد، ۵ درصد و ۷ درصد را در دستور کار قرار دهد. امیدواریم با نظر مساعد مجلس این را بتوانیم به عنوان یک دستور کار حمایت از تولید داشته باشیم. 🔹خبر دوم؛ با پیشنهاد بانک مرکزی، رفع تعهد ارزی صادرکنندگان را اصلاح کردیم و امیدواریم طی ۱۰ روز آینده در صحن هیات دولت نیز به تصویب برسد. این موضوع تولید و صادرات و ارزآوری را به دنبال خواهد داشت. 🔹خبر سوم فرا رسیدن موعد اجرای آیین نامه‌های ماده ۲۴ و ۳۰ قانون بهبود محیط کسب و کار است که دستگاه‌ها و دولت را منضبط می‌کند و پیش‌بینی پذیری را برای تولید کنندگان و صادر کنند آیین نامه محقق خواهد شد.
قیمت نفت سنگین ایران افزایش یافت 🔹اوپک: هر بشکه نفت سنگین ایران در مارس، به ۸۳ دلار و ۴۸ سنت رسید که در مقایسه با قیمت ۸۰ دلار و ۳۴ سنت در فوریه، ۳ دلار و ۱۴ سنت معادل ۳.۹ افزایش داشت.
فلسطین به عضویت کامل سازمان ملل در نیامد 🔹با گذشت ۱۳ سال از درخواست تشکیلات خودگردان برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، اما شورای امنیت بار دیگر نتوانست در این خصوص به اجماع برسد. 🔹تشکیلات خودگردان در سال ۲۰۱۱ درخواست عضویت کامل در سازمان ملل را ارائه داد، اما در سال ۲۰۱۲ به عنوان عضو ناظر غیر عضو در سازمان پذیرفته شد، عضویت کامل این کشور همواره با مخالفت آمریکا مواجه بوده است.
کاخ سفید: ارتباطی با حمله اسرائیل نداریم! کاخ سفید: 🔹به ایران اطلاع دادیم ارتباطی با حمله به کنسولگری‌اش در دمشق نداریم. 🔹ما خواهان گسترش دامنه نزاع و درگیری در منطقه نیستیم. 🔹 ما همچنان انتظار بیشتری از اسرائیل از جمله در خصوص رساندن کمکها به شمال نوار غزه داریم.
هشدار آمریکا به شهروندانش در اراضی اشغالی 🔹سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به شهروندان خود نسبت به ترک بیت المقدس، تل‌آویو و بئرسبع هشدار داد. 🔹این هشدار به دلیل تشدید تنش در منطقه و در بحبوحه گزارش‌ها از حمله احتمالی ایران علیه رژیم صهیونیستی داده شده است.
وال استریت ژورنال: انتظار می رود ایران در ٢۴ تا ۴٨ ساعت آینده به صورت مستقیم به مناطقی در شمال یا جنوب اسرائیل حمله کند. این حمله هنوز منوط به تصمیم مقامات نظام است.
🔺دستها روی ماشه، چشمها به میدان و گوشها به فرمان سید علی حسینی خامنه ای! 🔹‏در شکننده بودن اسرائیل همین بس که پس از چند روز از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، سران رژیم و ساکنان فلسطین اشغالی همچنان در استرسِ پاسخ احتمالی ایران به سر میبرند، در آماده باش کامل اند، خواب و خوراک ندارند، آمریکا، انگلیس و آلمان برای نجاتشان وارد مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم شده اند و برخی کشورهای منطقه نیز پا درمیانی میکنند! چنین رژیم سُستی که بدون حمایت غرب نمیتواند لحظه ای روی پای خودش بایستد، کِی میتواند در مقابل ابرقدرتی چون ایران قد علم کند؟! 🔹قدرت جمهوری اسلامی به درون مرزهایش خلاصه نمیشود؛ به موازات تسلیحاتی که در داخل آماده اقدام علیه اسرائل اند، در منطقه نیز موشک ها و پهپادهایی هستند که به همان قدرت میتوانند صهیونیستها را در هم بکوبند. اینها تازه جدای از شگفتانه هایی است که در خلال یک جنگ احتمالی ممکن است رخ بنمایند. هم آمریکا اینها را میداند و هم اسرائیل از بسیاری مسائل به خوبی آگاه شده است، لیکن از آنجا که بحث بقا و نابودی رژیم است میکوشند تا هر آنچه در توان دارند را برای پیشگیری از فنا به کار بگیرند. 🔹این یک شعار نیست اگر بگوییم رژیم صهیونیستی بصورت واضح خطر محو شدن از نقشه بعنوان یک دولت و رژیم را لمس کرده است. واقعیت این است آمریکا و اسرائیل در غرب آسیا لازم و ملزوم هم اند؛ نه حضور آمریکا در منطقه بدون اسرائیل معنای چندانی دارد، و نه وجود اسرائیل بدون حمایت منطقه ایِ آمریکا امکانپذیر است. اما در عین حال آمریکای امروز نیز در جایگاهی نیست که بتواند همزمان اسرائیل و ابهت پوشالیِ ساختگیِ خود را یکجا حفظ نماید؛ دشمنان آمریکا هم دیگر آن دشمنانی نیستند که در گذشته نهایتا یک آر پی جی در دست داشتند! 