eitaa logo
کانون اندیشه جوان
303 دنبال‌کننده
882 عکس
497 ویدیو
1 فایل
کانون اندیشه جوان پنجره‌ای به دنیای اندیشه www.canoon.org صفحه اینستاگرام: Http://Instagram.com/canoon_org ارتباط با ما: @canoonandishehjavan
مشاهده در ایتا
دانلود
40.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰موانع و‌ راهکار‌های مسیر تشکلات 💢مهم ترین نقد هایی که به نیروی جوان تشکلی می توان داشت چیست؟ تشکلات با چه خطرات و تهدید هایی مواجه ست و‌ راه های مقابله با آن چیست؟ مطالعه و‌ کتاب خوانی تا چه اندازه می تواند در جهت رفع موانع رشد تشکلات گام بر بردارد؟ 📽 برای مشاهده کامل گفتگو به قسمت پنجاه و هشت برنامه کالک مراجعه فرمایید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
🔰کارآمدی؛ مسئله جمهوری اسلامی؟ 🎞 ویدئو نشست «کارآمدی؛ مسئله جمهوری اسلامی؟» 👤با حضور محمد صادق کوشکی 🔶ویدئو این نشست را در سایت و شبکه های کانون اندیشه جوان ببینید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون بخش اول - بخش دوم ببینید. 📌@canoon_org
🔷فلسفه تاریخ عصر روشنگری یک وجه جبرگرایانه دارد؛ از این وجه قوانین اجتماعی و تاریخی مانند قوانین طبیعی و فیزیکی ضروری و جبری اند جبرگرایی یا دترمینیسم باور دارد رویدادها توسط سلسله پیوسته ای از رخدادهای پیشین تعیین شده است؛ یعنی مسیر تاریخ جدا از اقدامات و تلاشهای انسانها مسیر خود را طی می کند. 💢جبرگرایی را میتوان در دو حوزه سراغ گرفت: ۱- حتمی و اجتناب ناپذیر بودن ایده ترقی بدون توجه به اختیار انسانی و خوش بینی بیش از حد به مفهوم ترقی ۲- ترسیم یک مسیر مشخص برای همه جوامع یعنی قائلان به ترقی مسیر معین و حتمی را برای جوامع ترسیم و تاریخ آنها را بر این مبنا تحلیل میکردند پولارد میگوید این مسیر درست است و تاریخ بشر همواره از پستتر و بدتر به وضعیت بهتر و برتر در حرکت است. این مسئله نوعی قضاوت ارزشی را میان ما و دیگران و جایگاه هر یک در کرانه تاریخ نشان می دهد. 📖کتاب به قلم غلامعلی سلیمانی 📌@canoon_org
🔷بر اساس نگاهی کلان مستند انقلاب ۵۷ رویکرد گفتمانی خاصی را در موضوع توسعه پیگیری میکند طبق این نگاه توسعه مترادف نوسازی و نوسازی نیز مترادف غربی شدن تلقی میشود غربی شدن هم به معنای اقتباس کامل یا جزئی از مدل توسعه کشورهای غربی است. گذشته از بهبود سطح مادی زندگی، عدالت اجتماعی آزادی های سیاسی و حفظ و احترام ارزشها و سنتهای بومی را هم در بر می گیرد. 🔶مهمترین مشخصه این گفتمان در توسعه پیشرفت اقتصادی و رفاه مادی است و در قالب آن هر چیزی که به دوران پیشامدرن و سنتی مربوط باشد (حتی دین و مذهب) باید کنار برود از همین رو مستندساز وقتی قصد دفاع از دستاوردهای رژیم پهلوی را دارد از غربی شدن همه چیز حتی نوع خانه ها، پوشش، نحوه توزیع کالا و به صورت کلی سبک زندگی شهروندان ایرانی مثال می آورد و آن را نشانه پیشرفت و توسعه کشور میداند. 💢در چارچوب همین نگاه موضوع وابستگی صنعت کشور به کشورهای غربی موضوع با اهمیتی نیست و وابستگی سیاسی نیز توجیه می شود. 📖کتاب به کوشش حسین بشیر و کاظم‌ موذن 📌@canoon_org
