eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
553 دنبال‌کننده
21هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
تسلیت رئیس فیفا درپی شهادت آیت‌الله رئیسی اینفانتینو در صفحه شخصی خود نوشت: ⚽️ از خبر درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران بسیار متأثر شدم. ⚽️ ما سال گذشته در نیویورک با هم ملاقات کردیم و راجع به پیشرفت فوتبال در ایران گفتگو داشتیم. ⚽️ در این برهه زمانی سخت به مردم ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم.
آمریکا شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت 🔹وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به طور رسمی درگذشت رئیس‌جمهور ایران را تسلیت می‌گوید.
دیوارنگاره «شهید جمهور» 🔹دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) به مناسبت شهادت رئیس محترم جمهور، خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رونمایی شد.
اثر جدید حسن روح‌الامین نقاشی دیجیتال ضامن خادم
💢سید حسن نصرالله در پیامی به رهبر انقلاب و مردم ایران، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت 🔹سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی را به حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت. 🔹نصرالله خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت که به خاطر فقدان این افراد برجسته در این مرحله حساس، با ایشان ابراز همدردی می‌کند. 🔹وی همچنین تأکید کرد: چشم امید ما و همه مظلومان، نیروهای مقاومت و مجاهدان، به وجود حضرتعالی و رهبری حکیمانه شماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥زمانی که بغض شدید مجری تجمع تهران ترکید زمانی که مجری تجمع میدان ولیعصر(عج) تهران با حضرت رضا(ع) درد دل می‌کرد، ناگهان به صورت ناخودآگاه بغضش ترکید و تا دقایقی شدیدا گریه کرد.
چه کوهیه این مرد! مگه میشه اینهمه سال داغ محبوب ترین‌هات رو ببینی باز هم وقتی همه شکستن این تو باشی که تکیه گاه همه ای؟! سرت سلامت
اندوه جهانی کاربران فضای مجازی برای سیدالشهدای خدمت هشتگ در کنار هشتگ داغ ترین کلیدواژه شبکه اجتماعی ایکس در جهان شد. کاربران فضای مجازی از اکثر کشورهای جهان مخصوصا کاربران فارس، عرب و انگلیسی زبان حزن و اندوه خود در فقدان رئیس جمهور ایران را به اشتراک گذاشته اند.
انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر برگزار می‌شود 🔹جلسه سران قوا برگزار و ۸ تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد. 🔹ثبت‌نام نامزدها در روزهای ۱۰ تا ۱۴ خرداد انجام می‌شود و زمان تبلیغات انتخاباتی نیز از روز ۲۳ خرداد لغایت صبح ۷ تیرماه خواهد بود.
*ادای احترام سرخپوشان به شهدای سانحه بالگرد* 🔹تمرین امروز پرسپولیس به احترام شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد، با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر جهادکشاورزی: سید ابراهیم رئیسی مسیر خدمت به مردم را ترسیم کرد؛ در همان راه حرکت می‌کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلاتوی پایانی این گزارش را از زبان شهید امیرعبداللهیان بشنوید
♦️‌پاپ شهادت رئیس جمهور را به رهبر انقلاب تسلیت گفت 🔹‌پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان دوشنبه شب شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سانحه سقوط بالگرد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت. 🔹‌پاپ 87 ساله در این پیام به زبان انگلیسی خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت: درگذشت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و تمام کسانی که در سقوط بالگرد دیروز جان خود را از دست دادند را تسلیت می‌گویم.
🔴 چرا هر سال محرم که میرسه جای یارانت رو قاب عکسشون پر میکنه 😢 🔹هنوز چشمانت گرم بود از اشک برای حاج قاسم که داغ حاجی دیگری اضافه شد..
مادورو: رئیسی نماد یک انقلابی تمام عیار بود رئیس‌جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با مخبر: 🔹مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزوئلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی ، دولت و مردم ایران ابراز می دارم. 🔹آیت‌الله رئیسی برادر بزرگ ما و نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود. 🔹آیت‌الله رئیسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی‌خواه تمام عیار در عصر فعلی ما بود.
رهبران سیاسی جهان که در سوانح هوایی جان باختند
قاب عکسی با عنوان زیبا درباره شهادت آیت‌الله رئیسی 🔹مثل رجایی، بهشتی شد
عزای عمومی برای یک چهارم مردم جهان 🔹 تسلیت و ابراز همدردی دولت‌ها برای فوت مقام کشوری دیگر امر رایجی در سراسر جهان است. اعلام عزای عمومی که بالاترین مرتبه ابراز همدردی است اما تنها در کشوری که مقاماتش جان باخته‌اند، صورت می‌گیرد. 🔹 علاوه بر ایران که به دستور رهبر انقلاب برای مسئولانش ۵ روز عزای عمومی اعلام کرده است، مقامات عالی ۵ کشور دیگر از هند و پاکستان در شبه‌قاره هند تا سوریه و لبنان در شامات و عراق اعلام عزای عمومی کرده‌اند. 🔹 جمعیتی که برای آنان عزای عمومی اعلام شده است در ۶ کشور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر است. این جمعیت معادل ۲۳ درصد -یک چهارم- کل ساکنان جهان است. 🔹 هند بزرگترین دموکراسی جهان به حساب می‌آید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع شهید رئیسی و همراهان از دانشگاه تهران تا میدان آزادی رئیس کمیته تشییع: 🔹مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش صبح چهارشنبه در تهران از دانشگاه تهران تا میدان آزادی خواهد بود. 🔹عصر چهارشنبه مراسم فشرده‎ای با حضور میهمانان بین‎المللی و هیئت‎های خارجی در تهران داریم. 🔹خاکسپاری پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهانش در عصر روز پنج‌شنبه در حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا