eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
560 دنبال‌کننده
21.6هزار عکس
19.9هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
یمن ۷ اکتبر را تعطیل رسمی اعلام کرد 🔹کمیته عالی تشریفات یمن اعلام کرد که امروز به عنوان سالروز و حوادث هفتم اکتبر، در این کشور تعطیل رسمی است.
مقاومت در غزه چشم دنیا را خیره کرد و به اسلام عزت بخشید... .
امروز سالگرد ۷ اکتبر و ‎ ست؛ سالگرد روزی که آغازگر نهضت جهانی حق علیه باطل بود و جهان رو به دو دسته‌ی حق و باطل تقسیم کرد! می‌ارزید چنین کاری انجام بشه تا چشم خیلی‌ها باز شه... به امید ۷ اکتبری که پایان رژیم صهیونیستی رو جشن بگیریم . محمدحسین چاوشی
حمله حماس به نظامیان اسرائیلی در سالروز ۷ اکتبر گردان‌های القسام: 🔹سایت نظامی صوفا و تجمع نیروهای دشمن در گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه را به همراه شهرک حولیت و مرکز عملیات سایت نظامی منطقه مرزی کرم ابوسالم را با راکت‌ هدف قرار دادیم. 🔹این حملات در حالی در یک سالگی هفتم اکتبر و عملیات طوان‌الاقصی انجام می‌شود که ارتش اسرائیل مدعی است، حماس را از حیث نظامی در نوار غزه شکست داده و نابود کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زخمی شدن چند صهیونیست در حیفا 🔹ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک دستکم ۱۵ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی از جمله حیفا خبر داد. 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعتراف کردند که تمام تلاشها برای رهگیری موشکهای شلیک شده به سمت حیفا شکست خورده است. 🔹برخی منابع از زخمی شدن چندین صهیونیست در آمار اولیه اصابت موشکهای حزب‌الله به حیفا خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بمباران جنون‌آمیز مناطق مسکونی بیروت 🔹 توحش بی حد و مرز صهیونیست‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات ضد صهیونیستی بامدادی در کرانه باختری 🔹رزمندگان مقاومت در کرانه باختری در عملیاتی علیه ارتش رژیم صهیونیستی، بسته انفجاری را در برابر بولدوزر آنها که درحال تخریب زیرساختها در اردوگاه نورشمس در طولکرم بود، منفجر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الماس حزب‌الله در کمین اسرائیل ▪️نگاهی به جنگ زمینی در لبنان-۱ 🔹حدود یک هفته است که اسرائیل جنگ زمینی با حزب الله را با هدف بازگرداندن امنیت به مناطق شمالی فلسطین اشغالی آغاز کرده اما هنوز نتوانسته توفیقی در این زمینه کسب کند. 🔹حزب‌الله تاکنون دست برتر در رزم زمینی با اسرائیل را در اختیار داشته است که یکی از ارکان موفقیت استفاده از یگان‌های «ضد زره» است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آژیر خطر در تل‌آویو 🔹برخی منابع از نفوذ پهپادها به منطقه ریشون لتسیون تل‌آویو خبر می‌دهند. 🔹 کمتر از یک ساعت گذشته رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ارتش رژیم از ورود دو پهپاد خبر دادند. 🔹 ارتش اسرائیل اعلام کرد در پی ناتوانی پدافند در مقابله با پهپاد، نیروی هوایی جنگنده برای آن به پرواز درآورده است. 🔹 ارتش اسرائیل نتوانست تشخیص دهد پهپاد از چه مبدایی به پرواز در آمده است. رسانه‌های اسرائیلی حدس می‌زنند، پهپادها از یمن آمده باشند.
حمله موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی 🔹منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹در پی این حمله آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی از جمله الجلیل به صدا درآمده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست 🔹مبارزان مقاومت فلسطین در اطراف اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری با نیروهای اشغالگر اسرائیلی درگیر شدند و به سمت آن‌ها تیراندازی کردند.
❌شدت ضربات حزب الله در شب سالگرد حماسه ۷ اکتبر آنقدر سنگین هست که صهیونیست ها مجبور شدند اعتراف کنند که در شهرک های شمالی به ویژه حیفا و طبریه تلفات سنگین داده اند.