💢کانون اندیشه جوان با همکاری قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه و موسسه حکمت بالغه برگزار می کند: 🔸نشست تخصصی هوش مصنوعی و علوم انسانی 🎙 با حضور: ✍️ دبیر علمی: ⏰ یکشنبه ۱۸ تیرماه۱۴۰۲، ساعت۱۳ 📡 حضور مجازی از طریق: در بستر ادوبی کانکت 🌐 meeting.iict.ir/qotb 📌@canoon_org
کانون اندیشه جوان
🔰نشست حضوری_مجازی نقد کتاب رهیافت حکمی به انقلاب اسلامی 📖کتاب «رهیافت حکمی به انقلاب اسلامی»، هفت گ
نقد کتاب رهیافت حکمی به انقلاب اسلامی.mp3
48.47M
🎧صوت نشست «نقد کتاب رهیافت حکمی به انقلاب اسلامی» را بشنوید. 👤با حضور شریف لک زایی،نجمه کیخا،محسن مهاجرنیا و مهدی امیدی 📌@canoon_org
🔶اهمیت مصلحت در نظام ولایی و حکومت دینی مضاعف است؛ زیرا حکومت اسلامی متضمن احکام ثابت و متغیر و مسؤول حل بحران ثابتات دین و متغیرات زمان و مقتضیات متحول است. پرسش دیگری که بر اهمیت بحث مصلحت در دولت فقهی می افزاید مسأله مطلقه بودن ولایت فقیه و حفظ مصالح عمومی است. 🔷به عبارت دیگر آنگاه که ولایت مطلقه فقیه پذیرفته شود و ولی فقیه از ناحیه معصوم منصوب گردد و دارای کلیه شؤون پیامبر (ص) و ائمه معصومین(ع) در امور عمومی باشد و از طرف دیگر سمبل حاکمیت ملی و حافظ مصالح عامه و منافع جامعه قرار گیرد در این صورت چگونه می توان بر کرسی داوری نشست؟ آیا باید همانند گروهی به طرد مصلحت اندیش فتوا داد؟ یا باید حفظ مصالح عامه را پذیرفت ؟ 📖کتاب در چهار فصل با عناوین: فصل اول: گستره اختیارات ولی فقیه و عالی ترین مقام کشور های دنیا و جایگاه مصلحت در نظام های حقوقی جهان فصل دوم: احکام اولیه،ثانویه و حکومتی فصل سوم: جایگاه مصلحت در فقه شیعه و سنی و تاریخچه آن در حکومت اسلامی ایران فصل چهارم: چالش های فقه المصلحه 💢به کوشش عبدالحسین خسروپناه انتشارات کانون اندیشه جوان به رشته تحریر درآمده است. 📌@canoon_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰امام موسی کاظم (علیه السلام) : 🔶هر كه می خواهد كه قویترین مردم باشد بر خدا توكل نماید. 📜 بحار الانوار،7 ، ص143 🌺ولادت موسی کاظم (علیه السلام) مبارک باد🌺 📌@canoon_org
🔰ثبت نام درس‌گفتار «درآمدی بر فلسفه و حکمت هنر» 💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با همکاری کانون اندیشه جوان برگزار می‌کند: ❇️ درس‌گفتار "درآمدی بر فلسفه و حکمت هنر" خوانش متن کتاب «حکمت معنوی و ساحت هنر»، نوشته محمد مددپور 🎙مدرس:دکتر علی‌رضا بلیغ 🗓شروع دوره: ۲۷ تیرماه| سه‌شنبه‌ها| ۱۲ جلسه| ⏰ساعت ۱۶ الی ۱۸ 🔶برگزاری دوره: حضوری و مجازی (اسکای‌روم) 💲شهریه دوره: ۲۰۰ هزار تومان ۲۰درصد تخفیف برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های قبلی ●اعطای گواهی معتبر آموزشی 📲 برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات از طریق پیام‌رسان‌های: بله، ایتا، تلگرام و واتساپ به شمارۀ زیر پیام بدهید. ۰۹۹۱۴۵۴۰۲۴۲ rcica.ir @rcica @bashgah_rcica 📌@canoon_org
