eitaa logo
🌟کافه مقاله (اطلاع رسانی)
727 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
465 ویدیو
434 فایل
❇️چندین کانال، در یک کانال ✅کلیه اطلاع رسانی های فرهنگی،علمی ومقاله نویسی 📜کافه مقاله(کافه اطلاع‌رسانی) تبادل، نظر، پیشنهاد، سوال: @Admin_cafe4 لینک پیام ناشناس: https://daigo.ir/secret/2547309032
مشاهده در ایتا
دانلود
از کلیه پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت دعوت می شود تا تا مقالات خود را جهت انتشار از طریق سامانه http://tarbiatmotali.ismc.ir ارسال نمایند تا پس از داوری و تأیید در 📙📘فصلنامۀ تربیت متعالی📗📕 منتشر شود. ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ @mobalegh_moalem
هدایت شده از اخبار سیده نفیسه (سطح۳)
🔻تعداد 1020 اثر علمی در مرحله اول در دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) در اصفهان ثبت شد. 🔷با پایان یافتن فرایند ثبت آثار علمی در دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) در اصفهان، تعداد 1020 اثر از طلاب پژوهشگر خواهر در سامانه ی فراخوان های پژوهشی ثبت شد. 🔷 خانم صدیقه کاویانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، از پایان فرایند ثبت آثار علمی در دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، خبر داد و گفت: در فراخوان دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، طلاب زیر 35 سال و اساتید فعال زیر 50 سال حوزه‌های علمیه خواهران، تا پایان روز سه شنبه 31 خرداد 1401 فرصت داشتند آثار علمی خود را در سامانه فراخوان های پژوهشی ثبت نمایند. مشروح خبر👇 🌍http://esfahan.whc.ir/news/view/124563/ ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄ 🖊 بعون الله و توفیقه ____🍃🌸🍃____ 📲 @esfahan_whc
از کلیه پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت دعوت می شود تا تا مقالات خود را جهت انتشار از طریق سامانه http://tarbiatmotali.ismc.ir ارسال نمایند تا پس از داوری و تأیید در 📙📘فصلنامۀ تربیت متعالی📗📕 منتشر شود. ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ @mobalegh_moalem
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ ‌‌‌‌‌‌‌┄┅═✧❁•🔹🔹•❁✧═┅┄ 💠 تدوین اهمیت و ضرورت تحقیق برای بیان اهمیّت و ضرورت تحقیق به شکل ساده باید مشخص شود که موضوع چرا مهم است و بین موضوعات مهم چه اولویتی دارد. باید توضیح داده شود که انجام پژوهش چه مزایایی دارد و انجام ندادن آن، چه معایب و مشکلاتی خواهد داشت. در این بخش باید از پشتیبانی مبانی نظری در استدلال‌های ارائه شده استفاده کرد. نگارش "اهمیّت و ضرورت تحقیق" در طرح نامه می‌تواند بر اساس محورهایی به شرح 🖕 مورد توجه قرار گیرد. ╭━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╮ ❇️@pajoohesh_esfahan ╰━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╯
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
New - مقاله نویسی علامه حلی[1].mp3
33.04M