🔹معادلات در منطقه تغییر کرده و خاورمیانه در حال پوست اندازی است. خاورمیانه جدیدی در حال شکل گیری است، اما این خاورمیانه جدید آن چیزی که آمریکایی ها یک روز شعارش را میدادند نیست! اینجا غرب آسیا، محل پیاده سازی طرح های توام با عزم و اراده های پولادین مردان مقاومت است. مردانی که نه تنها مقاوم اند، که بیش از قوی بودنشان متفکر، برنامه ریز، با هوش، صبور و آینده نگرند؛ مردانی که برای تحقق آرمان های الهی خود جان عزیزشان را کف دست گرفته اند. 🔹آری! شرایط اسرائیل بحرانی است؛ آمریکا هم دیگر آمریکای سابق نیست، و صد البته که ایران نیز دیگر آن ایران دهه شصت و هفتاد نیست! ایرانی که از مجاهدین غیور منطقه ارتش ها ساخته و در نقاط مختلف غرب آسیا مستقر کرده است را نمیشود با تهدید زدن یکی یا دو نقطه به عقب راند. این آمریکا است که باید دعا کنند جنگی تمام عیار اتفاق نیفتد؛ این صهیونیسم است که باید خودش را از غضب شیربچه های فاتح خیبر در امان بدارد! 🔹سیاست های مدبرانه، صبورانه و زیرکانه مقاومت هیچ گاه نباید به ترس یا عقب نشینی تعبیر شود. آنجا که لازم است از استراتژی های هوشمندانه تبعیت میکنند، و آنجا که لازم است بر دشمن یورش خواهند برد. اما بدانید دستها روی ماشه، چشم ها به میدان و گوشها منتظر شنیدن فرمانی از تهران است تا تمام هیمنه آمریکا و اسرائیل را در یک جنگ تمام عیار احتمالی در هم بکوبند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتظار کُشنده برای رژیم صهیونیستی از زبان خبرنگار اسرائیلی اینترنشنال! همه منتظر اتفاق بزرگی هستند که باید بیافتد، چگونه و چه‌وقتش معلوم نیست؛ بی سر و صدا و بدون ایجاد وحشت باید همه آماده باشند!
‏می‌دونستید این خونه‌های تهران که صفحه موساد تهدید به بمبارون اونها کرده همش مال انقلابی‌هاست و هیچ براندازی اینجا زندگی نمیکنه؟! منم نمیدونستم، تازه متوجه شدم!
دیدید اکانت‌های اسقاطیلی هر روز تصاویر سربازهاشون که شبیه هستن را توییت می‌کنن اون افراد فقط همون مانکنن که وظیفه زیبا نشون دادن اسقاطیل را دارن و الا چهره واقعی سربازهاشون تصاویر اسرایی است که منتشر کرد افرادی چند ملیتی از سرتاسر دنیا .
‏طبق برآوردها؛ آسیب جنگ غزه به اقتصاد اسرائیل بیشتر از آن چیزی بود که گمان میشد. اقتصاد در کل ۲۰ درصد کوچک شده و خسارت در سال‌های آینده تا ۴۰۰ میلیارد خواهد بود. کشاورزی، توریسم، تجارت تقریبا بطور کامل متوقف شده و درصد بالایی از نیروی کار ارزان قیمت خارجی و بومی دیگر نیستند.
. ♨️ تهدیدهای ایران، اسرائیل را فلج کرده است 🔹کانال ١٢ رژیم صهیونیستی گزارش داد که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به یوآف گالانت تاکید کرده، تل‌آویو می‌تواند در مقابله با تهدیدهای ایران روی واشنگتن حساب باز کند. 🔹از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، ترس از پاسخ ایران به عملیات دمشق، اسرائیل را فلج کرده است.
تحریم اسرائیل در بزرگترین نمایشگاه هوا و فضای آمریکای لاتین 🔹بزرگترین نمایشگاه هوا و فضای آمریکای لاتین با حضور بیش از ۴۰ کشور و بدون حضور رژیم صهیونیستی در پایتخت شیلی افتتاح شد. 🔹دولت شیلی پیش از این اعلام کرده بود؛ در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، اسرائیل را از شرکت در این نمایشگاه محروم کرده است. 🔹دولت شیلی پیش از این هم در اعتراض به نقض غیرقابل قبول حقوق بشر در غزه، سفیر خود را از سرزمین‌های اشغالی فراخوانده بود.