🔶در فلسفه ابن سینا اگر شخص مدرک، بعد از شکل گیری علم حسی در مرحله سابق، از نزد آن شی رفته و ارتباط حسی خود را با آن شی قطع کند، هنوز در درون خودش، تصوری از شی ادراک شده، باقی می ماند. به آن تصور باقی مانده در ذهن- که حتی بعد از غیبت مدرک، هنوز هم در ذهن، باقی می ماند- علم خیالی گفته می شود. 🔷در نگاهی دقیق تر می گوییم در ادراک خیالی، قوه خیال مانند قوه حس، محسوسات را درک می کند، ولی ادراک خیالی با ادراک حسی متفاوت است. تفاوت این دو در این است که در ادراک حسی، شی مادی نزد مدرک حضور دارد، ولی در ادراک خیالی، هر چند این ادراک نیز ادراک محسوسات است، اما نیازی به حضور شی مادی نیست. 📌@canoon_org
30.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰شبکه سازی بین المللی ! 🔶دانشجویان علم رغم فرصت ها و ظرفیت ارتباطات بین المللی به این مهم «نه» گفته اند. 🔷اما عوامل کم توانی تشکل های دانشجویی در فضای رسانه بین الملل چه مواردیست؟ چرا تشکل های دانشجویی نتوانسته اند شبکه سازی خود را با سایر تشکل های بین المللی به ویژه در جهان اسلام‌ تقویت کنند؟ 📽 برای مشاهده کامل گفتگو به قسمت پنجاه و هفت برنامه کالک مراجعه فرمایید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
🔶یکی از مکاتب ادبی مهمی که در قرن نوزدهم پدید آمد و در دهه‌های واپسین این قرن در فرانسه و به میزان کمتری در آلمان رواج داشت، «ناتورالیسم» است. ناتورالیسم به عنوان یک مکتب ادبی را می‌توان تا حدودی دنباله رئالیسم ادبی و شاید به نحوی رئالیسم افراطی و یا به اعتقاد برخی مورخان، صورت متنزل رئالیسم دانست. 🔷ناتورالیسم به عنوان یک مکتب ادبی در فرانسه از سال 1867، با انتشار رمان «ترزا راکن» اثر «امیل زولا» پدید آمد، در دهه‌های ۱۸۷۰ و ۱۸۸۰ در اوج نفوذ و رونق قرار داشت و در دهه ۱۸۹۰ به تدریج گرفتار افول شد. 💢در چارچوب ناتورالیسم ادبی، بشر به عنوان یک «حیوان بیولوژیک» تعریف می‌شود. در داستان‌های ناتورالیستی، یکی از عوامل موثر بر رفتار قهرمانان داستان، تأثیر محیط است و رفتار بشر در تعامل با وراتث و محیط تعیین می‌شود. 📖کتاب ، نوشته شهریار زرشناس، ص ۶۷ 📌@canoon_org
32.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰بازگشت به توازن 🔶شواهد، حقایق و تحولات در عرصه جهانی موید آن است که درگیری میان ایالات متحده و کشورهای اتحادیه اروپا با روسیه و چین و ظهور قدرت های نوظهوری همچون برزیل و هند به سیستم ژئوپلیتیک جدیدی در جهان منجر شده است که یک ویژگی کلیدی دارد: «در نظم جدید جهانی، دیگر واشنگتن در مرکز جهان نیست». 📌@canoon_org
🔶بشر موجودی متناهی است؛ لذا ،صفات ،قیود وجوه و نسبتهای وجودی او نیز لاجرم متناهی است. در هیچ دوره ای از ادوار تاریخ بشری و نیز در هیچ یک از ایدئولوژیهای مدرنیستی آزادی به عنوان امری فاقد هرگونه قید و حد، تعریف نشده است. 🔷مفهوم لیبرالی آزادی یک مفهوم تماماً نفسانیت مدار و متوجه وجه دانی و نازل وجود آدمی و به عبارتی یک آزادی غیر انسانی است. 