eitaa logo
‌بَچِّه‌هِیئَتي
2.9هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
391 ویدیو
6 فایل
• مَـنْ مـاٺَ عَـلے حُـبِّ حَسَـــنْ ..(:¹¹⁸ - @Sobhan_118 ‌ -https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ytecqh&btn=سبحان اگه کاری بود : - اتاقِ‌روضه: [ @hazine69 ] [ @fahvaykalam110 ] افاضاتِ‌قرآنی‌ِمن - 📍الحمدلله‌ساکن‌مشهدُالرِّضا . .
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش شب آخر عمرم امشب بود، همین امشب گوشه حسینیه می‌مردم، با همین لباس مشکی، با همین صورت خونی، باید اونجا که روضه‌خون داد زد: 'صاح‌الامام‌یا‌ولدی'، روح من از تن من مفارقت می‌کرد.
مرا به یاد بیاورید، به شبِ‌هشتم، به شه و شه‌زاده، به ولدي علي. .
همش با خودم می‌گم چجوری روم شد بعد از شنیدن داغ علي‌اکبر بازم راست راست زنده از در حسینیه‌ بیام بیرون؟ واقعا که آدم به سخت جانیِ من نیست در جهان.
به من اجازه بده با هر ولدی رگ قلبم برات پاره بشه..
آدم قرار بود یه فقط بار بمیره. نه صدبار تو ده شب.
روضه‌ تموم شده، رسیدم خونه، ولی همچنان از چشمام گوله گوله اشک می‌چکه و تمایلی برای بستن‌شون ندارم.
بعضی گریه‌ها برای مصیبت نیست؛ برای مظلومیتی‌ست که هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود..
صبحی دیگر آغاز می‌شود، اما هنوز شب در من ادامه دارد؛ از جلوی چشمانم کنار نمی‌رود روضه‌هایی که یقین دارم تا سال‌ها بعد می‌توانند بی‌هوا اشکم را دربیاورند..
روضه‌ی امروز؟ اذانِ ظهر