eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
553 دنبال‌کننده
21هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
مادورو: رئیسی نماد یک انقلابی تمام عیار بود رئیس‌جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با مخبر: 🔹مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزوئلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی ، دولت و مردم ایران ابراز می دارم. 🔹آیت‌الله رئیسی برادر بزرگ ما و نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود. 🔹آیت‌الله رئیسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی‌خواه تمام عیار در عصر فعلی ما بود.
رهبران سیاسی جهان که در سوانح هوایی جان باختند
قاب عکسی با عنوان زیبا درباره شهادت آیت‌الله رئیسی 🔹مثل رجایی، بهشتی شد
عزای عمومی برای یک چهارم مردم جهان 🔹 تسلیت و ابراز همدردی دولت‌ها برای فوت مقام کشوری دیگر امر رایجی در سراسر جهان است. اعلام عزای عمومی که بالاترین مرتبه ابراز همدردی است اما تنها در کشوری که مقاماتش جان باخته‌اند، صورت می‌گیرد. 🔹 علاوه بر ایران که به دستور رهبر انقلاب برای مسئولانش ۵ روز عزای عمومی اعلام کرده است، مقامات عالی ۵ کشور دیگر از هند و پاکستان در شبه‌قاره هند تا سوریه و لبنان در شامات و عراق اعلام عزای عمومی کرده‌اند. 🔹 جمعیتی که برای آنان عزای عمومی اعلام شده است در ۶ کشور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر است. این جمعیت معادل ۲۳ درصد -یک چهارم- کل ساکنان جهان است. 🔹 هند بزرگترین دموکراسی جهان به حساب می‌آید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع شهید رئیسی و همراهان از دانشگاه تهران تا میدان آزادی رئیس کمیته تشییع: 🔹مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش صبح چهارشنبه در تهران از دانشگاه تهران تا میدان آزادی خواهد بود. 🔹عصر چهارشنبه مراسم فشرده‎ای با حضور میهمانان بین‎المللی و هیئت‎های خارجی در تهران داریم. 🔹خاکسپاری پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهانش در عصر روز پنج‌شنبه در حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی 🔹آیت الله وحید خراسانی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی را به محمد مخبر مدیر قوه مجریه تسلیت گفت. 🔹این مرجع معظم تقلید در این پیام که توسط فرزند ایشان ابلاغ شد، فقدان رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم را ضایعه ای تاسف بار خواند و برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب علو درجات کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشی یکی از سرنشینان تا ساعت ۸ شب روشن بود 🔹وزیر ارتباطات: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور تا ساعت ۷ و ۸ شب روشن بود و با استفاده از آنتن‌‌دهی آن توانستیم اطلاعات دقیق‌تری بگیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«برای شما طلب مغفرت می‌کنم» وزیر فرهنگ و ارشاد: 🔹در مناظره‌های انتخابات ۱۴۰۰ یکی از نامزدها آقای رئیسی که دکترای فقه و حقوق دارد را تمسخر کرد و آن موضوع مدت‌ها ادامه پیدا کرد. 🔹آقای رئیسی بعد از مناظره رفت به آن نامزدی که توهین و تمسخر کرده بود گفت برای شما طلب مغفرت می‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 حجت‌الاسلام والمسلمین استاد پناهیان: تشییع پیکر شهید رئیسی مثل تشییع پیکر شهید بهشتی خواهد شد، خیلی ها برای عذرخواهی از او خواهند آمد. ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆گریه یوسف‌سلامی در تلویزیون ‌ ♦️«یوسف‌سلامی» خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در برنامه تلویزیونی، وقتی داشت از خاطرات شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی میگفت؛ بغضش ترکید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت تولیت آستان قدس رضوی از درخواست سید ابراهیم رئیسی درباره محل خاکسپاری‌ خود در حرم مطهر رضوی ‌
🔷پوتین با اسکورت ۴ فروند سوخو ۳۵ به ایران جهت شرکت در مراسم خاکسپاری شهید رئیسی سفر خواهد کرد
مراسم رونمایی از تقریظ آقا بود بر کتاب سرباز روز نهم. آمد جعبه مرحمتی آقا را بدهد دستم، گفت: "سنگینه! بذار این آقای رحیمی بگیره برات بیاره! شما اذیت میشی!" چقدر دلم خوش شد که یک نفر به فکر هست! همین محبت ساده‌اش من را بنده کرد! که الإنسان عبید الإحسان ✍️خانم ن.منتظری؛ از نویسندگان کتاب «سرباز روز نهم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدر شهید سید مهدی موسوی : وقتی پام رو بوسید می‌دونستم میره دیگه نمی یاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆منزل کوچک و ساده مادر رئیس جمهور، شهید سید ابراهیم رئیسی در محله ایثارگران ٢٠ مشهد
🌹آخرین تصویر از وزیر امور خارجه امیرعبداللهیان با کارگران پروژه ترانزیتی ارس
🌹در پیش خدا اگر که مسرور شدی رفتی و در آسمان اگر نور شدی 🌹یادت نرود که رای ما بانی شد امروز اگر شهید جمهور شدی 😭
♦️‌ نمیدونم ولی فکر میکنم امیرعبداللهیان شهادتش رو اونجا گرفت که برای بچه های غزه از این کشور به اون کشور می دوید. 🔹‌‌خداحافظ وزیر خارجه کودکان فلسطینی. 🔹‌‌«سلمان معمار»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤دنیا به خاطرت ایستاد ▪️رئیس شورای امنیت : به درخواست روسیه ، چین و الجزایر به احترام شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران می ایستیم.
تسلیت شیطنت‌آمیز آمریکا درباره شهادت رئیس‌جمهور ایران 🔹سخنگوی وزارت خارجه آمریکا واکنشی شیطنت‌آمیز به حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه ایشان نشان داد. 🔹متیو میلر در این بیانیه ابتدا درگذشت مقام‌های ایران را تسلیت گفته اما در ادامه برای القای شکاف میان حاکمیت و ملت ایران تلاش کرده است. 🔹در این بیانیه آمده است: «ایالات متحده آمریکا مراتب تسلیت رسمی خود را برای درگذشت رئیس‌جمهور ایران ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه امیرعبداللهیان و دیگر اعضای هیئت آنها در جریان سقوط بالگرد در شمال غرب ایران ابراز می‌دارد.» 🔹با وجود این در ادامه این بیانیه آمده است: «در حالی که ایران رئیس‌جمهور انتخاب می‌کند ما بر حمایت خود از مردم ایران و برای حقوق بشر و آزادی‌های بنیادین تأکید می‌کنیم.» 🔹یک سخنگوی دیگر آمریکا که اشاره‌ای به نام او نشده درباره این بیانیه به رسانه‌ها گفته است: «رویکرد ما در قبال ایران تغییر نکرده است. 🔹او اضافه کرد: «ما به مقابله با اقدامات رژیم ایران در مقابله با تروریسم، اشاعه سلاح‌های خطرناک و پیشبرد برنامه هسته‌ای در مسیرهایی که توجیه صلح‌آمیز ندارد ادامه خواهیم داد.»
کره شمالی شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجۀ ایران را تسلیت گفت 🔹کیم جونگ اون در پیامی به مخبر: آیت‌الله شهید رئیسی یک دولتمرد برجسته و دوست صمیمی مردم کره شمالی بود که کمک بزرگی به آرمان مردم ایران برای حفاظت از حاکمیت، توسعه و منافع کشورشان کرد.