eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
560 دنبال‌کننده
21.6هزار عکس
19.9هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شادی فلسطینی‌ها پس از عملیات قهرمانانه قسام 🔹فلسطینی‌های ساکن در اردوگاه‌های آوارگان در لبنان پس از عملیات قهرمانانه قسام در جبالیا و اسارت نظامیان صهیونیست به شادی و خوشحالی پرداختند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ ضربه سنگین مقاومت به صهیونیست ها 🔹سخنگوی القسام اعلام کرد که دیروز رزمندگان فلسطینی در اردوگاه «جبالیا» نظامیان صهیونیست را درون یکی از تونل‌ها کشاندند و پس از به هلاکت‌رساندن تعدادی از آن‌ها، تعدادی دیگر را به اسارت گرفتند. 🔹در پی اعلام خبر اسارت چند نظامی رژیم اشغالگر در غزه، شهرهای دورا و صور و اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه و نهر البارد در لبنان و چند اردوگاه دیگر شاهد شادی اهالی است. 🔹در کرانه باختری نیز از بلندگوهای مساجد صدای تکبیر بلند است و از مردم می‌خواهند تا به خیابان‌ها بیایند.
حماسه هشت ماهه: نظم خیره‌کننده در قلب طوفان امروز با انتشار خبر عملیات اسیرگیری روشن شد همچنان تار و پود‌های حماس در نظام‌های کنترل و فرماندهی، اطلاعات و شناسایی، طرح‌ریزی و عملیات و حتی جنگ رسانه‌ای، در نظمی مثال‌زدنی و استحکامی تحسین‌برانگیز همچنان استوار مانده‌اند. باورکردنی نیست که پس از هشت ماه نبردی بی‌رحمانه که از نظر شدت و حجم آتش‌ بر متر مربع، در تاریخ بوده، حماس همچنان توان انجام عملیاتی پیچیده شامل فریب، کمین، اسیرگیری، تأمین اسرا، مستندسازی و انتشار خبر را در یک روز داشته باشد! و آن هم در کجا؟ در ، منطقه‌ای که ارتش متکبر و مغرور اسرائیل بارها و بارها مدعی پاکسازی کامل آن شده بود. درست در زمانی که شاهد شدیدترین درگیری‌ها و آشفتگی‌ها در ارتش و ملت جعلی اسرائیل هستیم، حماس و مردم مقاوم غزه را در اوج استحکام و توانمندی می‌بینیم. گویی در این هشت ماه، هر ضربه‌ای که اسرائیلی‌ها وارد می‌کردند، نه بر پیکر مقاوم غزه، بلکه بر نعش خودشان فرود آمده است. البته بیایید اعتراف کنیم که اسرائیلی‌ها از سه هدف جنگ یکی را محقق کرده‌اند! ۱- نابودی حماس ۲- بازگرداندن تمامی اسرا ۳- تغییر ابدی وضعیت غزه! آقای نتانیاهو کمی بیشتر تلاش کن. نه فقط وضعیت غزه، شاید توانستی وضعیت کل سرزمین‌های اشغالی فلسطین را برای همیشه تغییر دهی.
ناگهان باز دلم یاد تو افتاد و شکست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاهش نرخ بیکاری در دولت شهید رئیسی 🔹رئیس سازمان برنامه و بودجه: نرخ بیکاری در دولت به طور میانگین ۲ درصد کاهش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای رئیسی گفت «تا من زنده‌ام، نترسید» ▪️روایت یکی از کارگران شرکت هپکو اراک از دیدار با
مصوبه افزایش تولید نفت به ۴ میلیون بشکه 🔹طرح افزایش تولید روزانه نفت کشور از ۳.۶ میلیون به ۴ میلیون بشکه با افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای در روز، در دومین نشست شورای اقتصاد به ریاست مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری بررسی و تصویب شد. 🔹در طرح افزایش تولید نفت خام از سوی شرکت ملی نفت ایران با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلار تنها در سال ۱۴۰۳ و با افزایش ۴۰۰ هزار بشکه در روز معادل ۷ میلیارد درآمد نفتی برای کشور محقق می‌شود.
سقوط صادرات نفت در دهه ۹۰ به یک‌چهارم 🔹بررسی آمار صادرات نفتی و غیرنفتی در دهه ۹۰ نشان می دهد، اقتصاد ایران طی دهه گذشته در اثر انفعال و بی عملی در قابل خنثی سازی تحریم‌ها، وضعیت مطلوبی را در تجارت خارجی سپری نکرده و در بیشتر سال ها تراز تجاری منفی بوده است. 🔹ارزش تجارت خارجی کشور در بخش‌های صادرات غیرنفتی و واردات از ۱۰۵.۹ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۰ با کاهش متوسط سالانه ۳.۹ درصد، به ۷۳.۹ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۹ رسیده و در اکثر سال های دهه ۹۰، تراز تجاری کشور منفی بوده است. 🔹همچنین بجز سال های ۹۵ و ۹۶ که صادرات نفت ایران به سطح صادراتی نفت در دهه ۸۰ رسیده بود، همواره روند صادرات نفت کشور با کاهش همراه بود و صادرات نفت از روزی ۲ میلیون بشکه، در سال ۹۸ به ۴۸۰ هزار بشکه در روز رسید.
