گنجه-کابین 64
چاتی پاتی روانیم کرد ولی از نتیجه راضیم🤝(اسکیت برده نصفهس،د اخه...)
واییی چه گودوعه برم بمیرم براش😭😭😭
گنجه-کابین 64
واییی چه گودوعه برم بمیرم براش😭😭😭
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
گنجه-کابین 64
سوال امروز؛ بهترین و بدترین قسمت روزت؟
بهترین قسمت روز ساعت 10:30 که داشتم مای هیرو میدیدم
بدترین قسمت هم فعلا بد نبوده روزم
گنجه-کابین 64
سوال امروز؛ بهترین و بدترین قسمت روزت؟
بهترین قسمت فعلا اینه که فیلمی که مدت ها میخواستم ببینم و دیدم
و بدترینم تا شب ببینم چی میشهه
گنجه-کابین 64
سوال امروز؛ بهترین و بدترین قسمت روزت؟
بهترین قسمت روز اینه که تا الان خوابیده بودم«خوابه خوبی بود» و قسمت بد هم اینه ارت بلاک شدم💔