افزایش نعمت از جانب خدا
قطع نمیشود مگر آنگاه که
شکرگزاری از طرف بنده قطع شود.
_امام باقر ع
من اینجوریم که از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشم. قشنگ میرم رو سوراخ میشینم که سه چهار بار گزیده بشم تا مسئله کامل برام جا بیفته.
میدونید من از کی فهمیدم که واقعا ازدواج و مسئولیت ازت یه آدم دیگه میسازه؟
اونجاییکه قبلا وقتی میرفتیم فروشگاه لذت بخش ترین جای فروشگاه برام قفسه های خوراکی و چیپس و پفک بود
ولی الان قفسه های شوینده ها و خشکبار
اصلا قفسه های شوینده رو میبینم روحم جلا پیدا میکنه😂🤦🏻♀
بعد من قبل از ازدواج تنها شوینده هایی که تو عمرم استفاده کرده بودم اینا بود:
مایع دستشویی
مایع ظرفشویی
ولی الان اصلا خودم با ترکیب چند شوینده؛ شوینده جدید خلق میکنم 🤣
اگه میخواید روانی نشوید
اگه میخواید هزار تا درد و مرضی که از اعصابه نگیرید
باید هیچیو به خودتون نگیرید!
چرا سلام نداد؟
چرا تو مهمونی تحویلم نگرفت؟
چرا پشتشو بهم کرد؟
چرا رفت؟ چرا اومد؟ چرا منو دعوت نکرد؟
انقد همه چیو به خودتون نگیرید ...
اینجوری خود درگیر میشید
تهش تبدیل میشید به یه آدم حساس، زودرنج، بی عزت نفس و مریض !
شل کن انقد مردمو آنالیز نکن ؛)
اونا خودشون خود درگیری دارن حالا تو به خاطر 4 تا خود درگیر حاضری خودتو از بین ببری؟
نکن عزیزه من ، نکن.