eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
556 دنبال‌کننده
21هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
دوست اهل سنتم زنگ زده میپرسه امسال میری گفتم اگه خدا بخواد. بعد با ناراحتی گفت: به من امسال مرخصی ندادند... ع
سختی‌های سفر اربعین را بهانۀ ترک این سفر نکنیم. اربعین سفر تربیت شدن است. سختی کشیدن و ساخته شدن، رفیق دیرینۀ هم هستند. لطفی که اربعین به ما در تربیت خودمان و فرزندانمان می‌کند، هزار کتاب و کلاس تربیت نمی‌کند. فرصت تربیت اربعین، نعمت بزرگ خدا به ماست، نکند کفران نعمت کنیم! ع محسن عباسی ولدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید خود مبینا نعمت‌زاده با چه اصراری از پدرش خواسته بوده که پدر روز مسابقه‌ حتماً در کربلا حضور داشته باشه و از کربلا برای پیروزی‌ش دعا کنه. آفرین به این پدر و مادر بابت تربیت چنین دختری.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنگامی که به عَمود ۱۷۲ مسیر نجف به رسیدید، ما را از دعای خیر فراموش نکنید. پروفسور زن فرانسوی کدام عَمود مسیر دفن شده است؟ . سیدمحمدحسین راجی
⭕️ حتی عراقی ها فراموشش نمی کنن تو مسیر 😔داغت کهنه نمی شود ... 🏷 🏷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سه ساله که ویزای اربعین شده و گذرنامه زیارتی هم در کمترین زمان تحویل میدن، ارز اربعینی بجای دلار و تحویل با خفت و خواری از توی سوراخ دیوار اونم توی نجف تبدیل شد به دینار عراقی اونم با عزت و احترام. 🔺هیچوقت یادمون نمیره زیارت اربعین رو واسمون آسون کردی 🔰 بهت قول میدم، هر بار که اربعین کربلا رفتم به نیابت از شما باشه و هم به نیابتت قدم بردارم مرد خدمت😔 🏷 🏷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و هوای سحرگاهان مسیر نجف تا کربلا 🔹امسال گرمی هوا باعث شده زوار اربعین شبانه مسیر نجف تا کربلا را طی کنند که این خود حال و هوای سحرگاهان را متفاوت ساخته است.
زائران اربعین مرز خسروی را در اولویت بگذارند رئیس ستاد اربعین کشور: 🔹مرز خسروی شرایط بسیار خوبی دارد و زائران از خدمات و زیرساخت‌های آن رضایت دارند. 🔹در آن طرف مرز خودروهای بسیاری منتظرند تا زائران را به شهرهای زیارتی برسانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدم به قدم در مسیر عاشقی 🔹تصاویر هوایی از زائرانی که در مسیر عاشقی قدم برمی‌دارند؛ مسیری که سراسر عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله‌(ع) است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سیل عاشقان حسینی در مرز چذابه 🔹درحالی‌که ده روز به اربعین حسینی(ع) مانده، مرز شلمچه با تردد زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) روبه‌رو شده و سیل علاقه‌مندان هر روز در حال افزایش است.
در زیارت سیدالشهدا، همه چیز آماده است که به عزم‌های بزرگ برسيم. ما يك عهدی با امام داشته‌ايم و تا به زيارت نرویم، عهدمان ناقص است. زيارت، اتمام عهد است؛ ما می‌رویم که عهدمان را با امام، كامل كنيم. در اين اتمام عهد، باید تصميم‌های بزرگ بگيريم. راه باز است؛ حالا وقت حُرّ شدن و زُهیر شدن است. ع
حضرت امام خامنه‌ای: "درسی که ‎ به ما می‌دهد، این است که باید یاد و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت" ع
در روزهای آینده منتظر انواع و اقسام داستان‌های ساختگی و دروغ در مورد بدرفتاری عراقی‌ها با ایرانی‌ها در ‎ باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افتتاح بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه 🔹بیمارستان صحرایی ۳۲ تخت خوابی شهید دقایقی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در مرز شلمچه افتتاح شد.