🔻اگرانسان را بر پایه «انسانیت» و با رجوع به آن لحاظ نماییم است؛ حتی ایدئولوگ ها و تئوریسینهای لیبرال و نئولیبرال نیز در تلقی فردانگارانه، کاپیتالیستی اتمیستی و کالایی شان از آزادی، آزادی فرد در مفهوم مدرن آن که در ادامه این رساله بدان پرداخته ایم را امری نامحدود و نامشروط تلقی نمیکنند و آزادی نفسانیت مدارانه هر فرد را محدود و مشروط به عدم مزاحمت برای آزادی نفسانیت مدارانه فرد دیگر میدانند. 🔺بدین سان مدعای آزادی نامحدود مطلق و بدون قید و شرط، یک شعار بی پایه وهم آلود و ذاتاً متناقض است که افراطی ترین لیبرالها نیز دعوی دفاع از آن را ندارند. 📖کتاب به قلم شهریار زرشناس 📌@canoon_org
🔰هوش مصنوعی و علوم انسانی 🎞 ویدئو نشست «هوش مصنوعی و علوم انسانی» 👤با حضور علیرضا قائمی نیا 🔶ویدئو این نشست را در سایت و شبکه های کانون اندیشه جوان ببینید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰انقلاب جهانی اسلام 🔶جهان بینی انقلاب اسلامی از جهات مختلفی قابلیت این را دارا ست تا در عرصه بین المللی پیاده سازی شود و کشور ها را در مسیری تازه قرار دهد. با توجه به این مهم، تشکل های داخلی چه وظایفی برای آشنایی تشکل های دانشجویی در حوزه بین الملل با این جهان بینی و پیاده سازی آن دارند؟ 📽 برای مشاهده کامل گفتگو به قسمت پنجاه و هفت برنامه کالک مراجعه فرمایید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
کانون اندیشه جوان
🔰ثبت نام درسگفتار فلسفه تاریخ 🔷فلسفه تاریخ به مثابه دانش قوانین عام و کلان بر رویدادها و رخدادهای گذشته است که به فلسفه نظری تاریخ یا فلسفه جوهری تاریخ مشهور است. 🔶پرسش اساسی که مطرح می‌شود این است که سیر تحول تاریخ چگونه است؟ آیا تاریخ در خط سیر معینی حرکت می‌کند یا در دوره‌های متوالی تکرار می‌شود یا نظم و شکل ندارد؟ آیا بر سیر تاریخ قوانینی حاکم است؟ آیا تاریخ آغاز پایانی دارد؟ فلسفه تاریخ سعی دارد به این پرسش‌ها پاسخ دهد. اما فلسفه تاریخ در عصر مدرن، پیش‌فرض این نوع نگرش به تاریخ را دارد که انسان می‌تواند بر انسان مسلط شود و با تکیه بر فلسفه خودبنیاد بشری، روند حرکت تاریخ و غایت آن را شناسایی کند. 💢بنیان اساسی تمام نظریات مطرح‌شده در علوم انسانی مدرن ریشه در نگرش آنها به فلسفه تاریخ دارد و فلسفه تاریخ نقش زیربنایی برای نظریات علوم انسانی ایفا می‌کند. هگل نقطه اوج فلسفه تاریخ مدرن است. فلسفه تاریخ مدرن بر محور نظامات فلسفی فیلسوفان بزرگ دوره مدرن شکل گرفته است. از جمله آن‌ها، ویکو، هردر، هگل و مارکس است. آرای متفکران مدرن درباره فلسفه نظری تاریخ پس از هگل و مارکس، عمدتا متاثر از آرای این دو بوده است. 