✦؛﷽✦ ••✾•🌱🌹🌱•✾•• 💠معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا سلام الله علیها با همکاری معاونت‌ پژوهش‌ استان‌ اصفهان برگزار کرده است: 💠 کارگاه آموزشی مقاله نویسی: ویژه‌ جشنواره علامه‌ حلی(ره) 👤مدرس: سرکار خانم مریم رمضانیان (استاد ارزیاب، استاد راهنمای سطح سه، ارائه دهنده کارگاه های تخصصی پژوهشی) 💎 ویژه طلاب سطح ۲،۳،۴ و دانش آموختگان 📅زمان: سه شنبه هر هفته، شروع کارگاه از ۳ اسفند ماه ⏰ساعت: ۱۸ الی ۱۹:۲۰ عصر 🌐 لینک برگزاری کارگاه: 🌐 https://yun.ir/tclmi ╭─┅✧✿🔺✿✧┅─╮ @pajoohesh_esfahan ╰─┅✧✿🔻✿✧┅─╯
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
کارگاه مقاله نویسی استاد حبیب اللهی 18 خرداد.mp3
38.37M
✦؛﷽✦ 💠معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی مجتهده امین اصفهان برگزار کرده است: 💠 کارگاه آموزشی مقاله نویسی: ویژه‌ جشنواره علامه‌ حلی(ره) 👤مدرس: جناب آقای دکتر مهدی حبیب الهی 📅زمان: چهار شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄ ⚛ @pajoohesh_esfahan ┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•  ❌ گرته‌برداری ❌ ✳️ گرته برداری از زبان بیگانه در نگارش و ترجمه 🔶 نمونه هایی از گرته برداری و جایگزین مناسب برخی از آن‌ها ❇️ عبارت انگلیسی/ فرانسوی/ آلمانی: 🔵 indifferent ❌عبارت گرته‌برداری شده❌: ⛔️ بی‌تفاوت ⛔️ ✅ عبارت جایگزین: ☑️ بی‌توجه، بی‌اعتنا 🔵 مثال: ✔️ برخی مردان به همسرانشان بی‌اعتنا هستند. ❇️ عبارت انگلیسی/ فرانسوی/ آلمانی: 🔵 inevitable ❌عبارت گرته‌برداری شده❌: ⛔️ غیر قابل اجتناب⛔️ ✅ عبارت جایگزین: ☑️ خواه‌ناخواه، چاره‌ناپذیر 🔵 مثال: ✔️ خواه‌ناخواه این اتفاق می‌افتاد. ❇️ عبارت انگلیسی/ فرانسوی/ آلمانی: 🔵 It’s turn in ❌عبارت گرته‌برداری شده❌: ⛔️ به نوبه خود ⛔️ ✅ عبارت جایگزین: ☑️ به سهم خود 🔵 مثال: ✔️ دوست داشتم به سهم خودم در این اتفاق شریک باشم. ❇️ عبارت انگلیسی/ فرانسوی/ آلمانی: 🔵 le rôle du jeu ❌عبارت گرته‌برداری شده❌: ⛔️ نقش بازی کردن⛔️ ❌ مثال: ❌برای فریب دادن ما، خوب نقش بازی کردی. ❇️ عبارت انگلیسی/ فرانسوی/ آلمانی: 🔵 My god ❌عبارت گرته‌برداری شده❌: ⛔️ خدای من ⛔️ ✅ عبارت جایگزین: ☑️ خدایا! 🔵 مثال: ✔️ خدایا! چه اتفاق وحشتناکی افتاده! (۵) *┄┅═✧❁🌟❁✧═┅┄* 🔴@pajoohesh_esfahan *┄┅═✧❁🌟❁✧═┅┄*
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ ‌‌‌‌‌‌‌┄┅═✧❁•🔹🔹•❁✧═┅┄ 💠 تدوین فرضیه یا سؤال پژوهشی (۱) ◽️پس از تدوین اهداف کلّی و اختصاصی، پژوهشگر باید این اهداف را به شکلی طراحی کند که قابل پاسخ دادن یا آزمون کردن باشد. ◽️به این منظور، پژوهشگر اهداف اختصاصی پژوهش را به سؤالات پژوهشی (برای امکان پاسخ‌گویی) یا فرضیه های پژوهش (برای امکان آزمون کردن) تبدیل می کند. ◽️این اقدام، مسیر اجرای پژوهش را هموار می کند و هر هدف می تواند به یک یا بیشتر از یک مورد سؤال یا فرضیه تبدیل شود. ◽️این بخش مهم که از چالش های دانشجویان، طلاب و پژوهشگران است، اگر به درستی درک نشود، موجب اشتباهاتی در پژوهش خواهد شد. 📌به این منظور و برای درک مفاهیم فرضیه و سؤال، تفاوت آن ها در جدول فوق ⬆️ ارائه شده است. ╭━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╮ ❇️@pajoohesh_esfahan ╰━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╯