عارف: همه دستگاه‌ها با تمام توان در خدمت زائران باشند معاون اول رئیس‌جمهور: 🔹باید در روزهای پیش رو تمام ظرفیت استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه که مرزهای اصلی تردد زوار به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین هستند پای کار آمده و با کیفیتی مطلوب و فراهم آوردن آسایش زائران؛ مسیر خدمت رسانی هموارتر از گذشته دنبال شود. 🔹بخش‌های تصمیم‌گیر و خدمت‌رسان با راهنمایی زوار در انتخابشان برای تردد از مرزهای خسروی، شلمچه، مهران و باشماق از ازدحام پیشگیری و تردد روان زائران را تا زمان بازگشت از کشور عراق تدبیر و ساماندهی کنند.
«اجتماع اربعینی‌ها» با حضور: حجت الاسلام شهاب مرادی، نریمان پناهی، سید مجید بنی فاطمه، حسین سیب سرخی، محمد فصولی، محمد حسین پویانفر، امین قدیم، محمد رضا نوشه ور، حمید شاکرنژاد و حامد سلطانی. پنجشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۲۰، میدان آزادی، محرم شهر . ع
کربلا، طریق القدس
پیام فرمانده کل سپاه به‌ مناسبت شهادت یکی از نیروهای هوافضای سپاه سردار سلامی در پیامی نوشت: 🔹مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ 🔹بار دیگر انقلاب اسلامی با تقدیم یکی از پاسداران مدافع حرم، سرو تناور انقلاب اسلامی را آبیاری نمود. رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی به شهادت رسید. 🔹این صحابه آخر الزمانی اباعبدالله الحسین نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیروهای ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، امروز پنج شنبه بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست. 🔹اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سر افراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.
آمار شهدای غزه از ۴۰ هزار نفر گذشت 🔹وزارت بهداشت غزه: آمار قربانیان حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه به ۴۰.۰۰۵ شهید و ۹۲.۴۰۱ مجروح افزایش یافت.
یک‌سوم شهدای غزه کودکان هستند 🔹وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد ۳۳ درصد شهدای نبرد طوفان‌الاقصی در نوار غزه را اطفال و کودکان تشکیل می‌دهند. 🔹بر همین اساس زنان فلسطینی ۱۸.۴ درصد و افراد سالخورده نیز ۸.۶ درصد از ترکیب شهدای فلسطینی در خلال ۱۰ ماه نبرد در غزه را تشکیل می دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخریب ۴۳۰ مدرسه غزه توسط صهیونیست‌ها ▪️گزارش اختصاصی تسنیم از نوار غزه 🔹اسرائیل در خلال نبرد طوفان‌الاقصی بیش از ۱۱۰ مدرسه و مرکز آموزشی را به طور کامل و ۳۲۰ مدرسه را به طور جزیی تخریب کرده تا بدین شکل کودکان فلسطینی را از حق آموزش محروم کند. 🔹نظامیان صهیونیست اخیرا با کار گذاشتن مواد منفجره در مدرسه تحت نظارت آنروا در شهر بیت حانون در شمال نوار غزه، اقدام به تخریب آن و تهیه کلیپ ویدئویی از این جنایت کردند. 🔹«اسماعیل الثوابته»؛ مدیر دفتر رسانه‌ای دولت غزه به خبرنگار تسنیم می‌گوید: اسرائیل از آغاز جنگ بیش از ۵۰۰ مدرسه را به طور کامل یا جزئی تخریب کرده و بیش از ۱۰۰ دانشمند فلسطینی و همچنین ۹ هزار دانش آموز دختر و پسر را در سراسر غزه ترور کرده است. 🔹«سماح الفراء»، دختر فلسطینی با اندوه فراوان از محرومیت خود و همکلاسی هایش از شرکت در امتحانات نهایی سال آخر دبیرستان به خبرنگار تسنیم می‌گوید: انتظار این بود که ما اکنون در پشت صندلی‌های کلاس درس بنشینیم ونتیجه تلاش‌هایمان را ببینیم،اما اکنون به همراه خانواده ام در مدرسه محل تحصیل، آواره و بی خانمان شده‌ایم.