‏هنوز یادمون نرفته شهید رئیسی ۵۵۰ هزار میلیارد تومن از بدهی‌های روحانی را تسویه کرد که خدمت بزرگی است و در عرض سه سال کلی پروژه ناتموم رو تموم کرد، چندین پروژه اساسی رو استارت زد و..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رایگان شدن قبوض مددجویان در دولت رئیسی 🔹عدالت مد نظر بود واو وزارت خانه های مد نظر را مامور کرد تا سریعا به کار مددجویان رسیدگی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیمارستان اکباتان همدان پس از ۱۴ سال افتتاح شد 🔹وزیر بهداشت: تکمیل و تجهیز بیمارستان اکباتان همدان از جمله دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در بهمن ماه پارسال به این استان بوده است.
همین حضور کم سابقه مردم در تشییع را میخواهند کم جلوه دهند و خراب کنند!! این امور را باید نسبی نگاه کرد؛ کجای دنیا شبیه این مراسم را دیده ایم؟! این مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میتواند مسئولانی آن گونه بسازد و مردم متدین را با دل به صحنه بیاورد از قم و تهران گرفته تا بیرجند و مراغه و خراسان👌
بذرپاش: ‌رکورد ترانزیت شکسته شد وزیر راه و شهرسازی: 🔹عملیات تکمیلی خط ریلی و بهره‌برداری از راه‌آهن یزد ـ اقلید عملیات بزرگی بود که در ۲ سال اخیر بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان هزینه شد و شهید رئیسی بر افتتاح این پروژه تاکید فراوان داشتند. 🔹خبر خوبی هم که برای مردم داریم این است که در ۲ماهه ابتدای امسال نسبت به ۲ماهه سال گذشته ۵۷ درصد رشد ترانزیت داشتیم و در سال گذشته هم رشد قابل توجهی در این زمینه تجربه شد و رکورد ‌ترانزیت ‌شکسته شد. 🔹همواره تاکید رئیس‌ جمهور شهید ‌بر این بود که توسعه ترانزیت می‌تواند به‌اندازه نفت در کشور درآمد داشته باشد و همه برنامه‌های کلان پروژه ایران در حوزه راه و شهرسازی ‌بر این مبنا قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موسوی: ایران ایستاده و با قدرت به پیش می‌رود 🔹فرمانده کل ارتش: در روزهایی که ریاست جمهوری را در پیش رو داریم یکبار دیگر ملت ثابت خواهد کرد که در حمایت از مواضع انقلابی خود در مقابل دشمنان می‌ایستد.
طنز بی‌مزه یعنی اینکه فرهاد فتحی بیاد از انتخابات بگه و در مورد گزینه مناسب حرف بزنه. خودش مطلب گذاشت گفت از ۸۸ به بعد دیگه فقط رای سفید داده. بالاخره میرحسین جون و امام خاتمی دلشون شکست اون سال😔
نامزدی پزشکیان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان: 🔹در شرایطی که این تصور در سطح داخلی و بین‌المللی در مورد ایران وجود دارد که مردم با صندوق‌ها قهر هستند قصدم از شرکت در انتخابات افزایش مشارکت مردمی پای صندوق‌های رای است. 🔹با حضور سلایق و افراد مختلف در شرایط دشوار کنونی به‌دلیل فقدان رئیس‌جمهور می‌توان مشارکت را افزایش داد.
آیت‌الله اعرافی: کاندیدای ریاست‌جمهوری نمی‌شوم 🔹عضو فقهای شورای نگهبان گفت که قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥راهش را ادامه دهید... 🔹 حرف آخر مادر شهـید در وداع آخر با فرزندش
. امام خمینی فقط یک بار التماس کردند آنجا که فرمودند من التماس می کنم من دست شما را می بوسم این غربزده ها و لیبرالها را دور بریزید. تعداشان زیاد نیست. فضولیشان زیاد است... ما در اوج اقتداریم از کوتاه نخواهیم آمد...
یادآوری گذشته... بعد از انتخابات ۱۴۰۰ تو اوج کرونا اولین کاری کرد رفت یه خدا قوت به کارکنان غسالخانه بهشت زهرا گفت، یه نفر هم بود از طریق ویدیو کنفرانس میگفت هرکی این جور جاها بره عقلش از دست داده!!‎ .