eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
551 دنبال‌کننده
21هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سردار اسماعیل کوثری جانشین سایق فرمانده قرارگاه ثار الله و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران: پاسخ ایران به ترور شهید هنیه نسبت به گذشته محکم تر خواهد بود.
رژیم بخوبی از عواقب این ترور آگاه بوده و این تحلیل که بگویم ترور در داخل خاک ایران از سر افراطی گری نتانیاهو یا میل او برای بقای دولتش باشد دقیق نیست. این تصمیم در این سطح و مکانِ وقوع یک تصمیم فراتر از کابینه رژیم عاجز از جنگ با حماس است. از طرف دیگر سطح تصمیم اتخاذ شده با هدف بقای یک دولت در (دولت نتانیاهو) رژیم نیست، بلکه دعوا بر سر بقای موجودیت رژیم است. یعنی این دیوانگی رژیم هم اجتناب ناپذیر و هم امکان دارد سطح آن افزایش یابد. رژیم خود را در حالت مرگ میداند و قاتلِ نزدیک به مرگ و بن بست مرتکب هر کار دیگری خواهد شد. اگر از نظر اطلاعاتی و عملیاتی این ترور برای رژیم یک پیروزی باشد که هست اما انتخاب این سطح ترور و این مکان ترور نشان دهنده همان حالت رژیم است که برای بقای خود دست به هر کاری باید بزند‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بن‌سبطی، سخنگوی سابق رژیم صهیونیستی: دیگر بالاتر از سیاهی رنگی نیست؛ اسرائیل اگر این ترورها را انجام ندهد ماهیت خودش را از دست می‌دهد! (موجودیت رو از دست میده)
‏هوشیار باشید! دشمن با ترور یک فرمانده، در قلب محور مقاومت، در تهران... ضعف و استیصال خود را به نمایش گذاشته، نباید اجازه دهیم که «وحدت» را هم خدشه دار کند!
ایدی کوهن کیست؟ برخی از سر ماجراجویی یا بی اعتمادی اقدام به بازنشر ادعای کوهن درخصوص دست داشتن اسرائیل در شهادت رئیسی نمودند اما: 1⃣ کوهن صرفا یک کاراکتر رسانه ای با سلاح توییتر است و بس! او هیچ سمت رسمی در اسرائیل ندارد و ارزش مواضعش در حد همان توییتر است. صرفا یک فعال مجازی است، پدر ایرانی اش جاسوس اسرائیل بود و کشته شد. برادر مفلوکتر از خودش نیز جاسوس بود و در سوریه لو رفت و اعدام شد. لذا کینه عجیبی نسبت به ایران دارد و توییتهای تحریک آمیز او علیه کشور ما همیشگی است. 2⃣ سابقه مکرر دروغگویی دارد و اخبارش بارها تکذیب شده؛ از جمله ادعاهای مضحک او حمله جنگنده اسرائیلی به نطنز پس از انفجار تاسیسات آن در دهه نود بود 3⃣ ضرورت اعتماد به نهادهای نظامی؛ کارشناسان نظامی و هیئت تحقیق و تفحص ستادکل، رسما دخالت هرگونه عامل خارجی را در سقوط بالگرد رئیس جمهور رد کردند. 4⃣ تاکتیک دستاوردسازی برای اسرائیل؛ رژیم حتی در جنگ دهه هفتاد با اعراب نیز تا این اندازه ذلیل نبوده؛ شکست مطلق در نابودی حماس و آزادسازی اسیران و عملیات بی پاسخ وعده صادق فشار حیثیتی شدیدی بر رژیم وارد آورده. روشن است که این ادعاهای توخالی توسط پیاده نظام داخلی آنان در چه راستایی ضریب میخورد. 5⃣ تشکیک، اختلاف افکنی و تحقیر با بیان ادعایی بدون پشتوانه؛ همزمان در ذهن مردم نسبت به صداقت مسئولان ایجاد تشکیک میکند، میان اقشار سیاسی جامعه اختلاف می افکند و عزت نفس ایرانی پرشکوه را خدشه دار میکند.
ربط گودرز به شقایق کدوم بند برجام باعث عدم حمله اسرائیل میشد؟! و درضمن چه کسی از برجام خارج شد؟ ما یا آمریکا؟! .
۱۴۰۰سال پیش خداوند در قرآن فرمود: یقینا دشمن ترین مردم نسبت به مومنان یهودیان و مشرکان هستند اما عده ای تا زمانیکه به خاکمان تعدی شد آن را باور نداشتند و شعار نه غزه نه لبنان سر دادند و آنهایی که امروز هم حساب را از خود جدا میدانند با شنیدن ناقوس جنگ از خواب بیدار میشوند
یه روز چقدر آرزومون بود پشت رهبر نماز بخونیم نمی‌دونستیم قراره اینهمه غم به سرمون بیاد و پشت سر هم نماز بخونیم...😔💔
در آستانه طلوع خورشید، ستارگان یک به یک غروب می‌کنند.💔 پس به هنگام [ظلمت] شب و ناپدید شدن ستارگان، پروردگارت را تسبیح گوی. (طور ۴۹) نزدیک صبح
شهادت مستشار نظامی ایران در حمله به بیروت 🔹«میلاد بیدی» از مستشاران نظامی ایران در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بیروت به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع پیکر میلاد بیدی مستشار نظامی ایرانی که در حومه جنوبی لبنان هدف قرار گرفت در حرم حضرت زینب (س) در سوریه برگزار شد.
‏سالهای سال هست که گاهی گلی از جبهه ی مقاومت چیده میشود، ولی کوردلان بزدل بدانند که که این درخت تنومند استوار ایستاده و ریشه درخاک دارد، و با پرپر شدن یک گل باز غنچه های نو شکفته با قدرت تر پدیدار میشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امیرعلی حاجی زاده در مراسم تشییع شهید هنیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحنه محبت شهید به دختری در سرزمین تمدن برج میلاد هنگام اجرای نمایش
کاری که ‎ در طول مدت خدمتش برای فلسطین انجام داد و باعث حقارت اسراییل شد
من این تصویر را تزئینی نمی‌بینم. مواضع پزشکیان در روزهای پس از انتخابات نشان داد که او در سیاست خارجی، مثل روحانی واداده نیست. امیدوارم دولت او هم مثل دولت روحانی نباشد. یقین دارم که پزشکیان برای انتقام از کسانی که میهمان مراسم او را در خاکمان به شهادت رساندند، اراده‌ای بیش از ما دارد. "حمید رسایی"
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 متفاوتی از اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه و محافظ ایشان. ۱۴۰۳/۵/۱۱ ❤️ 💻 Farsi.Khamenei.ir
ما به قربانگاه‌ها دیدیم اسماعیل را غرق خواهد کرد خونش، نام اسرائیل را
🔺اینکه تمام زندگی، اموال، و تک تک فرزندانت را فدای دین، میهن و آرمانت کنی و هیچ غصه ای تو را از مسیرت باز ندارد، کار هر کسی نیست؛ این کار فقط از انسان های بزرگ، با اراده و با ایمان واقعی بر می آید. آدم عجیبی بود شهید ‎؛ یک وطن دوست جان برکف، مقاوم و کمیاب در عصر ما..!