eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
560 دنبال‌کننده
21.6هزار عکس
19.9هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق علیه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی 🔹مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بامداد امروز جمعه پایگاه هوایی «رامات دیوید» ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله پهپادی قرار داده است.
. ♨️ یحیی سریع: نیروهای مسلح یمن 3 عملیات موفق انجام دادند 🔹1-کشتی Verbena را در دریای عرب با موفقیت هدف قرار دادیم که موشک ها به آن اصابت کرده و کشتی دچار آتش سوزی شد 🔹2- کشتی Seaguardian را در دریای سرخ با موفقیت مورد اصابت قرار دادیم 🔹3-کشتی Athina را نیز با موفقیت در دریای سرخ هدف قرار دادیم.
کشتی «تیویتر» در آستانه غرق شدن 🔹وبسایت TradeWinds که اخبار مربوط به حوزه حمل و نقل جهانی را پوش می‌دهد اعلام کرد که موتورخانه کشتی «تیویتر» که روز گذشته هدف حمله یمنی‌ها قرار گرفته بود، کاملا پر از آب شده و عملیات نجات همچنان ادامه دارد. 🔹این کشتی بر خلاف هشدار نیروهای مسلح یمن در حال حرکت به سمت بندر ایلات در دریای سرخ بود که هدف حمله یک شهپاد (قایق بدون سرنشین) قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آنچه می بینید لحظه ی انهدام خودروی در حال حرکت رژیم صهیونیستی در یک جاده توسط رزمندگان لبنانی است خودروی مورد نظر با یک موشک ضد زره هدف قرار گرفته است. به حجم آتش نگاه کنید. ارتش اسرائیل مدعی است در این محور فقط دو زخمی داشته است 😁😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
متروی نیویورک چندروز قبل اگر صهیونیست هستید دست‌هایتان را بالا بیاورید، فرصت دارید برید پایین
فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش اسقاطیل ما باید از حالت دفاعی به تهاجمی برویم و واقعیت امنیتی را تغییر دهیم. حزب الله یک منطقه امنیتی را به صورت رایگان در داخل اسقاطیل ایجاد کرد که آرزوی سال های آن بود و ما این سوال را می پرسیم که آیا ما حمله خواهیم کرد یا نه ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عرررررتش اسقاطیل برای به اتش کشیدن زمینهای لبنان به منجنیق متوسل شده
حمله سایبری به شرکت مخابرات رژیم صهیونیستی رسانه‌های صهیونیستی: 🔹«بیزک» بزرگ‌ترین شرکت مخابرات رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است. 🔹اکنون خطوط ارتباطی بسیاری از مشترکین قطع شده است.
حزب‌الله: دشمن برای گریه و زاری آماده شود رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: 🔹پاسخ قطعی و اجتناب‌ناپذیر ما در انتقام خون پاک شهدایمان این است که شدت، قدرت، کمیت و کیفیت عملیاتمان را بالا می‌بریم و دشمن خواهد دید که برادران و فرزندان ابوطالب چه کسانی هستند. 🔹اگر دشمن از آنچه در شمال فلسطین بر او گذشته است فریاد می‌زد و ناله می‌کرد، خود را برای گریه و زاری آماده کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز گذشته آتش سوزی بزرگی در صفد اشغالی پس از هدف قرار گرفتن آن از جنوب لبنان رخ داد.
ژنرال بریک: اسرائیل آماده جنگ با حزب الله است‌‌.
روز گذشته | روزنامه «اسرائیل امروز» نوشت: حزب الله در مدت 40 دقیقه 150 موشک و پهپاد به سمت شمال و جولان پرتاب کرد.
من از خانه بیرون نمی روم، این چیزی است که حزب الله می خواست ، یک زمین بایر و آن را به دست آورده است
یک مقام آمریکایی به رویترز گفت: ما بسیار نگران تشدید تنش در مرز اسرائیل و لبنان هستیم. 🔹آتش بس در غزه کافی نیست، ما به ترتیبات خاصی برای امنیت در شمال نیاز داریم. ما می خواهیم از تبدیل وضعیت به وضعیت یک جنگ تمام عیار جلوگیری کنیم.
کانال 12 عبری: حزب الله و ایران کشور را نابود خواهند کرد و در نهایت به جنگ همه جانبه با ایران خواهیم رسید.
سردار فدوی: یمن الان در برابر آمریکا ابرقدرتی می‌کند جانشین فرمانده کل سپاه: 🔹یمن که تا ۱۰ سال پیش موضوعیتی نداشت الان در برابر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ابرقدرتی می‌کند. نیروهای مسلح یمن پریروز یک ناو انگلیسی را زدند و چند روز قبل از آن ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را زدند. 🔹مظهر توان نظامی آمریکا، نیروی دریایی است و مظهر نیروی دریایی نیز ناو هواپیمابر است که توسط ۸ کشتی محافظت می‌شود ولی نتوانستند هیچ غلطی بکنند. 🔹نیروهای مسلح یمن توانستند محاصره واقعی را برای صهیونیست‌ها اعمال کنند هم اعلام کردند رسما هم اعمال کردند و تا الان باید ۱۰۰ کشتی زدند؛ خیلی عظمت دارد.
در در هر ثانیه یک موشک شلیک شد «رحیم‌صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: 🔹در عملیات «وعده صادق» در هر یک ثانیه یک موشک و در ۱۰۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ موشک شلیک شد. 🔹آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و دوستان منطقه ای آنها اصلا تصور نمی کردند در یک مدت کوتاه این چنین طرح ریزی دقیق و با قدرتی انجام شود.
حزب الله صبح امروز سندی از تیراندازی روز گذشته در کارخانه پلاسان در سعسع منتشر کرد. همانطور که می دانیم این کارخانه سپرهایی را برای خودروهای عملیاتی ارتش اسقاطیل و همچنین برای ارتش های خارجی تولید می کند که سازمان تروریستی (باباته) به عنوان بخشی از تلاش های خود برای آسیب رساندن به کارخانه های مهم امنیتی در شمال به آن آسیب رساند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات ترکیبی حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی 🔹هدف قرار دادن ۹ پایگاه و پادگان نظامیان صهیونیست با بیش از ۲۰۰ موشک گراد کاتیوشا، فلق هدایت شونده و پهپاد‌های انتحاری
🔺 بزرگترین عملیات ترکیبی حزب‌الله
بایدن: آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع نیست 🔹رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت تردید دارد که به زودی آتش‌بسی بین حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استفاده اسرائیل از اورانیوم ضعیف شده در بمب‌ها 🔹فلسطینی‌ها از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته‌اند، برای بررسی این موضوع، کمیته تحقیقات ویژه تشکیل دهد.