📌از همین روی کانون اندیشه جوان درنظر دارد به منظور آشنایی مخاطبان با آراء و دیدگاه‎‌‌های متفکران دوره مدرن درباره فلسفه نظری تاریخ، دوره «فلسفه تاریخ» را با حضور علی مرادخانی طی 10 جلسه برگزار نماید. این جلسات به صورت مجازی در اسکای روم برگزار خواهد شد. ♨️محورهای دوره: 🔸تعریف دو مفهوم از فلسفه تاریخ در دوره مدرن، موضوعات و پرسش‌های فلسفه نظری تاریخ 🔹درآمدی بر پارادایم‌های گوناگون در فلسفه نظری تاریخ (اسطوره‌ای، مسیحی، مدرن) 🔸آشنایی با آموزه‌ها و نظریات فلسفه نظری تاریخ مطرح‌شده از سوی اندیشمندان و فیلسوفان دوره مدرن 🔹سیر تحول و تغییر این نظریات (ویکو، بوسوئه، ولتر، هگل، هردر، مارکس) 🔸تفاوت نگاه مدرن به تاریخ به مثابه یک سیر کلان با نگاه قرون وسطی، یونانی و الهی 🔹نگاه ادیان ابراهیمی و غیرابراهیمی به مقوله تاریخ به مثابه رویدادها و رخدادها 👤استاد دوره : دکتر علی مرادخانی دانش آموخته فلسفه از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است. از مرادخانی کتاب‌هایی نظیر «هگل و فلسفه مدرن» و «پایان تاریخ در نظر فلاسفه مدرن و پست‌مدرن» و نیز مقالات و درس‌گفتارهای متعددی درباره هگل و فلسفه منتشر شده است. 🗓شروع جلسات از دوشنبه 26 تیر 1402 هر هفته ساعت 15 الی 17 💠 هزینه: هزینه شرکت در دوره: 120هزارتومان. 💯تخفیفات: 🔸برای اعضای تشکل های دانشجویی و طلاب: 60 هزار تومان 🔹شرکت در یکی از دوره‌های جاری کانون: 60 هزار تومان 🔸ثبت نام به صورت گروهی(3نفر یا بیشتر): 60 هزار تومان 🔸با اعطای گواهی حضور در دوره ☎️ پشتیبانی : 09120656447 💢علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این دوره را دارند؛ می توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایند. 🌐 https://canoon.org/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%b3%da%af%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d9%84%d8%b3%d9%81%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae/ 📌@canoon_org
🔷شمول گرایان معتقدند که خداوند و لطف و عنایت او به شکل های گوناگون در ادیان مختلف تجلی یافته است. هر کسی می‌تواند رستگار شود؛ حتی اگر از اصول اعتقادی آن دین حق، چیزی نشنیده و ناآگاه باشد. 🔶به این ترتیب، شمول گرایی از انحصارگرایی فراتر می‌رود؛ زیرا به رغم پذیرفتن این مدعای انحصار گرایانه که یک دین خاص، حق مطلق است می‌پذیرد که پیروان دیگر ادیان نیز می توانند رستگار شوند. 💢برای نمونه، مسیحیت با عیسای ناصری آغاز شد اما پیشینه تاریخی نیز دارد. بنابر عهد جدید، در دوران پیش از مسیحیت، بسیاری از بنی اسرائیلیان و پیروان دیگر ادیان، به ظاهر در نتیجه ی ایمان خویش و در واقع به دلیل اطاعت از مسیح موعود، رهایی یافتند. 📖کتاب به قلم سید محمود نبویان 📌@canoon_org
🔶یکی از راه‌های کنترل خشم، عاقبت اندیشی است.هرگاه یک انسان عاقل و عاقبت اندیشی بخواهد درباره کاری تصمیمی بگیرد طبیعتاً به عواقب و پیامدهای آن توجه کافی و لازم را خواهد داشت.در مورد هیجان‌ها نیز باید تفکر لازم انجام شود؛ چراکه گاهی کنترل برخی هیجان‌ها،سختی خاص خود را دارند،علاوه بر اینکه گاهی درگیر شدن فیزیکی با موضوعات هیجانی، باعث به وجود آمدن برخی مشکلات و ناراحتی‌ها می شود. 🔷در مورد هیجان خشم نیز، شایسته است که در سرانجام آن، یعنی رفتارهای پرخاشگرانه، تفکر و عاقبت اندیشی لازم انجام شود تا به رنجش و ضررهای غیرقابل جبران منجر نشود.در صورتی که منافع دنیوی و اخروی مهار خشم و ضررهای دنیوی و اخروی ابراز انفجاری خشم یا سرکوب خشم را فهرست کنیم، توجه به پیامدهای آن می‌تواند کمک خوبی برای مهار آن باشد که به طور خلاصه می‌توان به فواید آن مانند حفظ بهداشت روانی، مقبولیت اجتماعی، عدم ندامت و آسیب جسمانی و ضررهای آن مثل طردشدن،آسیب زدن به خود و دیگران اشاره کرد. 📖کتاب به قلم رضا مهکام و جواد مصلحی 📌@canoon_org