‏گویا سوراخی که ایران در گنبد آهنین به وجود آورد، داره توسط گشاد میشه؛ دیشب حیفا! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وحشت اسرائیل از شکست نظامیان در مرز لبنان 🔹ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که لشکر سوم خود (لشکر ۹۱) که متشکل از ۳ تیپ است، به جنوب لبنان اعزام کرده است تا به نظامیان دو لشکر قبلی که تلفات سنگینی طی یک هفته اخیر متحمل شده‌اند، کمک کند.
موشک‌باران تل‌آویو توسط گردان‌های قسام 🔹گردان‌های قسام اعلام کرد که هم‌زمان با سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی با دسته‌ای از موشک‌های M۹۰ عمق تل‌آویو را هدف قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خسارت اصابت موشک‌های القسام به هولون اشغالی 🔹در پی حمله موشکی گردان‌های القسام به هولون اشغالی در اطراف تل‌آویو خسارت سنگینی به این منطقه وارد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارخانه تسلیحاتی اسرائیلی هک شد 🔹یکی از کارخانه‌های تولید سلاح در سرزمین‌های اشغالی است که کمک‌های زیادی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی کرده است توسط گروه هکری حنظله هک شد.
خانم ایمان بشیر(لبنانی) : دراکثر جاهایی که در ضاحیه بمباران شده گازهای سمی ممنوعه پخش شده و نیاز به ماسک خاص داره و خواسته که به اون مناطق وارد نشید تا گروه های مربوطه بتونن کارشون رو انجام بدن ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سید حسن نصرالله چگونه به شهادت رسید؟ 🔹محمود قماطی، نایب رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان پاسخ می‌دهد:مکانی که پیکر سید در آن پیدا شد، مملو از گازهای خفه کننده بود. 🔹نیروهای دفاع مدنی، اولین کسانی بودند که به پیکر سید الشهید رسیدند. یکی از آنان شدت علاقه‌ای که به سید داشت، ماسک‌ اکسیژن خود را برداشت و بر دهان سید گذاشت، به این امید که ایشان را نجات دهد. 🔹شخصی که از شدت عشق به سید این کار را کرد، خودش نیز همان لحظه در کنار پیکر شهید نصرالله به شهادت رسید. 🔹مراسم تشییع نباید خارج از ضاحیه برگزار شود؛ منتظر هستیم شرایطی به وجود آید تا مراسم به صورت شایسته بتوانیم برگزار کنیم.
نیروی قدس: حال سردار قاآنی خوب است معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه: 🔹بسیاری از ما می‌پرسند‌که سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. 🔹برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود.
صوت لو رفته نتانیاهو ▪️باید به ایران پاسخ سطحی بدهیم و بزرگش کنیم 🔹به‌تازگی یک فایل صوتی از سخنان نتانیاهو در یک جلسه خصوصی با اعضای نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منتشر شده است. 🔹نتانیاهو در این جلسه می‌گوید: حملات ایران باعث شده که ابهت و بازدارندگیِ ما از بین برود. ناچاریم به ایران پاسخ بدهیم. اگر نتوانیم به حملهٔ ایران جواب بدهیم، حجم ترس در داخل اسرائیل بیشتر می‌شود و این خطرناک است. ما نمی‌خواهیم داخل اسرائیل از این نابه‌سامان‌تر بشود و وضع از این بدتر شود. 🔹ما برای پاسخ به ایران ۲ مسئله را باید در نظر بگیریم؛ اول اینکه پاسخ باید سطحی باشد تا ایران حملهٔ دوباره نکند. فقط باید حمله اتفاق بیفتد؛ حالا این حمله می تواند به‌صورت سطحی باشد. دوم اینکه این حمله باید در رسانه بزرگنمایی شود و بزرگ جلوه کند تا تأثیر رسانه‌ای داشته باشد. 🔹مهم‌تر از این‌ها کار رسانه‌‌ای است؛ باید قبل‌از عملیات ما علیه ایران، ترس در ایران حاکم شود؛ مثل کاری که ایران با ما کرد و باعث شد فروشگاه‌ها خالی شود و مردم ما نگران از وضعیت شدند. این اتفاق باید در ایران بیفتد و نگرانی در ایران حاکم شود.