نیال الناس اللی بشوفو الناس اللی بتمنی نشوفهم...
خوش بهحال اوناییکه کسایی رو میبینن
که ما دوست داریم ببینیمشون...
_الحنین
هیچکس نمیفهمه از نظر روانی
چه انرژیی از آدم گرفته میشه
تا خودش رو از یک موقعیت تاریک نجات بده...
بزرگی میگفت:
یک وقت جلوی شما یک سبد سیب میآورند؛
شما اول برای کناریتان بر میدارید
دوباره بعدی را به نفر بعدی میدهید
دقت کنید!
تازمانیکه برای دیگران بر میدارید،
سبد مقابل شما میماند،
ولی حالا تصور کنید همان اول
برای خود بردارید؛
میزبان سبد را به طرف نفر بعد میبرد.
نعمتهای زندگی نیز اینطور است...
با بخشش، سبد را مقابل خود نگه دارید.
زیستن با استاندارد های انسانیت
بسیار زیبا خواهد بود.
اگه یهروز خدا ازم بپرسه چرا فلان کارو کردی
میخوام بهش بگم حتما حکمتی توش بوده
ببینم عکس العملش چیه.
ولی مظلومانه ترین حالت یه آدم
اونجاست که هی بالارو نیگا میکنه
و نفس عمیق میکشه،
تا اشکاش نیاد.
هدایت شده از ماوی
خداوند شماها که عاشقید را برای هم حفظ کند. دنیا قشنگیِ بیشتری ندارد برای پیشکشی به آدمها.
سیر تکوین و تکامل روزگار انگار متوقف شده و تمام دلخوشیها ته کشیده و فقط عشق باقیمانده. عشق! این آخرین پناهگاهِ آدمها.
خداوند شماها که عاشقید را برای هم حفظ کند. خوب میکنید که عاشقید و خوب میکنید که مؤمنید به دوست داشتنِ کسی! در این آشفتهبازار بلاتکلیفیها و دویدنها و به هیچ مقصدی نرسیدنها، لااقل شماها دلیل محکم و ارزشمندی برای زیستن دارید هنوز
- #نرگس_صرافیان_طوفان
#مهروماه
- @Mava_a !🥥'
تعال بحلم، أحسبها إلك جية و گولن جيت.
به رويای من بیا، من این را برای تو آمدن محسوب میکنم، و میگویم آمدی.
_مظفرالنواب؛فارسیالههشیرین