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ ‌‌‌‌‌‌‌┄┅═✧❁•🔹🔹•❁✧═┅┄ 💠تدوین فرضیه یا سؤال پژوهشی (۲) ✔️ نمونه‌هایی برای موارد «نگارش فرضیه یا سؤال» و یا «نگارش هر دو»: 1⃣ نگارش فرضیه و یا سؤال: 🔘نمونه «سؤال پژوهشی» 👈چه رابطه‌ای بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد آنان وجود دارد؟ 🔘نمونه «فرضیه» 👈 بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد آنان رابطه وجود دارد. 2⃣ نگارش هر دو: 🔘نمونه «سؤال پژوهشی» 👈 میزان سطح هوش هیجانی مدیران چگونه است؟میزان سطح عملکرد مدیران چگونه است؟ 🔘نمونه «فرضیه» 👈بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد آنان رابطه وجود دارد. ╭━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╮ ❇️@pajoohesh_esfahan ╰━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╯
هدایت شده از جشنواره علامه حلی
آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره بر اساس استان @jhelli_ir
🔰 فراخوان جذب و پذیرش مقاله علمی پژوهشی فصلنامه اخلاق 🌸 با موضوع اخلاق کنشگری اجتماعی روحانیت 📝 ارسال مقاله تا ۳۱ تیر ماه سال جاری به ایمیل akhlagh@dte.ir 🇮🇷 پژوهشکده الهیات و خانواده 🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان 🌐 eitaa.com/joinchat/309461000C26df2b53cf
هدایت شده از اخبار سیده نفیسه (سطح۳)
؛༻⃘⃕࿇♦️﷽♦️༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ 🔹محورهای اولین همایش بین‌المللی اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) 🔸محور اول: مباني، اصول و ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی رهبری ۱. مبانی فقهی و حقوقی دفاع و جهاد ۲. فلسفه؛ ماهیت، چرایی، چیستی و خاستگاه ۳. دفاع و اصول حاکم بر آن ۴. دشمن شناسی 🔹محور دوم: گام دوم انقلاب در اندیشه و مکتب دفاعی رهبری ۱. روند تکاملی قدرت و اقتدار دفاعی ۲‌. جایگاه قدرت و امنیت در گام دوم ۳. جایگاه و نقش جوانان در شاکله دفاعی تمدن نوین اسلامی ۴. مفهوم، ابعاد، فرصت ها و راهبردهای قوی شدن در حوزه دفاعی 🔸 محور سوم: مقاومت و آینده آن در اندیشه و مکتب دفاعی رهبری ۱. روند تکاملی نظریه مقاومت ۲. امنیت ملی و محور مقاومت ۳. محور مقاومت؛ زمینه ها، پیش نیازها، لوازم و تمهیدات حمایت از آن ۴. جغرافیای مقاومت؛ ضرورت و شیوه های گسترش آن ۵. رویکردهای دفاعی در نظریه مقاومت 🔹محور چهارم: ساز و کارها و ابزارهای دفاعی در اندیشه و مکتب رهبری ۱. مدیریت جهادی در حوزه دفاعی ۲. ابزارها و روش های دفاعی ۳. مقابله با جریان های معاند(برانداز، نفوذی، جدایی طلب و ...) ۴. مقابله با جنگ شناختی(علم و فنآوری، رسانه ها، شبکه های اجتماعی، فضای مجازی...) ۵. دیپلماسی دفاعی؛ فرصت-تهدید(پیمان‌های دفاعی،محیط‌شناسی،مدیریت‌دفاعی‌منطقه‌ای) 🔸محور پنجم: نقش انقلاب در افول قدرت امریکا در اندیشه و مکتب دفاعی رهبری 🔻جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید👇 🌐http://www.tademam.ir ╭━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╮ ❇️@pajoohesh_esfahan ╰━━━⊰🔻🔹🔺⊱━━━╯