گنجه-کابین 64
حس خوبی به لوک ندارم نمیدونم چرا ولی حس خوبی ندارم
من وقتی داشتم جلد یکو میخوندم:
گنجه-کابین 64
حس خوبی به لوک ندارم نمیدونم چرا ولی حس خوبی ندارم
وقتی اخر کتابو میخونی و میفهمی حست درست بوده🛐🛐🛐
گنجه-کابین 64
دلم برای کاردن میسوزه ولی حرصم رو هم در میاره😂
یارو باز کتکش زده و به رابطه لوک و جود حسودی میکنه
گنجه-کابین 64
شک ندارم مانگاکا با این بچه پدرکشتگی داره
مثل گگه با گوجو پدر کشتگی داش-؟