🔶اثر حاضر در سه فصل و در قالب پرسش‌وپاسخ تنظیم شده است. فصل نخست به ذکر کلیاتی در خصوص چیستی، چگونگی و ویژگی‌‌های فضای مجازی و تفاوت‌های آن با دنیای واقعی اختصاص می‌یابد. 🔷مولف کتاب در فصل دوم با عنوان «سودها و سورها»، به ابعاد و انواع مختلف سودها و فرصت‌های فضای مجازی پرداخته است. در این فصل، فواید گوناگون فضای مجازی در ابعاد اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دینی و علمی بررسی شده است. هم‌چنین در این فصل، مزایا و فواید فضاهای سایبری سالم تشریح می‌شود. 💢فصل سوم با عنوان «سوگ‌ها و سوزها»، مولف در این فصل، به اقسام آسیب‌هایی اخلاقی، تربیتی، اجتماعی، ذهنی و روانی فضای مجازی می‌پردازد که خانواده و جامعه را تهدید می‌کند. ولگردی اینترنتی، بی‌اخلاقی پژوهشی و علمی، اعتیاد به اینترنت، عشق سایبری، معاشرت‌ها و دوستی‌های مجازی و اعتیاد هرزه‌نگاری از جمله آسیب‌هایی هستند که در این فصل بررسی و راهکارهای مناسب برای آن‌ها ارائه شده است. 📖کتاب به‌قلم محمدحسین قدیری و به‌همت کانون اندیشه جوان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. 📌@canoon_org
‌ 🔰نشست منازعه الگو های حکمرانی در ایران 🔶در نگاه کلاسیک به مفهوم حکومت، با نگاهی ساختاری به جامعه و دولت مواجهیم؛ یک ساختار سلسله‌مراتبی به نام «بورکراسی» وجود دارد که منشأ اقتدار یعنی کیفیت اعمال قدرت را در تمام سطوح و اجزای حکمرانی توزیع کرده است. اما در سیر تطور مفهوم حکمرانی در ادبیات مدیریت دولتی، به نوعی شاهد عبور از مفهوم دولت هستیم تا جایی که در ادبیات حکمرانی در اروپا از «حکمرانی بدون دولت» سخن گفته می‌شود که در آن تأکید بر «شبکه»، «مشارکت» و «بازارها» است 🔷نفی دولت به تمامه، علی‌الظاهر موید هیچ مشرب و مکتب فکری نیست اما خنثی‌سازی دولت از آثار اساسی‌اش، خواسته یا ناخواسته در طرح‌های نوین حکمرانی دنبال شده است. مهم آن است که با این واقعیت موجود صحنه حکمرانی جهانی چه باید کرد؟ در وضعیتی که الگوی شبکه‌ای حکمرانی در سراسر اندیشکده‌های دنیا دنبال می‌شود، این الگوی نوین چه نسبتی با حکومت دینی خواهد داشت؟ آیا الگوی دولت محور دینی در ایران با الگوی شبکه‌ای قابل جمع است؟ 🗓در همین راستا و با همیاری انتشارات سروش قصد داریم تا در روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۹ صبح با حضور دکتر حسین بابایی مجرد نشستی حضوری تحت عنوان «منازعه الگو های حکمرانی در ایران » در محل کانون اندیشه جوان به آدرس خیابان قدس، کوچه فرهنگی داشته باشیم. 💢همچنین این گفتگو به صورت برخط در اسکای روم کانون اندیشه جوان به نشانی b2n.ir/d05397 برقرار است. 📌@canoon_org